طرح شکایت از مسئولان فرودگاه امام (ره)
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی گفت: با توجه به اظهار نظر مسئولان فرودگاه امام در مقصر جلوه دادن شرکت هایی هوایی در روزهای برفی از آنها شکایت خواهیم کرد.
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی افزود: به دلیل اظهارات مسئولان فرودگاه امام از انها شکایت خواهیم کرد.
وی گفت: هر کاری که در فرودگاه انجام می شود باید بر اساس ضوابط و ابلاغ آن باشد و در هیچکدام از این ضوابط نقشی برای ایرلاین برای تمیز کردن باند فرودگاه و اطراف هواپیما تعیین نشده است.
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی خاطرنشان کرد: فرودگاه باید دستورالعمل عملیات زمستانی داشته باشد و البته باید مانور عملیات زمستانی هم هر سال قبل از شروع فصل سرما برگزار شود.
وی با بیان اینکه چراغ های باند فرودگاه امام تا 11 بهمن زیر برف قرار داشتند، گفت: عوارضی که ایرلاین ها به فرودگاه می دهند برای سرویس دهی به ایرلاین ها در روزهای عادی و چنین روزهایی است.
سامانی با بیان اینکه شاهد ضعف فرماندهی عملیات زمستانی در فرودگاه امام طی روزهای برفی بودیم بیان کرد: مدیر عامل شهر فرودگاهی تجربه کار فرودگاهی ندارد و معاون وی نیز یک ماه است که منصوب شده و هنوز اشراف کامل ندارد و به دلیل عدم آمادگی عوامل فرودگاهی مشکلاتی برای مردم و شرکت ها به وجود آمد.
وی ادامه داد: راه دسترسی کرو پروازی و کترینگ به فرودگاه امام مسدود بود و پاکسازی آنها از وظایف شرکت های هواپیمایی نبود.
دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی تاکید کرد: مسافرانی که پرواز آنها کنسل شده با مراجعه به شرکت می توانند پول بلیط خود را دریافت کنند.
نظر کاربران
اگه تونستین شکایت کنید حق گرفتنیه