۷۰۳۹۲
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد بهاره رهنما از جراحی زیبایی بازیگران

بهاره رهنما شب گذشته جمعه ۱۲ مهر مهمان برنامه "کافه سوال" بود و در این برنامه که با موضوع فلسفه زیبایی و عمل‌های زیبایی از شبکه دو سیما پخش شد سخنانی درباره علت رواج این موضوع در بین بازیگران سینما گفت.

خبرگزاری مهر: بهاره رهنما شب گذشته جمعه ۱۲ مهر مهمان برنامه "کافه سوال" بود و در این برنامه که با موضوع فلسفه زیبایی و عمل‌های زیبایی از شبکه دو سیما پخش شد سخنانی درباره علت رواج این موضوع در بین بازیگران سینما گفت.

وی در این باره اظهار کرد: بسیاری از بازیگرها از بالا رفتن سن خود می‌ترسند و به همین دلیل به سراغ عمل جراحی می‌روند. این موضوع تا حدی قابل هضم است اما من از آنجایی نگرانی دارم که برخی از بازیگران جوان هم به سراغ این نوع عمل‌های زیبایی می‌روند که به نظرم کار قابل دفاعی نیست.

رهنما یادآور شد: خانم بازیگری ۵۰ ساله شده اما در تصویر ذهنی ۲۰ سالگی‌اش مانده که متاسفانه این موضوع روی رفتار و حتی بازی آن‌ها هم تاثیر می‌گذارد و این باعث می‌شود با دختران جوان مسابقه زیبایی دهند.

وی خطاب به دخترش پریا اظهار کرد: بیشترین تاکیدم به پریا این است که خودش را بپذیرد و زیبایی را در نگاه ببیند نه در مسائل ظاهری.

"کافه سوال" برنامه گفتگو محور شبکه دو سیما است که جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته از ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود. سهیلی سلیمانی تهیه کننده و مژده لواسانی مجری این برنامه است.

سحر دولتشاهی بازیگر و یک جراح زیبایی مهمان امشب "کافه سوال" هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • دنیا

      جراحیه زیبایی دیگه! اسمش رو خودشه! چه ایرادی داره؟ وقتی آدم میتونه ایرادات کوچیک رو با عمل زیبایی بر طرف کنه, خب چرا انجام نداه؟(منظورم عمل های زیبایی خطرناک نیست) انتقاد کردن نداره....! بالاخره آدم باید برای زیبا موندن و زیبا شدنش تلاش کنه.خانم بهاره رهنما بنده به شما برای زیبا شدن و داشتن هیکل زیبا ورزش کردن رو پیشنهاد میکنم....

      پاسخ ها

      • ghazal

        زیبایی خوبه و همه طرفدارش هستند اما نکته اینجاست که خانم رهنما اگر سنشون یه قیافشون نمی خورد چون اصلا" ماشالا بهشون نمی خوره 50 ساله باشند در غیر این صورت ایشون هم می رفتند دنبال همین زیبایی. مثل بقیه و انتقاد نمی کردند چون بازیگرند...........

    • محبوب

      جراحي زيبايي خوبه اما خدا كنه همه بازيگرا بازي بلد باشن و گرنه چهره فايده ندارن
      مرحوم شكيبايي و خيلي از بازيگراي ديگه با همه وجودشون بازي ميكردن
      فارغ از چهره

    • مگی

      هه,خودش این همه آرایش میکنه برای چی؟شاید برای زیبا شدن نیست,برای جلب توجه هست,دیشب میگفت آدما باید ظاهری ساده داشته باشند,شاید فکر میکنه ظاهر ساده یعنی هفت قلم آرایش که خودش بیشتر مواقع آرایش غلیظی داره,البته دیشب خیلی ساده اومده بود,فکر کنم یعنی حتما موضوع برنامه رو میدونست که اینطور اومده بود

    • بحیرا

      خانومهایی که طرفدار جراحی زیبایین:
      بعد از تولد فرزندتون تازه میبینین قیافه هاتون اصلا به هم نمییاد!

    • بدون نام

      بهاره رهنما آدم خوبیه ولی منم این نقد رو بهش دارم که خیلی آرایش می کته . آرایش غلیظش واقعا آزار دهندس و به نظرم قیافش رو هم بد می کنهه . قیافه عادیش خیلی زیبا تره تا زمانی که این همه آرایش می کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج