۶۷۴۲۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

مسئول مرگ مسافران اتوبان قم کیست؟

مدیرعامل اتوبوس سازی عقاب افشان سمنان گفت: تولیدات و اتوبوس‌های ساخته شده در این شرکت فاقد نقص فنی است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل اتوبوس سازی عقاب افشان سمنان گفت: تولیدات و اتوبوس‌های ساخته شده در این شرکت فاقد نقص فنی است.

عبدالله اکبری در جمع خبرنگاران سمنانی افزود: تولیدات این شرکت دارای تمام استانداردهای لازم است و اگر فاقد استانداردهای لازم باشد تولیدات این شرکت توسط معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک ناجا شماره گذاری نمی‌شود.

وی با انتقاد از حکم صادر شده مبنی بر نقش این شرکت در سانحه مرگ بیش از ۴۴ نفر از هموطنان در سانحه دلخراش جاده قم - تهران، تصریح کرد: اگر قرار باشد نهادی جوابگوی حادثه اخیر باشد، واحد فنی و مهندسی ناجا است زیرا تولیدات این شرکت پس از تایید موسسه استاندارد، توسط آنها بررسی و در نهایت تایید می‌شود.

وی ادامه داد: باید این واحد جوابگو باشند، چرا که همه محصولات ما پس از تاییدیه استاندارد توسط واحد فنی مهندسی و خدمات ترافیکی ناجا، تایید و برای شماره گذاری آن گواهی تایید صادر می‌شود.

وی با اذعان به این‌که در هر تصادف جاده‌ای سه عامل انسانی، جاده ای و وسیله نقلیه موثر است، خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از وقوع این تصادف مرگبار، مسئولان امر، تولیدات این شرکت را عامل موثر در تصادف اعلام کردند در صورتی که هیگونه اشاره‌ای به سرعت بالای اتوبوس و کنترل نکردن وسیله نقلیه توسط کاربر نشد.

مدیرعامل کارخانه سازنده اتوبوس‌های تصادف هفته گذشته در جاده قم - تهران اضافه کرد: اتوبوس اسکانیای مذکور دارای ۵ سیستم ایمنی ترمز بوده که رانندگان در این حادثه از هیچکدام از آنها بهره نگرفته‌اند.

اکبری با بیان این‌که کیفیت تولیدات این شرکت منطبق بر استانداردهای روز جهان است و بهترین برندهای دنیا در آن جامع شده است، افزود: تولیدات این شرکت زیر نظر اسکانیای سوئد است و قرار است هفته آینده هیاتی برای بررسی تولیدات شرکت به سمنان سفر کند.

وی اضافه کرد: شرکت اسکانیا ، آمادگی خود را برای حمایت از شرکت عقاب افشان سمنان و جوابگویی در این زمینه اعلام کرده است.

مدیرعامل شرکت عقاب افشان با بیان این‌که تولیدات ما از نظر ایمنی و سازه‌ای هیچگونه مشکلی ندارند، اظهار کرد: اتوبوس‌های اسکانیا و تولیدات این شرکت و بویژه اتوبوس‌های برون شهری عقاب افشان دارای یکسال گارانتی بدون محدودیت کیلومتر و ۱۰سال پشتیبانی خدمات هستند و چنانچه مشکلی طی این مدت رخ داده و حادثه‌ای روی دهد که ناشی از نقص وسیله نقلیه باشد تمامی هزینه‌ها و خسارت وارده از طریق این ضمانت نامه تامین و پرداخت می‌شود.

اکبری با اشاره به کیفیت تولیدات این کارخانه، خاطرنشان کرد: افزایش صادرات و جلب بازارهای جهانی از جمله اهداف این شرکت است که ارزآوری بالایی نیز برای کشور به همراه دارد. تمامی محصولات تولیدی این شرکت از تمامی استانداردهای لازم برخوردارند.

مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان با انتقاد از مقصر اعلام کردن این شرکت در حادثه قم - تهران و هجمه رسانه ای به تولیدات این شرکت، گفت: متاسفانه با مقصر نشان دادن این شرکت در تصادف مرگبار هفته گذشته، آسیب های جدی به این کارخانه، وارد شد و بدون کار کارشناسی به سرعت این شرکت را مقصر جلوه دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • zed

      مقصر اصلا خود مسافراي اون اتوبوسن..!! خودشون به راننده گفتند يه كاري كن همه بميرن!! يه بار هم كه شده يكي مردونه گناهشو بپذيره

    • zed

      مقصر اصلا خود مسافراي اون اتوبوسن..!! خودشون به راننده گفتند يه كاري كن همه بميرن!! يه بار هم كه شده يكي مردونه گناهشو بپذيره

    • بدون نام

      حالا زياد خودتو ناراحت نكن بابا سكته ميكني تا بوده همين بوده مملكت گل و بلبل همينه ديگه ، حالا اگه هواپيما بود و خلبانش به رحمت خدا رفته بود ميشد مقصر خلبان ، ما كه فني هستيم و تو يه كارخونه درست حسابي كار ميكنيم ميفهميم تو چي ميگي ، بقيه بزار خوش باشن

    • بدون نام

      بنظر بنده اگر درست گفته باشم مسئول مرگ مسافران اتوبان تهران قم فكر ميكنم جناب عزرائيل باشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج