پاسخ رسمی گوگل به مشکلات پیکسل ۲ ایکسال
کمتر از دو هفته بعد از عرضه گوشی Pixel ۲ و Pixel ۲ XL، گوگل اعلامیهای منتشر کرده مبنی بر اینکه هردوی این گوشیهای هوشمند همراه با گارانتی دوساله در سطح جهانی عرضه میشوند. این اعلامیه توسط Mario Queiroz نایبرئیس مدیریت محصول گوگل منتشر شد و بهشدت موردتوجه کاربران آمریکایی قرارگرفته است.
بااینکه در مناطق دیگر که شامل اتحادیه اروپا هم هستند، بیشتر گوشیها با گارانتی دوساله تولیدکننده عرضه میشوند، در آمریکا معمولاً چنین نیست (به همین علت است که الجی به خاطر ارائه یک سال گارانتی اضافه رایگان به خود میبالد).
بنا به گفتههای Mario Queiroz علت ارائه گارانتی دوساله برای Pixel ۲ و Pixel ۲ XL توسط گوگل این است که کمپانی اطمینان دارد دستگاههایش تجربهای استثنایی از کار با گوشیهای هوشمند را برای کاربرانشان به دنبال دارند. وی اضافه کرد که اگر گوشی خود را پیش از امروز خریداری کرده باشید، احتمالاً تحت پوشش گارانتی دوساله قرار میگیرید.
همچنین Mario Queiroz از آپدیتی که به حل برخی از مشکلات صفحهنمایش پیکسل میپردازد، صحبت کرد. در هفتههای آینده، گوگل آپدیت نرمافزاری را ارائه میکند که حالت جدیدی برای ارائه رنگهای سیر و اشباعشده در سری گوشیهای پیکسل ۲ دارد. علت ارائه آپدیت این است که بسیاری از کاربران گزارش کرده بودند صفحهنمایش گوشی (بهخصوص پنل P-OLED در گوشی Pixel ۲ XL) در مقایسه با صفحهنمایش سایر گوشیها کمرنگتر است.
کمپانی در خصوص مشکل زاویه دید محدود و مایل شدن رنگ سفید به آبی در صفحهنمایش Pixel ۲ XL که گوگل بهتازگی شروع به بررسی آن کرده است، میگوید که این مشکل در سایر گوشیهای هوشمند ممتاز موجود در بازار نیز دیده میشود و نباید استفاده روزمره کاربر از دستگاه را تحت تأثیر قرار دهد.
ارسال نظر