۶۵۴۹۶۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

میرلوحی: صدا و سیما به تحلیل‌های یکسویه نپردازد

یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: صداو سیما با برپایی میزگردهایی شرایط گفت‌وگو را برای جریان‌های مختلف سیاسی و اقتصادی فراهم کند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: صداو سیما با برپایی میزگردهایی شرایط گفت‌وگو را برای جریان‌های مختلف سیاسی و اقتصادی فراهم کند.

محمود میرلوحی در ارتباط با ضرورت ایجاد فضای گفت‌وگو میان مردم و مسوولین اظهار کرد: دلیل اعتراضات اخیر مردمی را باید از ۲۹ اردیبهشت امسال بررسی کنیم. مردم در مورد مسائلی همچون حوزه‌های جوانان، زنان، اقوام و اقتصاد نظر خود را به صراحت بیان کردند. آنها دیدگاه حسن روحانی را به خود نزدیک دیدند و در انتخابات به او رای دادند و همچنان منتظرند تا روحانی به شعارهایی که در دوران انتخابات داده، عمل کند.

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم که کشور ما در دوره‌ای ۱۲۰۰ میلیارد دلار منبع مالی در دست دولتش داشته و حالا آن دولت پرپول گذشته و شرایط اقتصادی بهم ریخته است. همین شرایط بد اقتصادی به مردم فشار آورده، بیکاری افزایش یافته است و جوانان تحصیلکرده ما به دنبال شغل هستند.

این فرد سیاسی اصلاح‌طلب در همین راستا افزود: با توجه به شرایطی که ذکر کردم روحانی به مردم وعده‌هایی داده است و حالا مردم منتظر هستند تا جوابشان داده شود. براساس همین فضا جریان «ما پشیمان هستیم» توسط عده‌ای از جوانان در فضای مجازی ایجاد شد. سودجوها نیز از این موج استفاده کرده و خواستند رئیس‌جمهور و جایگاهش را مورد تعرض قرار دهند.

وی گفت: از طرف دیگر مسائلی همچون اعتراضات مردم به صندوق‌های پولی و بانکی، اتهامات احمدی‌نژاد به قوه قضاییه و روایت‌های یکسویه صداوسیما از سال ۸۸ به مناسبت سالگرد نهم دی آستانه تحمل مردم را کاهش داده است.

این عضو شورای شهر تهران در تبیین چرایی اعتراضات مردمی به فشارهای فضای بین‌الملل به ویژه تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: ما باید هنر این را داشته باشیم که مسائل‌مان را در داخل کشور حل کنیم. باید فضا را آرام کنیم تا در فضای مطلوب مردم حرف‌هایشان را بزنند. مسوولین باید تلاش کنند تا مانع تندتر شدن فضا شوند چراکه اعتراضات مردم این روزها به سرعت افزایش پیدا می‌کند.

وی در همین راستا ادامه داد: صداوسیما باید به جریانات سیاسی و اقتصادی نگاه یکسویه نداشته باشد چراکه این کار باعث می‌شود فضا برای حضور معاندان و رسانه‌های بیگانه باز شود. رسانه ملی باید بتواند از طریق برگزاری میزگردها شرایط گفت‌وگو را برای همه جریان‌های سیاسی و اقتصادی کشور فراهم کند.

میرلوحی در پایان گفت: من نمی‌دانم چرا مسوولین به این نتیجه رسیده‌اند که فضای مجازی را محدود کنند. این روزها در فضای مجازی مطالب خوبی توسط خود مردم جهت آرام شدن فضا دست به دست می‌شود. اگر مسوولین برای برطرف کردن مشکلات وارد عمل شوند مردم هم به آنها کمک می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو هفته هست که هر روز با برنامه های مختلف مرحوم هاشمی را بمباران می کنند ایشان فوت کردند به فکر ساختن کشور باشید و بس کنید قضاوت و دشمنی یکطرفه را.

    • بدون نام

      صداوسیما گوشش به این حرف ها بدهکار نبست خودتان را خسته نکنید!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زمستان سپری میشه و روسیاهی به زغال(صدا و سیمای میلی) میمونه که بفکر انسجام و وحدت ملی در این جهان بلبشو نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج