۶۶۹۵۷۹
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

عذرخواهی تاکسیرانی از شهروندان تهرانی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به رانندگان غایب و یا متخلف در روزهای سرد سال هشدار داد.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی به رانندگان غایب و یا متخلف در روزهای سرد سال هشدار داد.
علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی، با توجه به بارش برف طی دو روز گذشته در چند پایانه تاکسیرانی حاضر شد و از نزدیک خدمات رسانی تاکسیرانان به شهروندان را رصد کرد و گفت: پیشاپیش از شهروندان تهرانی عذرخواهی می‌کنم حتی اگر یک نفر بیش از زمان همیشگی، در انتظار تاکسی ایستاده است.

وی افزود: باید در نظر بگیریم که اکثریت تاکسیرانان زحمتکش تهرانی دیروز و امروز در شرایط جوی سرما و یخبندان به شهروندان خدمت رسانی کرده اند. در این میان محل سکونت برخی از تاکسیرانان، در شهر‌های اقماری اطراف تهران بوده که به دلیل مسدود بودن محور‌های مواصلاتی امکان رسیدن به محل کار خود را نداشته اند. اما این نکته نیز نباید فراموش شود که ممکن است تعدادی از تاکسیرانان نیز در شیفت کاری خود حاضر نشده و در امر سرویس رسانی کوتاهی کرده اند، که این سازمان با رصد پایانه‌های تاکسیرانی توسط دوربین‌های کنترل و نظارت هوشمند، حضور و غیاب تاکسی‌ها را کنترل کرده و با تاکسیرانانی که تخلف کرده اند برخورد جدی خواهد کرد.

قنادان خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر سطح شهر، عبور و مرور به کندی انجام می‌شود. همین مسئله زمان سفر را افزایش داده و مدت انتظار مسافر در ایستگاه‌های تاکسی افزایش می‌یابد؛ لذا ضمن تشکر از شهروندان تهرانی برای صبوری در امر خدمت رسانی از ایشان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه مشکلی، با سازمان تاکسیرانی شهر تهران به شماره تماس ۴۸۰۴۸ ارتباط برقرار کرده تا در کوتاه‌ترین زمان ضمن هماهنگی با همکاران حاضر در سطح مناطق با اعزام خودرو از محل دپو‌های موجود، نسبت به حل مشکل اقدام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    عذرخواهی دردی دوا نمیکنه!

  • باریش

    چه رسیدگی میخاد بشه میخان چکار کنن راننده تاکسی گناه نداره

  • بدون نام

    نجفی، مال این کار نیست! تیتیش مامانی رو چکارش به شهردار شدن؟!

  • بدون نام

    راست میگه عذر خواهی دردی را دوا نمی کند

  • بدون نام

    در روزهای برفی، بارانی و سرد برخی از رانندگان محترم به دنبال مسافر دربستی هستند، به خاطر همینه که خطوط تاکسی با ازدحام مسافر و نبود تاکسی مواجه هست

  • عسل

    فقط یه چیزی یاد گرفتن .عذر خواهی زمانی خوبه که این اشکالات تکرار نشه و برای بار اول باشه

  • مهدی

    با عذرخواهی کردن مشکلی حل نمیشود من دیروز به همراه خانواده بعداز 1:45دقیقه با مصیبت توانستم یک مسیری که کرایه دربستی آن 4هزارتومان بود 27هزار تومان کرایه پرداخت کنم کلیه تاکسیهای که من دیروز دیدم دربستی مسافر سوار میکردند حتی من یک خودرو بازرسی تاکسیرانی راهم ندیدم ولی درروزهای عادی سرهر خیابان یک خودرو بازرسی تاکسیرانی دیده میشود از طرفی هم آژانس‌های تلفنی هم کارخودشان را متوقف کرده بودن

  • بدون نام

    عذرخواهی چه دردی رو دوا میکنه وقتی تاکسی‌دارها و خطی‌ها مثل زالوصفتها دنبال این هستن که از فرصت به دست اومده حسابی پول به جیب بزنن و تا میتونن نرخ کرایه دربستی بالا بگیرن. حتی خطیها هم کار نمیکنن و پشت چشم نازک میکنن برای مسافر که نرخ بیشتری بگیرن. تو دنیای وحوش هم از این کارا نمیکنن. اینکه عذرخواهی میکنید خوبه مثل ژاپنیها ولی اونها عذرخواهی میکنن به معنای اینکه دیگه تکرا ر نمیشه نه اینکه فقط عذرخواهی کنید و هیچ چیزی سر و سامون نگیره.

  • بدون نام

    یه فکری هم به حال تاکسی دارهای مال مردم خور که تو جایگاهای سی ان جی بدون نوبت گاز پر میکنن ووقتی که اعتراض میکنی چند نفری میخوان به مردم زور بگن بکنید

  • بدون نام

    فاجعه بود.استعفا باید بدید.چه خدماتی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج