آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۶۳۳۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اولین انتصاب برای احیای دیپلماسی انرژی

وزیر جدید نفت در نخستین روز کاری خود با صدور احکامی سرپرست امور بین‌الملل، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل نظارت بر صادرات نفت وزارت نفت را منصوب کرد.

خبرگزاری مهر: وزیر جدید نفت در نخستین روز کاری خود با صدور احکامی سرپرست امور بین‌الملل، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل نظارت بر صادرات نفت وزارت نفت را منصوب کرد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر جدید نفت امروز در نخستین روز کاری خود با صدور احکامی سرپرست امور بین‌الملل، مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل نظارت بر صادرات نفت وزارت نفت را منصوب کرد.

از این رو زنگنه با صدور حکمی پس از برکناری مرتضی شاهمیرزائی (یکی از مدیران منصوبه میرکاظمی وزیر اسبق نفت) سیدرحیم عقیق را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت منصوب کرد.

وزیر نفت در نخستین تغییرات مدیریتی خود در صنعت نفت، کریم زمانی را به عنوان مدیرکل دفتر وزارتی، منصور معظمی را به عنوان سرپرست معاونت امور بین الملل و محسن پاک‌نژاد را به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات نفت وزارت نفت منصوب کرده است.

بر این اساس با حکم وزیر نفت، علیرضا نیکزاد رهبر مدیرکل حوزه وزارتی نفت و سخنگوی وزارت نفت برکنار و کریم زمانی جایگزین وی شد. زمانی در طول سال‌های ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴ در زمان وزارت زنگنه در نفت نیز همین مسئولیت را بر عهده داشته است.

زنگنه همچنین محسن پاک‌نژاد را به عنوان سرپرست اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی وزارت نفت منصوب کرده است.

وزیر نفت در نامه‌ای خطاب پاک‌نژاد آورده است: به موجب این حکم با حفظ سمت، سرپرستی اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی به جنابعالی واگذار می شود. انتظار است با همکاران محترم اداره کل ترتیبی اتخاذ فرمایید تا امور جاری به نحو مقتضی انجام شود.

از جمله سوابق محسن پاک نژاد متولد سال ۱۳۴۵ در تهران با لیسانس مهندسی برق از دانشگاه تهران (۱۳۶۷) و فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیر کبیر (۱۳۷۷) عبارتند از: مشاور وزیر و رئیس ستاد نظارت بر سوخت‌رسانی(سال ۷۶)، مدیر طرح توسعه میادین گازی(۱۳۷۷)، مدیر کل نظارت بر صادرات مواد نفتی و بازرسی فنی(۱۳۷۹)، عضو اصلی هیات مدیره شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶)، مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران( ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶)، معاون مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران( از ۱۳۸۶ تاکنون).

پیش از وی، مجید چگنی مدیر کل نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی وزارت نفت بوده است.
وزیر نفت با صدور حکمی منصور معظمی را به عنوان سرپرست معاونت امور بین الملل و بازرگانی وزارت نفت منصوب کرده است. به موجب این حکم، معظمی با حفظ سمت علمی به سمت سرپرستی معاونت امور بین الملل و بازرگانی منصوب شده است.

منصور معظمی دارای دکترای مدیریت استراتژیک و استاد دانشگاه است، وی هم اکنون عضو هیئت علمی مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی ایران است و پیشتر نیز معاون منابع انسانی وزارت نفت و سفیر کشورمان در برزیل بود. وی بیش از دو دهه در صنعت نفت ایران مسئولیت‌های مختلف داشته است.

وزیر نفت همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات احمد خالدی در طول تصدی سمت معاونت امور بین الملل و بازرگانی تشکر و قدردانی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج