۷۰۶۰۷۹
۲ نظر
۵۰۱۹
۲ نظر
۵۰۱۹
پ

قدردانی از رشادت و ایثارگری جانبازان سرافراز

در سالروز ولادت باسعادت حضرت اباالفضل‌العباس (ع) صبح امروز چهار هیأت از طرف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام و روز جانباز، صبح امروز چهار هیأت از طرف حضرت آیت الله خامنه‌ای با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کردند.

حجج اسلام آقایان شهیدی محلاتی، ابوترابی‌فرد، قمی و حاج‌علی‌اکبری به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی، با حضور در منازل تعدادی از جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس قدردانی کردند.

همچنین نمایندگان ولی فقیه در مراکز استان‌ها و ائمه جمعه سراسر کشور نیز به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سراسر کشور از این یادگاران گران‌قدر دفاع مقدس تجلیل کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • جانباز دفاع مقدس

      باسلام و تبریک روز جانباز به همرزمان خود و یاد شهيدان همسنگران خودمان از مسئولان محترم تقاضا دارم نسبت به آسایشگاه جانباز های اعصاب و روان و قطع نخاع ها و شیمیایی ها و کلا به وضعیت جانباز ان توجه بیشتر ی کنند من خودم هر چند مدت یک بار جهت طول درمان باید در بيمارستان اعصاب و روان جنت شیراز بستری بشم که این بیمارستان با تعدادی زیاد جانباز بستری وضعیت خوبی ندارد با تشکر

    • جانباز دفاع مقدس

      با سلام از مسئولان محترم تقاضا دارم به وضعیت جانباز ان توجه بیشتر کنند با تشکر از مردم قدر شناس ایران از مردم هم تقاضا دارم سری به آسایشگاه های ما جانبازان اعصاب و روان در شیراز بیمارستان جنت بزنند خوشحال خواهیم شد و بياين ببینید که چه کسانی از این کشور و مردم دفاع کرده اند از خواهران تقاضا دارم لااقل یکبار بیاید ببینید مطمئن هستم به احترام ما و شهدا حجاب خودتان را حفظ خواهید کرد باتشکر از مردم خوب ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج