آوینا_استیکی 2
adexo3
۶۸۸۹۷۳
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کشاورزان اصفهان با اغتشاشگران برخورد کردند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از بی توجهی به مشکلات آب کشاورزان شرق اصفهان گفت: این‌ها مردانگی کردند و در اغتشاشات اصفهان حضور نیافتند و با اغتشاش گران هم برخورد کردند.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از بی توجهی به مشکلات آب کشاورزان شرق اصفهان گفت: این‌ها مردانگی کردند و در اغتشاشات اصفهان حضور نیافتند و با اغتشاش گران هم برخورد کردند.

حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور با اشاره به حوادث اخیر شرق اصفهان و منطقه ورمنه اظهار داشت: سوال این است که آیا با مدیران باید برخورد شود یا با کشاورزان؟ آیا مدیران باید دادگاهی شوند یا این پابرهنه ها؟

وی افزود: این کشاورزان از زمان صفویه تاکنون کشاورزی داشته اند و خمس و زکات می داده اند؛ امروز وزارت نیرو سهم آب آنها را به غارت برده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش از این هم تذکر داده بودیم که اگر اتفاقی بیافتد مسئولش وزارت نیرو و شخص وزیر نیرو است، اما این مردم مردانگی کردند و در اغتشاشات اصفهان حضور نیافتند و حتی با اغتشاشگران برخورد کردند، آنها شهید داده و رزمنده بودند.

کامران ادامه داد: من برای مدیران ارشد نظام متأسفم که از اینها عذرخواهی نکردند؛ این مردم صدقه نمی خواهند، می گویند اگر آب آنها را به فولاد و ذوب آهن و پالایشگاه داده اید، حداقل پولش را به آنها بدهید.

وی با طرح این سوال که چرا با مردم رو راست نیستید، تصریح کرد: تنها راه حل این مسئله اجرای قانون توزیع عادلانه آب است؛ این همه نامه نوشتیم و تذکر دادیم اما هیچ کس ککش هم نگزید! حداقل بیایید و مرد باشید و عذرخواهی کنید.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان نطق خود با اشاره به جمع آوری امضاء برای طرح دو فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: چرا این طرح در مجلس مطرح نمی شود؟ اشرافی گری تا خرخره برخی ها را گرفته است. این مردم از دست ما چه کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدوم اغتشاش گر؟ بهتره سر خودتون رو شیره نمالید و سر از برف بیرون بیارید. تجمعات اعتراضی اخیر هشداری به مدیریت غلط جامعه بود و بیش از صد شهر کشور را هم فرا گرفت. مردم مشکل دارند و اگر کسی جوابگو نباشد معلوم نیست دفعه بعدش چگونه خواهد بود. در ضمن مردم اصفهان از مدیریت غلط بیشتر در گیر هستند یکی همین خشک شدن زاینده رود.

    • بدون نام

      بابا دمت گرم

    • بدون نام

      این اظهارات ادم را عصبی میکنه!

    • کارمند

      چرا خودتونو گول میزنید؟کدوم اغتشاش گر؟ مردم شرق اصفهان و کشاورزان از خشکسالی جان به لب شده اند بعد شما اونا رو درمقابل هم قرار میدید؟یزد با آب زاینده رودمقام اول تولید محصولات گلخانه ای را دارد اونوقت زاینده رود نفس های آخر را میکشد.جنگ آب شروع شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت عجب نظر بسیار جالبی دادی . من تا حالا فکر نکرده بودم که مدت سی و سه سال فقط اصلاح طلبان و کارگزاران سازندگی بودند پس این همه بدبختی وفلاکت و گند زده شده مال این دو حزب نا کارآمد ونالایق است

    • بدون نام

      ازاین کامران خودنماوریاکاردرتمامی مسولین وجودندارد اب راهدیه داد به استانهای دیگر بعدمیرفت مجلس به جای مشکلات مردم سلام وصلوات میداد بربزرگان کشوری انوقت اعلام میشدوقت شماتمام است تمامی وقت پاچه خاری شد

    • بدون نام

      این صدای امریکاواسراییل بود اوناکشاورزان راتحریک کردن وگرنه اب هست هواهم خوبه اگرصبرکنندباران میادونیازبه اب نمیشه اگرهم نیازداشتندبرن باسطل ازیزدبیارن به جدنیاز

    • سلام

      عزیز من هر کی حقش رو بخواد اغتشاش گر نیست که ..آب رو قطع کردین کشاورزان هم بیکار

    • بدون نام

      باز حرف مفت زدید که.بعد چند روز از اعتراض کشاورزان صدای شما در اومد؟؟

    • میثم

      نیروهای ویژه به کشاورزان آسیب رساندند و هیچ .. هیچ .. هیچ ..
      اغتشاشگری در کار نبوده . خبر .. دروغ . دروغ .. است .
      درآمد کشاورزان ورزنه فقط.فقط کشاورزی است . چندین سال متوالی است که آب نیست .

    • بدون نام

      آب فولاد،ذوب آهن،پالایشگاه را بهتر است از آبهای آزاد از جمله دریای عمان و خلیج فارس تامین کنند.

    • ramin

      آقای نماینده شما خودت حرفی که زدی رو قبول داری؟؟؟آیا این جوانانی که جون نازنینشون رو گذاشتن پای خاسته هشتاد درصد مملکت اغتشاشگر هستند،،بخدا این صدای همه مردم هست فقط نمیدونم چرا اینقد سبکسرانه از خواستهاشون سرباز زدند و دچار دو شخصیتی شدند،،این جوانان اومدن فریاد بیکاری سر دادن فریاد آزادانه گشتن سردادن اما شما آنها رو اغتساشگر خواندی،،این صدای همه مردم است که هیچ امنییتی ندارن از مالی تا شغلی و جانی،خواهشا پیگیر کار کشاورزان زحمتکش باشین که ذات پاکی دارن،

    • بدون نام

      بابا حقآبه مردم ورزنه از زاینده رود رفته برا یزد دنبال چی چی میگردین جناب کامران

    • بدون نام

      مدیران نادان==== کشور ویران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج