۶۵۸۳۳۰
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

جنایت در سفر به ترکیه

دو جوان ایرانی پس از سفر به ترکیه، میهمان خانه دوستشان شدند اما چند روز بعد بر سر نظافت خانه با هم به مشاجره پرداخته و او را به قتل رساندند.

روزنامه ایران: دو جوان ایرانی پس از سفر به ترکیه، میهمان خانه دوستشان شدند اما چند روز بعد بر سر نظافت خانه با هم به مشاجره پرداخته و او را به قتل رساندند.
آنها سه روز جسد را داخل یخچال نگه داشتند و سرانجام آن را به بیرون ازشهرانتقال داده و در گودالی دفن کردند.جنایتکاران چندین روز در خانه قربانی ماجرا زندگی کرده بودند تا اینکه پدرمقتول راهی ترکیه شد و...
اواخر شهریور امسال، مرد جوانی در حال عبور از محله‌ای دور افتاده دراطراف استان «بالیک اسیر» ترکیه بود که با صحنه عجیبی مواجه شد. او دو مرد را دید که با عجله در حال دفن چیزی داخل گودالی بودند. وی که به موضوع مشکوک شده بود به سمت آنها رفت اما دو جوان با دیدن وی پا به فرار گذاشتند.
مرد کنجکاو پس ازکنار زدن خاک های روی گودال ناگهان با جسدی روبه‌رو شد.پس ازاعلام ماجرا به پلیس، دقایقی بعد تیم جنایی در محل مورد نظرحاضر شدند که در بررسی‌های تخصصی مشخص شد او با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است. در بررسی لباس‌های مقتول نیز هیچ مدرکی برای شناسایی هویت مقتول به‌دست نیامد، اما ظاهر و چهره قربانی حکایت از آن داشت که او ترک تبار نیست. پس ازتحقیقات مقدماتی جسد ناشناس به پزشکی قانونی منتقل و تجسس‌های تخصصی برای شناسایی هویت قربانی و عاملان جنایت آغاز شد.
جست و جوی مسافر گمشده: دو سالی بود که «مادرین» برای کار به ترکیه رفته بود. پسرجوان هر روز با مادرش تماس تلفنی داشت و او را ازمسائل مختلف زندگی اش، با خبر می‌کرد. اما از ۲۶ شهریور امسال، تماس‌هایش به طورناگهانی وعجیب قطع شده بود. پدر مادرین می‌گوید: پسرم ۳۰ سال داشت که دو سال پیش برای کار به ترکیه رفت.
اوایل من مخالف این کار بودم و حتی یک سال اول هم با او قهر بودم. پسرم دانشجوی مدیریت بازرگانی بود اما درسش را نیمه کاره رها کرد و به ترکیه رفت و در نانوایی مشغول به کار شد. البته من بعد از یک سال با او آشتی کردم و در این مدت مدام با هم در تماس بودیم تا اینکه از ۲۶ شهریور به طرز مرموزی ناپدید شد. باید از سرنوشت پسرم با خبر می‌شدیم، به همین خاطر راهی ترکیه شدیم.
البته آدرس محل زندگی‌اش را نمی‌دانستم.فقط آدرس یکی از دوستانش را داشتم که او هم ایرانی بود و در ترکیه زندگی می‌کرد. سراغ دوست «مادرین» رفتیم و از طریق او توانستیم آدرس محل زندگی پسرم را پیدا کنیم. ۴۵ روز می‌شد که از پسرم خبری نداشتیم. وقتی زنگ خانه‌اش را زدیم پسر جوانی در را برایمان باز کرد. او و پسر دیگری داخل خانه بودند که خودشان را دوستان پسرم معرفی کردند. زمانی که از آنها سراغ مادرین را گرفتیم پسران جوان که ایرانی بودند به من گفتند «مادرین» یک روز صبح خانه را ترک کرده و دیگر برنگشته است.
شکایت از پسران مرموز: پدر پسرگمشده که بشدت مشکوک شده بود برای یافتن پسرش به پلیس مراجعه و پس ازمراجعه به پزشکی قانونی جسد پسرش را شناسایی کرد.با شکایت وی، بلافاصله دو پسر جوان بازداشت شدند. آنها ابتدا منکر جنایت شدند و گفتند که از سرنوشت دوست‌شان بی‌خبر هستند اما زمانی که با مدارک پلیسی روبه‌رو شدند به قتل اعتراف کردند.
زندگی با جسد: یکی از آنها گفت: چند وقت پیش به ترکیه آمدیم، مادرین را از ایران می‌شناختم. با او تماس گرفتم و چون جایی برای ماندن نداشتیم قرار شد به طور موقتی در خانه‌اش اقامت داشته باشیم، اما روز حادثه بر سر تمیزکردن خانه با ما دعوا کرد. درگیری ما بالا گرفت و ناگهان با مشت و چاقو به او حمله کردیم. سه روز جسد را داخل یخچال نگهداشتیم و بعد آن را به بیابان‌های اطراف بردیم. در حال دفن جسد بودیم که مردی ما را دید و...با اعتراف‌های دو متهم به قتل، دادگاه جنایی ترکیه یکی از آنها را به ۳۰ سال و دیگری را به ۱۵ سال حبس محکوم کرد.
با صدور حکم متهمان، پدر مقتول به دادسرای جنایی تهران رفت وضمن اعلام شکایت از عاملان قتل پسرش خواستار دریافت جسد او و انتقال عاملان جنایت به ایران و محاکمه آنها در دادسرای جنایی شد.بدین ترتیب ۸ مهر امسال پس ازهماهنگی‌های لازم، جسد به ایران منتقل شد.در حال حاضرمکاتبه با مقام‌های قضایی ترکیه برای انتقال احتمالی عاملان جنایت به ایران ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اریا

      تف به شرفتون بااین بیچاره چکار داشتین ابروی ایران امثال شما می برن کثافتا

    • مرمر

      ایرانی ها هرجا میرن یه دسته گلی باید به اب بدن.
      دوستانی که میگفتن افغان ها فلان و بهمانن و باید بندازنشون بیرون از ایران ، تحویل بگیرن.
      طرف ازینجا پاشده رفته ترکیه خونه ی دوستش و بعد با چاقو کشتش. دنیا داره به کجا میره

      پاسخ ها

      • ایرانی

        آقای سنگ مرمرافغانی توبروکشورت وآنجاراآبادکن خخخخخخخ

      • ایرانی

        آقای سنگ مرمرافغانی توبروکشورت ماازشماهابیزاریم مشکل خودتان راحل کنیدبیگانه هاراازخانه تان بیرون کنیدخخخخخ

    • @@@@حدیث@@@@

      چقدنامردوعوضی بودن رفتن خونش وبعدشم کشتنش وراحت زندگی میکردن اونجا؛واقعابعضی ازدوستاازدشمنم دشمن ترن لعنت به دوتاشون

    • بدون نام

      دوستان از ته دل دعا کنید امام زمان ظهور کنه آمین!فاجعه ست

      پاسخ ها

      • امیری تل مادرانی چهار محال و بختیاری

        اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم اهلک اعدائهم اجمعین

    • amir

      خانوم ایرانی که خخخخخخخ میکنی
      حرف حساب جواب نداره ناراحت نباش مرمر راست میگه
      الان که این ایرانی ها جنایت کردن باید کل ترک های ترکیه بگن ایرانی ها رو از ترکیه اخراج کنین یا مثل تو نژاد پرست باشن
      و فش بدن به همه ایرانی ها‌؟؟؟

      پاسخ ها

      • وطنم پاره تنم

        خانوم amirمانژادپرست نیستیم خودایرانیهاراازهرطایفه وقومیت ومذهبی باشه دوست داریم چون این طایفه ها وقومیت ها ومذهب ها دست به دست هم دادندودردوران 8سال دفاع مقدس بادست خالی و باتوکل به خداوایمانی قوی دربرابرکل دنیا به سرکردگی آمریکاایستادندوپیروزهم شدنداون موقع شماهای افغانی وقتی که یه گروهان ارتش سرخ شوروی سابق پا به وطنتان گذاشت دوسومتان فراررابرقرارترجیح دادین اگه تعصب داشتین جلودشمنانتان مثل ایرانیهای باتعصب ایستادگی میکردین!!شماهای افغانی اصلا لیاقت هیچی راندارین چون موقع حمله دشمن وطن عزیزتان راول کردین ومثل موروملخ به طرف ایران سرازیر شدین ویه دفعه جمعیت ایران رادوبرابرکردین

    • بدون نام

      اقای مرمر حرف مفت نزن من که میدونم خودت افغانی هستی

    • مرمر

      خطاب به ایرانی
      شما رو چه حسابی ایرانی و افغانی رو تشخیص میدین ؟
      هرکی از جرم و جنایت حمایت کنه ایرانیه و هرکی انتقاد کنه افغانیه ؟ :))
      اندکی تفکر لطفا.
      وقتی ادمای نژاد پرستی مثل شمارو میبینم زورم میاد بگم
      ایرانیم :/

    • مهدی گلپا

      دمتون گرم بشما مگن نمک خورده نمکدون نمی دونم چکار کرده اخه پسرهای ناحسابی بهت جا داده غذا داده ازتمامی خوانندگان عزیز عذرخواهی می کنم حیوان جائی که می خواد استراحت کنه سعی می کنه باپاش تقریبا پاک کن که جسمی یا چیز دیگری اذیتش نکنه شما از اونم کمتر بودید که نمی خواستید نظافت کنید همون صاحب خونه خیلی دوست تون داشته می تونست خیلی راحت باپنبه سرتونو ببره ولی چون وجدان( چیزی که شما ها نداشتین ) داشت این کارو نکرده

    • amir

      خانوم محترم ( وطنم پاره تنم ) شما اول نام کاربریت رو بنویس بی نام عزیز دوم اینکه از کجا فهمیدی من افغانی هستم؟
      چون که حرف حق رو گفتم یا مثل تو نژاد پرستی نکرد؟
      سوم اسم از جنگ و شهید و شهادت نزن برای من
      امثال تو جنگ بشه پا به فرار میگذارن بعد حرف از جنگ و زمان جنگ برای ما میزنه من خودم از خانوادی شهیدم
      حیف نمیشه رو در رو دیدت وگرنه بهت میگفتم کی افغانیه!!!

      پاسخ ها

      • iran

        کاربر amirشمااگه افغانی نیستی به دل نگیرچون من ازاول نوشته ام گفتم ایرانی ها راازهرطایفه وقومیت ویامذهبی باشه دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج