فراری ۳۶۰ لیموزین در حراجی شکست خورد
قطعا بیش از حد عجیب است که فراری را در لباس یک لیموزین ۶ درب ببینیم. خودروسازی که بیشتر ما با ماشینهای شاخص و ماندگاری مثل ۴۵۸ ایتالیا، ۲۵۰ GTO، F۱۲ برلینتا و لافراری میشناسیم که تصور هر کلاس خودرویی جز یک اسپرت کوپه جذاب را برای فراری از ذهنمان پاک میکند.
قطعا بیش از حد عجیب است که فراری را در لباس یک لیموزین ۶ درب ببینیم. خودروسازی که بیشتر ما با ماشینهای شاخص و ماندگاری مثل ۴۵۸ ایتالیا، ۲۵۰ GTO، F۱۲ برلینتا و لافراری میشناسیم که تصور هر کلاس خودرویی جز یک اسپرت کوپه جذاب را برای فراری از ذهنمان پاک میکند. البته این خودروساز هیچ وقت جسارت نکرده که به سمت کلاس خودروهای متداول شهری مثل سدان، کراساوور و شاسیبلندها برود، چه برسد به لیموزین!
در مارکت جهانی تعداد بسیار نادری از مدل ۳۶۰ Modena فراری توسط تعدادی از شرکتهای خاص به لیموزین تبدیل شدهاند. در همین حین کافی است که بشنویم یکی از کمیابترین مدلهای ساخته شده از فراری به حراجی رفت و نتوانست حداقل قیمت خریدار را از پیشنهاد مشتریان بگیرد.
در متن آگهی این ماشین نوشته شده که "فراری ۲۰۰۳ مدنا ۳۶۰ در سال ۲۰۱۷ به لیموزین کشیده تبدیل شده است!
فراری ۳۶۰ لیموزین در سایت eBay با قیمت ۱۰۴٫۴۰۰ دلار برای فروش گذاشته شده است. طبق گزارشهای اخیر، خریدار هنوز نتوانسته پیشنهادی برابر یا بالاتر از قیمت گفته شده را از سمت خریداران بگیرد. نکتهی جالب اینجاست که این ماشین بیشتر از دربهای خود، مالک داشته! این لیموزین ۶ درب، ۹ بار به دست مالکین مختلف افتاده که بیشتر از تعداد دربهای خودش است.
در سایت Cars.com ادعا شده که پیش از این، خودروی گفته شده با قیمت ۹۸٫۶۵۰ دلار هم به فروش رفته است. زمانی که فراری ۳۶۰ Modena لیموزین به فروش رفته بود، مسافتی معادل ۴۷٫۴۹۰ کیلومتر را راه رفته بوده که در آگهی امروز این خودرو، مسافت ۵۱٫۱۷۸ کیلومتر نوشته شده است.
فراری ۳۶۰ بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ تولید شد. این خودرو توسط پنینفارینا طراحی و در ۲ کلاس اسپایدر و برلینتا عرضه شد. این خودرو به یک پیشرانهی ۳٫۶ لیتری با توان ۳۹۵ اسببخار مجهز شده بود که صفر تا صد آن حدود ۴٫۳ ثانیه طول میکشید.
ارسال نظر