۶۳۰۰۴
۳۳ نظر
۵۰۰۶
۳۳ نظر
۵۰۰۶
پ

آزار و اذیت زنان در مقابل چشم همسران

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اعدام ۶ متجاوز در زندان کارون اهواز خبر داد که ۱۰ زن را در برابر همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

خبرگزاری مهر: معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اعدام ۶ متجاوز در زندان کارون اهواز خبر داد که ۱۰ زن را در برابر همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

قاضی علی افتخاری در تشریح جزئیات جنایت سیاه این ۶ متجاوز گفت: ۲۸ دی ماه سال ۹۰ گزارشی به ماموران پلیس آگاهی شوشتر رسید که آثاری از خون در یک منطقه گردشگری در این شهرستان دیده شده است. در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع راهی محل مورد نظر شده و علاوه بر آثار خون با رد چرخ یک خودرو روبرو شدند. با ردیابی رد چرخ ماموران به محلی خلوت رسیدند که در آنجا یک چادر مشکی، کفش و لباس زنانه، آثار شکستگی شیشه خودرو و رد خون مشاهده می شد. این در حالی بود که در آن منطقه با چند مورد شکایت مشابه در خصوص تجاوز به عنف روبرو بودیم.

وی افزود: در ادامه با گزارش موضوع به دادستان شهرستان ، با دستور وی یک اکیپ از ماموران با خودروی پراید شیشه دودی راهی محل مورد نظر شده و به گشت زنی در این منطقه پرداختند. اعضای این باند متجاوز که تصور می کردند در داخل خودروی پراید طعمه های جدید آنها هستند با چاقو و قمه وارد خودرو شده اما با مشاهده ماموران موتورسیکلت های خود را در آن منطقه رها کرده و متواری شدند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: ماموران با ردیابی موتورسیکلت ها و انجام تحقیقات گسترده موفق شدند ۶ نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند که متهمان در جریان بازجویی ها اعترافات تکان دهنده ای را بیان کردند. یکی از اعضای این باند درباره جزئیات جنایت خود گفت: ۴۰ روز قبل از دستگیری ساعت ۱۲ ظهر با یک خودروی پژوی مشکی در منطقه روبرو شدیم که دختر و پسر جوانی سوار آن بودند سه نفری به این خودرو حمله کرده و با تهدید چوب و ضرب و شتم راننده را به داخل دره ای در آن منطقه برده و بعد به همسرش تجاوز کردیم. زن جوان با التماس از ما می خواست که طلاهایش را بگیریم اما با او کاری نداشته باشیم اما ما بدون توجه به التماس های زن جوان او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد طلاهایش را سرقت کردیم .

۱۰ روز بعد دختر و پسر دیگری را دیدیم که ۴ نفری به خودروی آنها حمله کرده و پس از شکستن شیشه خودرو راننده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و در مقابل او نامزدش را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. پس از تجاوز طلاهای زن جوان را سرقت کردیم. در جریان سرقت گوشواره های زن جوان یکی از اعضای باند به نام علی چنان وحشیانه عمل کرد که گوش های او دچار جراحت شدید شد. در جریان آخرین تجاوز نیز قربانی خود را بر روی زمین کشیده که رد خون باقی مانده در محل مربوط به جراحت های بدن او می باشد.

این مقام قضائی ادامه داد: اعضای این باند در بازجویی ها به ۱۰ فقره تجاوز به عنف اعتراف کردند که در خصوص شگردشان مدعی شدند با موتورسیکلت در مناطق گردشگری اطراف شوشتر پرسه می زدیم و با کمین در میان تپه ها قربانیان خود را از میان زوج های جوان شناسایی و در فرصتی مناسب آنها را به محاصره خود در می آوردیم. برای این که آنها در برابر ما مقاومت نکنند فضای رعب و وحشت را در منطقه ایجاد می کردیم. از سوی دیگر بررسی سابقه مجرمان نشان داد ، اعضای این باند از مجرمان سابقه دار و دارای اعتیاد هستند.

معاون قضائی دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع ابازپرس ویژه ای برای پرونده تعیین و تحقیقات گسترده ای در این زمینه برای اثبات جرم انجام شد. متجاوزان صحنه های وقوع جرم را به طور کامل بازسازی کرده و حتی در یکی از صحنه ها موی زنانه کشف شده با موی یکی از قربانیان تطابق داشت که این موضوع از سوی پزشکی قانونی نیز مورد تایید قرار گرفت. اعضای این باند وقتی با مقاومت این زن روبرو شده بودند او را از موی سر گرفته و بر روی زمین کشیده بودند که این اقدام آنها باعث شد آثار موی قربانی در محل حادثه باقی بماند.در ادامه بازپرس پرونده متهمان را با شاکیان روبرو کرده که تمام شاکیان پرونده آنها را مورد شناسایی قرار دادند. شدت اقدامات مجرمانه اعضای این باندن به گونه ای بود که یکی از شاکیان پس از روبرو شدن با مجرمان دچار شوک عصبی شد و گفت: یکی از اعضای این باند گلوی مرا محکم گرفته و وقتی مقاومت کردم قصد داشت مرا خفه کنم.

قاضی افتخاری با اشاره به محاکمه مجرمان در دادگاه کیفری گفت: پس از اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خوزستان فرستاده شد که با ابلاغ رئیس کل دادگستری شعبه ویژه ای رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد و ۶ عضو این باند به اعدام محکوم شدند. با تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور و تنفیذ رئیس قوه قضائیه ۶ مرد متجاوز سحرگاه امروز در زندان کارون اهواز به دار مجازات آویخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به این پرونده یک سال و نیم به طول انجامید اما در این مدت تحقیقات گسترده ای بر روی پرونده انجام شد و پس از انجام مقدمات قانونی متجاوزین به سزای عمل خود رسیدند. آنها قبل از اجرای حکم از اقدامات مجرمانه خود اظهار پشیمانی کرده و می گفتند تصور نمی کردیم از سوی ماموران دستگیر و سرانجام اعدام شویم اما حالا از کارهای خود پشیمانیم و می دانیم دیر شده است.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: متجاوزین و ناامن کنندگان امنیت جامعه از اقدامات خود دست برداشته و بدانند قوه قضائیه با آنها به صورت قاطع برخورد می کند و اجازه نمی دهد آنها با اقدامات خود امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند.به پرونده متجاوزین و نا امن کنندگان امنیت جامعه به صورت ویژه رسیدگی می شود و به سزای عمل خود می رسند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • شادي

      واي خداي من چقدر وحشي بودن!!!!!!
      خدا به داد اون خانمها برسه كه ديگه تا آخر عمر آرامش ندارن!
      خدايا بسه ديگه
      الهم عجل لوليك الفرج

      پاسخ ها

      • اميرح

        +++++
        فكر ميكنم حال روز مردها وخيم تر از زنهاشون باشه

    • مملي

      دمشون گرم عجب شگردي به كار بردن. خوب كاريشون كردن

    • ناشناس س س

      چرا از سال 90 تا الان ؟
      مگه جرمشون مشخص نبود ؟
      چرا اینقدر دیر ؟
      مگه چند نفر بودن که 6 نفرشون اعدام شدن ؟
      پس بقیه چی ؟
      حتی اگه اونا تجاوز نکردن ولی شریک که بودن

    • kazem

      باید خواهر و مادرشونم یه حال اساسی داد ... یه اعدام برای این حیوونا مجازات کمیه...

      پاسخ ها

      • تنها

        البته جلوی چشماشون
        بااینکه حتما فرقی به حالشون نکنه
        باید معتادا رو بریزن تو دریا

    • سمیرا

      باید زجرشون میدادن بعد اعدامشون میکردن باید یه کاری میکردن واسه بقیه درس عبرت بشه که ازین غلطا نکنن.

      پاسخ ها

      • badboy

        بايد اين آشغالا رو سنگسار ميكردن

    • hadi

      یه بار اعدام برشون کمه...کاش می شد چند میلیون بار اعدامشون کرد..

    • مهناز

      کثافتای عوضــــــــــــــــــــــی

    • ice

      شماها باید بلایی به سرتون بیاد که اعدام در مقابلش یه ذره باشه، کصصصصصافتااااا

    • man

      برن به درک...

    • جلیل

      وقتی خودم رو میزارم جای مردها آتیش می گیرم.خدا نصیب هیچ مردی نکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خدا بهشون صبر بده.

    • خردادي

      حيوناي كثيف

    • 1366

      چقدر اعدام. نمی گم نباید اعدام بشن ولی آخه این همه اعدام تا حالا چه فایده ای داشته؟ این مشلات ریشه ی روان شناختی داره. ریشه در فرهنگ جامعه داره. مسئولین و سیاست گذاران باید تو بعضی مسائل تجدید نظر کنن. محرومیت و تفکیک جنسیتی و گشت ارشاد واقعا نتیجه ی عکس داده تا الان.

    • شهرزاد

      ببین این بندگان خدا از ترس آبرو حتی شکایت نکرده بودند و مامورها با دیدن خون مشکوک شدند به این قضیه. خسته نباشن. واقعا چرا باید این جوری باشه. چرا نیروی انتظامی به جای اینکه مامورهاشو توی خیابون ها و پاساژها بذاره که به موی دخترها گیر بدن، پیشگیری نمی کنه از این حوادث؟ تو اماکن تفریحی آدم اصلا احساس امنیت نمی کنه.

    • ترسو

      در این سالها چه اتفاقی افتاده که مردم اینقدر بی اخلاق و نامرد و .... شده اند ؟ چرا تا چند سال پیش از این اخبار ناگوار نمیشنیدیم ؟ چه بر سرمان اورده اند ؟ چرا ما هم پایه !؟ ایم ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند سال پیش صداش به گوش شما نمیرسیده! ...
        چرا ما هم پایه ایم؟؟!!

    • ramin

      بعد یه عده روشن فکره کور اندیش میگن در کشورم برای دیدن اعدادم به تماشا میشینن
      هر کی بی تفاوته شک نکنه غیرت نداره

    • اميرح

      بايد در ملاء عام اعدام ميشدن نه در زندان. بايد در شوشتر اعدام ميشدن نه در اهواز..!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • شهرزاد

        شماها برای اینکه دلتون خنک بشه دوست دارید اینا رو توی ملا عام اعدام کنن. ولی خدایی تا به حال تاثیری هم داشته این همه اعدام؟ چرا ما یه لحظه هم به ذهنمون نمی رسه که پیشگیری کنیم؟ شرایط رو توی جامعه تغییر بدیم؟ من از توی می پرسم امیر، خدایی تا به حال اعدام برای مجرم ها عبرت شده؟

      • اميرح

        سلام شهرزاد خانم
        من از شما مي پرسم: حالا كه پيشگيري ايي نشده و اوضاع چنين شده با اينهايي (اين چندنفر در اين خبر) چه كنيم؟ شما اول بفرماييد بگيد با اين خبيث ها چه كنيم تا بعد بشينيم صحبت كنيم و به ريشه برسيم كه آيا اعدام تاثير داشته يا نداشته!!

    • melina

      اتفاقاً دیشب فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند رو دیدم که مصداق همین موضوع هاست که ترس از آبرو و شکایت نکردن از این آدمها باعث میشه به همین رفتارای کثیفشون ادامه بدن تا جایی سر یه اتفاق دیگه دستشون رو بشه و مجازات بشن. واقعاً جای تاسف داره

    • دینا

      اون بی فرهنگ ها کاش فقط یه لحظه به آبروی بر باد رفته ی اون دختر های بیچاره فکر میکردند

    • بهرام

      اين مسئله چند تا بعد داره در وهله اول بي عرضگي نيروي انتظامي كه هميشه بعد از وقوع جرم پيداش ميشه و نميونه پيشگيري از اين وقايع داشته باشه در واقع امنيت مناطق رو حفظ كنه.
      مسئله دوم نقص قانونه كه هر بي سرو پايي در قالب مسافركش(غير واقعي) و يا اراذل اوباش به زن و بچه مردم حمله ميكنه و اونارو مورد آزار قرار ميده.
      سوم مسئله اجتماعي اقتصاديه كه اين بحران و اين ناهنجاريهارو بوجود آورده اميدوارم كه زنگ خطري باشه براي مسئولين و فكر كنن كه اگر اين بلا سر ناموس خودشون بياد چكار ميكنن.

    • رضا

      تا جرمی به وقوع نپیونده قانونی نمیشه اقدامی کرد. خیلی جالبه. هیچ اراده ای برای پیشگیری قبل از وقوع وجود نداره. معمولا کار و زندگی آدمای مسوول چه نیروی انتظامی و چه قوه قضایه و بقیه نهادها اینه که یه ساعتی برن سر کارشون یه ساعتی برن خونشون و حقوق و اضافه کار و مزایا بگیرند و چرخه معیوب و تسلسل باطل ادامه داره تا ابد. خدا نکنه ادم سر کارش به این مسایل بکشه. آخه ظلم به این بزرگی و وحشتناکی اتفاق داره میافته.فقط هم موردی نیست .اونقدر زیاد و فراگیره که رییس پلیس مملکت هم در امان نیست و امنیتش به لطف محافظای خوبش تامین میشه. تبعات بعدیش هم روشنه. دیگه کی حاضره بره منطقه تاریخی رو ببینه توی اون منطقه؟وا اسفااا و وا حسرتااا.اونوقت تبعاتش رو ببر

    • هم وطن

      اي خدااااا
      چرا بايد اينطوري بشه و يه سري مثه وحشي ها به جوون زندگي مردم بيوفتند فقط به خاطره يه لحظه لذت .. اون دختر ديگه ميتونه زندگي ارومي داشته باشه... خدا لعنتشون كنه .. اين مسئله ريشه در نونه حرام وضع كاره جوونا و ازدواجشون داره . وگرنه ادمي كه كار داشته باشه و زن و زندگي دست به همچين وقاحتي نميزنه . اگه فقط يه لحظه خودش رو بزاره جايه اون مرد هيچ وقت اين بي ناموسي رو نميكنه... تورو خدا رسيدگي كنيد به حاله اين جوونا و مردم ... فكر كنم ديگه تا دو سال ديگه هيچ زني جرات نكنه از در خونش بيادبيرون با اين وضعيت كه همه غرق شدن تو ميله جنسي ...به داد مردم برسيد...

    • lمه یاس

      بنظرمن اینا همش از بی عرضگی نیروی انتظامیه خود من با چهل سال سن ودوتا بچه جرات ندارم ساعت 9 شب بیرون باشم همش از بیعرضگی وبیلیاقتی مسیولین وقاضی پروندس این حیوونارو دست من بدن من مملکتی میسازم بهشت بس نیست این همه انعطاف وگذشت برای مجرمین .اگه سرناموس خودشون هم این بلا میومد یکسال ونیم صبر میکردند قاضی پرونده برای پرونده به این واضحی یکسال ونیم چکار میکرده احتمالا داشته یه قل دوقل بازی میکرده کاش یکروز مملکت دست من بود فقط یکروز نسل این اشغال ها روازروی زمین برمیداشتم کاش هرکس برحسب لیاقتش سمت می گرفت نه کلفت بودن پارتیش

    • خوزستاني

      به نظر بنده اعدام دارويي نيست كه اين بيماري را از ريشه بكند بلكه مسكن است البته استحقاق اين جور مجرمين بيشتر از اعدام است اما أيا دردي از قربانيان هولناك اين جنايت كم ميكند چرا بايد اين گونه مجرمين بتوانند ازادانه تا ده بار جرم خود را تكرار كنند و اگر اين اتفاق ريختن خون نبود معلوم نيست چند بار ديگر اين جنايت هولناك تكرار ميشد و معلوم نبود قربانيان بعدي چه كساني هستند بايد با همكاري سازمانها ارگانها إدارات و مردم و متخصصين اجتماعي كاراگاهي تربيتي كارهاي اساسي و بنيادي انجام دهيم تا اينگونه جرم و معضلات اجتماعي ريشه يابي شوند واز ريشه كنده شوند اين گونه جنايتها چندين بار در كشور تكرار شد و باز هم فقط اعدام

    • كاربر

      نيروي انتظامي واقعاً خسته نباشيد!!!

      با اين سايت هاي ... و وضع حجاب...!!!

    • غزل

      منم با شهرزاد موافقم تا کی اعدام ،باید یه فکر اساسی کرد اون از خفاش شب اون از بیجه اون از اون چند نفری که تو خمینی شهر تو یه مهمونی جلو ی چشم مردا به زناشون تجاوز کردن و هزاران مورده دیگه که سال به سال داره بیشتر میشه همه ی اینا اعدام شدن ولی آمار جرم و جنایت نه تنها کمتر نشد بلکه داره بیشترم میشه،چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟تورو خدا این مسائل و جدی بگیرد ما دخترا واقعا امنیت نداریم فرقی نمیکنه تو کدوم شهر باشیم همه ی ایران داره یک دست میشه بی امنیتی آزارو اذیت های جنسی داره بی داد میکنه تا چند سال پیش میترسیدیم هوا تاریک شد بریم بیرون ولی الان حتی تو روز روشنم میترسیم که نکنه یه نفر بهمون حمله کنه متاسفانه تو این مملکت همه چی برعکس بیشتر به موی دخترا گیر میدن تا آزارهای جنسی که بهشون میشه

    • اصعربهداد

      ریشه این نامردی ها از کجا سرچشمه میگیرد؟‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج