آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۶۵۸۶۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

اولین اظهار نظر آقای وزیر در فیس‌ بوک

وزیر نفت در صفحه‌ی فیسبوک خود در پاسخ به کسی که خطاب به او گفت «در اخبار فقط از دستاوردها تعریف می‌شود، شما گزارشی از میادین نفتی پارس جنوبی بدهید»، تصریح کرد: به زودی گزارشی از وضعیت این میدان های نفتی و پتروشیمی می‌دهم.

خبرگزاری ایسنا: وزیر نفت در صفحه‌ی فیسبوک خود در پاسخ به کسی که خطاب به او گفت «در اخبار فقط از دستاوردها تعریف می‌شود، شما گزارشی از میادین نفتی پارس جنوبی بدهید»، تصریح کرد: به زودی گزارشی از وضعیت این میدان های نفتی و پتروشیمی می‌دهم.

انصاف نیوز نوشت، بعد از محمد جواد ظریف(وزیر خارجه) و اسحاق جهانگیری(معاون اول رییس جمهور) این بار نوبت به بیژن نامدار زنگنه رسید که به فیس بوک بپیوندد تا سومین دولت مرد حسن روحانی باشد که در شبکه‌ی اجتماعی با مردم سخن می‌گوید.

زنگنه اولین پست خود را با تشکر از همه کسانی که حمایت کردند از حضور وی به عنوان وزیر پیشنهادی آغاز کرده و بعد از رای اعتماد نیز با چند عکس از دیدارها و چند حکم صفحه خود را فعال کرده است، اما زنگنه این بار برای این که نشان دهد تمایل به ارتباط مقتابل با مردم دارد، در یادداشتی نوشته: نظر شما درباره‌ی فعالیت شرکت‌های بزرگ بین‌المللی، در صنعت نفت و گاز ایران چیست؟

با این اوصاف بعید نیست که هیات دولت هم زمانی در فیسبوک جلساتی برگزار کنند؛ هر چند تا کنون فیسبوک در ایران فیلتر است و ورود به آن با عبور از فیلتر از سوی برخی نهادها غیر قانونی ارزیابی می‌شود، لذا دولت‌مردان یا از اینترنت بدون فیلتر برخوردارند وگرنه از قاعده‌ی «جرم» بودن عبورشان از فیلتر مستثنا نیستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشون از چه فیلتر شکنی استفاده می کنند؟
      خوب آزادش کنند ما هم بریم فیضبوک!!

    • جهان

      گاهی مردم ما برای بدست آوردن حقوق خیلی خیلی بدیهی هم باید دست بدامان دعا شوند .ایکاش مسولین ما کمی واقع گرا (در عمل بودند ) .خیلیهاشان واقع بین هستند اما خیلی چیزها را برای خودشان _خودشوون_ مجاز میدانند برای مردم نه . شما میدانید چرا؟؟؟؟ اینترنت , ماهواره , مسافرتهای خارج از کشور و .....اگر کسی میداند بقیه را خبر کند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج