۶۴۰۲۵۰
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

رسیدگی ویژه به پرونده مرگ «محمد کوچولو»

رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک ۳ ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس کل دادگستری استان گلستان گفت: پرونده ضرب و شتم منجر به فوت کودک ۳ ساله گنبدی با حساسیت ویژه پیگیری و رسیدگی می‌شود.

هادی هاشمیان اظهار کرد: پدر این کودک بازداشت شده و پرونده او به اتهام قتل و ایراد صدمه بدنی در دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال رسیدگی است.

به گفته وی، پدر این کودک که اعتیاد دارد و در کار خرید و فروش مواد مخدر است در تحقیقات اولیه اقرار کرده در یک هفته گذشته بارها به علت بازیگوشی به شدت کودک را تنبیه کرده و انگشتان او را با سیگار سوزانده است.

هاشمیان افزود: تحقیقات از بستگان و همسایه ها نیز نشان می دهد این فرد پیش از این هم بارها کودک را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه دستگاه قضایی نسبت به پرونده های کودک آزاری حساسیت ویژه دارد، تصریح کرد: پرونده قتل این کودک نیز به سرعت رسیدگی و نتیجه آن به آگاهی مردم رسانده خواهد شد.

هاشمیان از مردم خواست در صورت مشاهده موارد کودک آزاری، بلافاصله موضوع را به مراجع انتظامی، قضایی و یا اورژانس اجتماعی اطلاع دهند.

به گفته این مقام ارشد قضایی استان، پدر و مادر این کودک دو سال پیش از هم جدا شده‌اند و محمد ۳ ساله نزد پدرش زندگی می‌کرد.

هاشمیان افزود: این پسربچه هنگام تحویل به بیمارستان در کما بود و آثار سوختگی با سیگار و کبودی نیز روی پا و بدن او مشاهده می شد.

وی بیان کرد: این کودک خردسال متاسفانه بر اثر شدت جراحات پس از سه روز کما، روز جمعه جان خود را از دست داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت كنه همچين پدري را كه فقط نام پدر را لكه دار كرده است

    • بدون نام

      موجود دو پای نر کثیف

    • بدون نام

      تین هم پدر تنی چقدر بیرحم به راستی این کودکان کوچک وبیگناه تاوان چه عملی را باید بدهند تاوان بی مادری ؟خماری پدر ؟ بیرحمی ؟یک پدر؟مگر محمد چه مشکلی ایجاد کرده بود که این کفتار اینگونه با او رفتار کرده ؟توی مادر وقتی دیدی شوهرت معتاد است و هیچ ارزش انسانی ندارد خودت را راحت کردی وکودک بیگناه را به کام مرگ فرستادی واقعا چه چه کسی باید پاسخوگوی این همه کودک ازاری باشد اورا هم اعدام کنید تا درس عبرتی برای دیگران باشد این که تنی بود وای به انی که نا تنی بود هر دو گرگ صفت هستند وهردو کودک مادرانشان مقصر طفل معصوم به جای اغوش خانواده در زیر تلی از خاک ؟؟؟خدایا تا کجا تا کی ؟ دلمان از این همه بیرحمی شکسته وگرفته لعتنت خدا بر ادمهای معتاد

    • $$$$$$$$$$$$$حدیث$$$$$$$$$$$$$

      خدالعنت کنه هرچی معتاده ؛خودشونوکل دورواطرافیانشونوبدبخت میکنن ؛اخه من نمیدونم این زناوقتی میبینن شوهرشون معتاده چرابچه دارمیشن اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه فکرمیکنیدبچه بیادشوهرتون ادم میشه ؟؟؟؟؟؟؟!اخه ادم معتادبجزموادش به چیزه دیگه ای حسی نداره که ؛چطوری میتونین این فرشته هایه کوچولوروانقدراحت تلفشون کنید؛چقدتاحالاشاهدهمچین داستانایی بودیم ؟!کافی نیست ک بفهمیدنبایدازادم معتادبچه داربشید؛ادم معتادوفقط بایدول کردورفت چون ادم بشونیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج