۶۳۸۳۹
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

وزیر راه: آزاد راه تهران-شمال را افتتاح می‌کنم

وزیر راه و شهرسازی وعده پایان ساخت آزادراه تهران - شمال را در دوره وزارت خود داد و گفت: نرخ مسکن مهر افزایش پیدا نمی کند.

خبرگزاری مهر: وزیر راه و شهرسازی وعده پایان ساخت آزادراه تهران - شمال را در دوره وزارت خود داد و گفت: نرخ مسکن مهر افزایش پیدا نمی کند.

عباس آخوندی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر، اظهار داشت: هیچ افزایش نرخی را در مسکن مهر نداریم و با همان نرخ قبلی پروژه ها ادامه پیدا می کند.

وی در خصوص آزادراه تهران شمال، اظهارداشت: این پروژه را در دستور کار داریم و حتما پیگیری می کنیم، ضمن آنکه اصلی ترین بخش آن اصلاح ساختار مدیریتی و ساختار سرمایه گذاری است که باید بررسی شود، در غیراین صورت در زمینه مهندسی مشکلی نداریم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قول می دهم در دوره مسئولیت بنده آزادراه تهران - شمال افتتاح شود، در عین حال گفت: قرارگاه خاتم از این پروزه کنار گذاشته نمی شود و ما هیچ تصمیمی در این خصوص نداریم.

وی با بیان که پروژه های موجود تامین اعتبار شده است، اظهار داشت: تمام سیاست های قبلی در حوزه مسکن پیگیری می شود و به زودی مناقصه ساخت فاز دوم فرودگاه امام خمینی (ره) را برگزار خواهیم کرد.

آخوندی تصریح کرد: احیای طرح جامع حمل و نقل هم انجام می شود که دو فاز آن تاکنون انجام شده و سه فاز بعدی آن در حال بررسی است که به زودی تمام می شود.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعزیراتی شدن بازار اجاره، گفت: قرادادهای اجاره با دستور انجام نمی شود و ما باید قوانین را مورد بازنگری قرار دهیم، همچنین در اجرای پروژه های زیربنایی باید ابزاراهای مالی جدید و مشارکت بخش خصوصی را توسعه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه به هیج وجه اعتقاد به دخالت در بازار مسکن را ندارم، اظهار داشت: هیچ امتیازی برای افزایش قیمت ساخت مسکن مهر به کسی داده نمی شود و همه باید قراردادها پایبند باشند.

آخوندی در خصوص ادامه ساخت مسکن ویژه تهرانسر، اظهار داشت: مسکن ویژه سهمی در بازار ندارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مهمترین برنامه کاری و فوری وی در وزارت راه و شهرسازی، گفت: مهمترین برنامه اینکه به کمک حرفه ورزان بهبود محیط کسب و کار و ساخت مسکن را انجام دهیم و فکرمی کنم که فعالان صنعت حمل و نقل می توانند سهم بیشتری از بازار بین المللی داشته باشند و درآمد بیشتری کسب کنند.

آخوندی با بیان اینکه ما در جهت ایجاد زیرساخت ها و مدیریت مسکن مهر فعالیت می کنیم، بیان کرد: در خصوص مسکن اجتماعی در فرصت های بعدی صحبت می کنیم و فعلا پروژه ها طبق سیاست های قبلی انجام می شود.

وی در خصوص پرداخت وام مسکن که مدتی است متوقف شده است، اظهار داشت: بنده دیروز به بانک مسکن ابلاغ کردم که هیچ بانکی حق ندارد پرداخت وام مسکن را متوقف کند و تمام سیاست های گذشته باید ادامه یابد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه معیشت مردم که از سوی دولت مطرح شد، گفت: از سوی دولت اعلام شده که این برنامه را در ۱۰۰ روز اول دولت اعلام می کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مرتضی جعفری پور

      انشالله که مال و منال دنیا افتتاح این پروژه را غقب نیندازد

    • مهدی

      وزیر طرق زمان شاه میگفت این آزادراه راه میفته در زمان خودش، فکر کنم تمامی وزیرای بعد هم اینجوری گفتن. خلاصه امیدوارم شعار نباشه

    • بدون نام

      خوبه آقای آخوندی عزیز ازمسکن مهرپردیس بازدیدکنید و خوتان ببینید چه ظلم های درحق این اقشارضعیف شده و میشود همه سرگردان و بلاتکلیف هستند چون مدیران مجموعه توانایی سکاندارخوبی نبودن چه بسا به بیراهه رفتندو بیچاره مردم چرا چون ازاول کارباپیمانکارانشان محکم کاری نکردند تا آنها هم هرروز برای مردم بازی درنیورند و کار راباسرعت و کیفیف لازم بالاببرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج