Honor؛ برندی که زود به اوج رسید
برند honor یکی از ساببرندهای شرکت موفق هوآوی است که مقر آن در شهر شنزن کشور چین قرار دارد. این برند در سال ۲۰۱۳، با هدف رقابت با گوشیهای مقرون به صرفه در بازار چین و دیگر کشورهای جهان ، شروع به کار کرد و در مدت زمان کوتاهی توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.
اگرچه آنر به عنوان برندی وابسته به هوآوی در بازار فعالیت میکند، شخصیت و هدف آن متفاوت از شرکت مادرش است. محصولات honor تنها در گوشیهای هوشمند خلاصه نمیشوند؛ تبلت، هدفون و گجتهای پوشیدنی از دیگر محصولاتی است، که با برند آنر، میتوانید در بازار پیدا کنید.
طرح تجاری خاص آنر برگ برنده این برند در مقابل سایرین است. محصولات آنر معمولا به صورت اینترنتی به فروش میروند و تنها در برخی از کشورها در فروشگاهها عرضه میشوند؛ به همین جهت هزینههای کلی شرکت کاهش یافته و سبب میشود تا آنر بتواند گوشیهای هوشمندی بسازد که قیمت بهتری نسبت به رقبا دارند.
فروش جهانی برند آنر در سال ۲۰۱۴ با گوشی Honor ۳C آغاز شد و در همان سال اولین پرچمدار خودش را با نام Honor ۶ وارد بازار جهانی کرد. Honor ۶C و Honor Holly دو محصول دیگری بودند که در آن سال معرفی شدند.
در سال ۲۰۱۵ آنر گوشیهای بیشتری را وارد بازار کرد که Honor ۷ گل سر سبدشان بود. آنر توانست در نیمه اول سال ۲۰۱۵ بیش از ۲۰ میلیون گوشی هوشمند در جهان بفروشد و در بازار ۷۴ کشور اروپایی و آسیایی حضور داشته باشد. دو برابر شدن فروش و کسب سود ۵ میلیارد دلاری، انگیزهای شد تا حضور در بازار بزرگ آمریکا جزو اهداف honor قرار بگیرد.
اولین حضور آنر در کشور آمریکا با گوشی Honor ۵X در نمایشگاه CES ۲۰۱۶ رقم خود. به لطف معرفی دو گوشی Honor ۸ و Honor Note ۸ و بازار پر رونق کشور آمریکا، چینیها توانستند به رکورد فروش ۶۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۶ دست پیدا کنند.
در ابتدای سال ۲۰۱۷ آنر گوشی Honor ۶X را در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ معرفی کرد؛ گوشی که توانست، از سوی چند سایت تخصصی معتبر، عنوان بهترین محصول نمایشگاه را از آن خود کند.
جدیدترین پرچمدار این برند Honor ۹ نام دارد. این گوشی هوشمند زیبا مجهز به دوربین دوگانهاست و از سختافزاری بسیار خوبی استفاده میکند. این گوشی آنقدر مورد استقبال کاربران قرار گرفته است که در عرض ۱ ماه توانست به رکورد فروش ۱ میلیونی برسد.
کاربران جوان گوشیهای هوشمند برای honor بسیار اهمیت دارند از همین روی سعی میشود با کمک کردن از طراحان و چهرهای شاخص محصولاتی تولید شود که جوانپسند باشند و زیبایی منحصر به فردی داشته باشند.
با اینکه تنها ۴ سال از عمر این برند موفق میگذرد، تجربه شرکت بزرگی همچون هوآوی تاثیر زیادی بر افزایش محبوبیت honor در جهان داشته است؛ برندی که امروزه نه فقط در آسیا بلکه در اروپا و آمریکا نیز مشتریان و طرفداران فراوانی دارد.
نظر کاربران
ایران وشرکت های ایرانی تو این چهار سال همه ورشکست شدن وبسته شدن مگه نه؟؟؟؟؟ خخخخخه