۶۶۸۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آيت الله آملي لاريجاني؛

حادثه اتوبان قم پيگيری قضايی می شود

رئيس قوه قضاييه در جلسه ديروز مسئولان عالي قضايي گفت: حادثه اتوبان تهران ـ قم تا روشن شدن علل و عوامل اصلي وقوع پيگيري قضايي مي‌شود.

روزنامه ابتکار: رئيس قوه قضاييه در جلسه ديروز مسئولان عالي قضايي گفت: حادثه اتوبان تهران ـ قم تا روشن شدن علل و عوامل اصلي وقوع پيگيري قضايي مي‌شود.

آيت الله آملي لاريجاني گفت: اين حادثه بسيار تاسف بار و دردناک بود و از نخستين ساعات وقوع، دستگاه قضايي از طريق دادستان کل کشور وارد عمل شد و تا روشن شدن ابعاد مختلف اين حادثه و مشخص شدن خطاها و قصور صورت گرفته از سوي عوامل مختلف، پيگيري‌هاي قضايي رها نخواهد شد و نتيجه پيگيري‌ها به اطلاع مردم خواهد رسيد.

رئيس دستگاه قضا با اعلام تسليت و همدردي مجدد به خانواده بازماندگان اين حادثه تاکيد کرد: اميدواريم با بررسي همه جانبه اين حادثه و برخورد با خاطيان، ديگر شاهد تکرار چنين حوادث دردناکي نباشيم.رئيس قوه قضاييه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به ضروت بازگشت به خويشتن خويش و تکيه بر توانمندي‌هاي ملت مستقل و باايمان گفت: بزرگترين هديه حضرت امام(ره) به اين ملت تعليم خودباوري و تاکيد بر توانمندي‌هاي مردم مسلمان ايران بود که نمونه بارز آن جمله مشهور «آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند» است، آنهم در زماني که ملت و نظام اسلامي با مشکلات عديده‌اي روبرو بودند اما با اين حال مردم ما با تکيه بر قدرت ايمان و استقلال خود ثابت کردند که واقعاً قدرت‌هاي استکباري در برابر باورهاي ديني و قدرت الهي به جايي نخواهند رسيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج