۶۳۵۱۰
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اعدام سه مجرم در ملاعام

سه پسر شیطان صفت که مرتکب آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت در کرج شده بودند صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

خبرگزاری مهر: سه پسر شیطان صفت که مرتکب آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت در کرج شده بودند صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

رسیدگی به این پرونده از آذرماه سال گذشته همزمان با شکایت دختر جوانی در دستور کار تیم قضایی- پلیسی کرج قرار گرفت. دختر جوان در حالیکه سراسیمه بود به ماموران گفت:امروز برای رفتن به خانه سوار یک خودرو پراید شدم که پس از طی مسیری سه پسر جوان که سرنشین پراید بودند با تهدید مرا به محلی خلوت برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و همزمان تجسس ها ی پلیسی دختر دیگری علیه سه پسر شیطان صفت شکایت مشابه ای را مطرح کرد.

تحقیقات نشان داد سه پسر شرور در ایستگاههای مترو طعمه ها را شناسایی و پس از کشاندن آنها به محلی خلوت دختران را مورد آزار و اذیت قرار داده و از مردان نیز سرقت می کردند. سرانجام با ردیابی های پلیسی متهمان دستگیر و در بازجویی ها به آزار و اذیت دو دختر جوان و سرقت از ۱۳ مرد اعتراف کردند.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت فوق العاده در دادگاه کیفری استان البرز رسیدگی و متجاوزان به اعدام، زندان و شلاق محکوم شدند. با تائید حکم مجازات در دیوان عالی کشور سحرگاه امروز سه پسر شیطان صفت در سه منطقه محمدشهر،میدان طالقانی و فردیس به دار مجازات آویخته شدند.

پس از اجرای حکم مردم از قاطعیت دستگاه قضایی و پلیس در برخورد با متجاوزان و نا امن کنندگان امنیت جامعه با شعارهایی تشکر کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • نیما

      باز هم اعدام....آیا این رفتارهای پر از آسیب با اعدام تمام میشه؟یا متجاوزان باز با خود فکر میکنند که خیلی زرنگ هستند و گرفتار نمیشوند

    • حسين طهراني

      اعدام كمه، بايد در ملاعام تيكه ، تيكه بشند.

    • یک جوان

      باید مشکل جامعه ریشه ای حل بشه بیشتر جمعیت کشور ما جوان است و الان جوانان بیکار هستند و و ضعیت اقتصادی و معیشت خرابه نه تفریح درست دارند و همیشه در فضای خفقان زندگی کردیم خب همه عقده ای شدند با اعدام مشکل حل نمیشه تا الان چقدر اعدامی داشتیم پس چرا مشکل حل نشد.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج