۶۹۹۵۴۲
۸ نظر
۵۰۱۳
۸ نظر
۵۰۱۳
پ

ادعای تشدید بحران آب در اصفهان از مرداد ماه

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: پنج میلیون نفر از مرداد ماه آب خوردن در اصفهان ندارند، ۴۲۰ میلیون آب شرب نیاز است اما در حال حاضر تنها ۱۰۰ میلیون آب پشت سدها موجود است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: پنج میلیون نفر از مرداد ماه آب خوردن در اصفهان ندارند، ۴۲۰ میلیون آب شرب نیاز است اما در حال حاضر تنها ۱۰۰ میلیون آب پشت سدها موجود است.

حسینعلی حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز، بیان کرد: در تاریخ ۲۲ بهمن سال گذشته بنده نکته‌ای را در مورد آب آشامیدنی اصفهان مطرح کردم و اداره مجلس که با شما بود، گفتید تا وزیر کشور جلسه ستاد بحران کشور را برای این موضوع تشکیل دهد. همچنین در تاریخ ۲۹ بهمن سال گذشته پیشنهاد شد تا کمیسیون امنیت ملی و انرژی سفری را به استان برای رسیدگی به وضعیت بحرانی ایجاد شده داشته باشد اما علیرغم این تذکرات در این خصوص اقدامی انجام نشده است و فقط رییس مجلس جلسه‌ای را با تشکیل دادند.

وی در ادامه گفت: پنج میلیون نفر از مرداد ماه به بعد آب خوردن در اصفهان ندارند یعنی ۴۲۰ میلیون آب شرب که نیاز است در حال حاضر تنها ۱۰۰ میلیون پشت سدها وجود دارد و اگر ۲۰۰ میلیون هم نذورات آسمانی باشد ۱۲۰ میلیون کم خواهد آمد و از این بابت جای نگرانی وجود دارد و تنها راه برون‌رفت از این مشکل این است که حدود ۲۵۰ میلیون آبی که برای غیرشرب در طول زاینده‌رود برداشت می‌شود متوقف شود.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: امروز پنج میلیون نفر تشنه هستند. امروز از شهرهای مختلف تماس گرفتند و گفتند که آب چاه‌ها که کیفیت مناسبی را ندارند بر روی شبکه قرار دارند البته استاندار محترم اقدامات خوبی انجام داده است ولی با پنج میلیون نفر تشنه چه کاری می‌توان انجام داد. وضعیت اضطراری است، خواهشا دستور دهید که آقای رییس‌جمهور جلسه‌ای را به فوریت تشکیل دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۳۰درصدمدیران کشوراصفهانین ببینیدچی ب روزاصفهان وهم وطنانمون وکشوراوردن وهمینهاباعث نابودی ایران وایرانی شدن وقتی ۱۵ملیون افغانی. دررور۳۰لیتراب مصرف میکنن ودرروز۵۰۰ملیون لیتراب مصرف میکنن همه کرولال وکورمیشین واعتراض نمیکنیدبعدش اگه پول بودجه منابعی که برای افغانی که۱۰ملیون شغل واشغال کردن برای ایرانی خرج کنید درست میش ومجبورنیستن کشاورزی کنن ونتیجش این میش ایران روبه زوال وورشکستهه

    • محمد زمانی

      بی آبی از ندانم کاری مسئولین است،فکر کنم جزو معدود کشمرهاهی باشیم که ابهای زیرزمینیکی صدها هزار سال قطره قطره جمع شده به انتها رسیده،سدهای بدون کارشناسی که تمام تالابهای ایران را خشکاند ،بوشهر،سیستان و بلوچستان،اصفهان،وخیلی جاها که با بی ابی دست به گریبانند برنج کشت میکنند،والله اگر یک مسئول ژاپنی کمتر از این اشباه میکرد خودکشی میکرد،ولی برای ما ارزو شده که یک مسئول یک عذر خواهی خشک و خالی از مردم بکنه،این نشان میده که هیچکس سر جای خود نیست.

    • بدون نام

      وای خدا کاش ایران ب دنیا نمیومدم و تو لندنی مسکویی جایی بود این چیه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایران‌‌داره‌جهنم‌میشه‌‌!!!!!!

    • امید

      اگه اصفهان آب نداره پس اونهمه برنجکاری تو اصفهان چیه

    • ح

      حقشان است روزی بایدبه فکرکمبودآب می افتادندکه صنایع آب برراازبندرعباس به وسط بیابان (اصفهان)منتقل کردند

    • عابد

      آب کارون دزدیدید و اینجا رو خشک کردید بعد میگید تشدید خشکسالی اصفهان

    • بدون نام

      مشکل اصلی فاجعه آب است .نگذارید فاجعه خشکسالی آب اصفهان به بحران امنیتی تبدیل شود.سو مدیریت خاتمی در انتقال اب به یزد و سو مدیریت احمدی نژاد در مجوز برداشت اب بی حساب و بی توجهی روحانی فاجعه شده .رهبری ورود کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج