۶۶۹۷۱۲
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

فعالیت ۴ نفر در شهرداری تهران به ازای هر شغل

رئیس کمیسیون سلامت، محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به برخی مشکلات در شهرداری تهران تاکید کرد: به ازای هر شغل، چهار نفر در شهرداری تهران فعالیت می‌کنند.

خبرگزاری ایلنا: زهرا صدراعظم نوری در جلسه کمیسیون سلامت، محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با محوریت بررسی لایحه بودجه ۹۷ شهرداری تهران در شرکت‌های «شهروند»، «شهرسالم» و سازمان زیباسازی شهرداری تهران، وجود نیروهایی مازاد نسبت به تعداد شغل‌‌ها در شهرداری تهران را یکی از مشکلات این مجموعه عنوان کرد.

وی افزود: در برخی سازمان‌های وابسته به شهرداری تهران، به ازای یک شغل چهار نیرو وجود دارد که پرداخت حقوق و مزایای آن‌ها هزینه بزرگی را به شهرداری تحمیل می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه میانگین دریافت حقوق در برخی سازمان‌‌های شهرداری برای هر چهار نفر هفت میلیون تومان است، گفت: این مبلغ با توجه به وجود چهار نیرو برای هر شغل، مبلغ زیادی نیست.

صدراعظم نوری در جریان بررسی بودجه شرکت خدماتی «شهروند» با اشاره به برخی از خریدهای شهرداری از این شرکت اظهار داشت: برخی خریدها مثل گچ و سیمان هزینه خرید این شرکت را افزایش می‌دهد که باید از فیلد کاری آن خارج شود.

وی درباره مرمت، بازسازی و حفظ آثار تاریخی در شهر تهران، نیز با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی و شهرداری تهران تصریح کرد: هرچند وزارت ارشاد متولی حفظ این املاک است اما شهرداری هم تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده و در این دوره سعی دارد تا فعالیت‌های خود را در زمینه مذکور افزایش دهد.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهروندان نباید شهرداری را صرفا یک نهاد خدماتی بدانند و این سازمان باید رسالت خود در زمینه مسئولیت اجتماعی را نیز به خوبی انجام دهد و در این زمینه در بین شهروندان شناخته شود.

صدراعظم نوری در جریان رسیدگی بودجه شرکت «شهر سالم» نیز با اشاره به اهمیت وجود مراکز درمانی خاطرنشان کرد: حتی اگر وزارت آموزش و پرورش هم نباشد باید بیمارستان و مراکز بهداشتی وجود داشته باشند و به مردم خدمات دهد چراکه سلامت مردم شوخی‌بردار نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت گل و بلبله دیگه

    • بدون نام

      بله دیگه کلی افغانی خارجی به خاطر ارزانی به کارمیگیرین روزتون میادهمون هم وطن ایرانی بکاربگیرین ۱۵ملیون افغانی پارتیزان وایرانی ونابوذمیکنن

    • بدون نام

      بابا مشکل بیکاری در مملکت هست بذارین جوانها مشغول کار باشن....این جور که شهرداری ها جوانها رو اخراج می کنن معلوم می شه اصلا وضع بحرانی اشتغال رو مورد توجه قرار نمیدن.....کار براشون ایجاد کنین....آموزش بدین بذارین کار کنن...بحران نسازین مشکل ایجاد نکنین...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با سلام . اگر واقعادولت به فکز بیکاری هست به دنبال ایجاد شغل برای جوانان هست .نه همش دروغ هست بیاد با یک حرکت از همین شهرداریهای استان تهران و خود شهر تهران شروع کنه تمامی اتباه خارجی افغانی بیرون کنه من قول می دهم اگر این کارا بکند برای 30هزار ایرانی تو همین تهران کار ردیف شود من خودم کارگر شهرداری هستم از افغانی هم بیشتر کار می کنم حقوقم هم به اندازه حقوق افغانی هست شکر می کنم خدارا بیاید این پنبه را از گو شتان در بیارید ای مسئولین محترم که ایرانی کار نمی کند تمام شغلها از دست ایرانی در امده افتاده دست اتباه خارجی هم سرمایه مارا می برند هم به ما خیانت می کنند ماهمان نسل جوانانی هستیم که در مقابل دشمن ایستادند و از جانشان گذشتند به خاطر وطن شان بیاید دست دردست هم دهیم کنیم میهن خیش را اباد من به شما قول می دهم به عمل اگر مسئولین مملکت به فکر مردم باشند بامردم باشند تمام بی کاری گرانی فقر ازاین کشور خارج خواهد ....

    • عدالت

      همش پارتی بازیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج