۶۱۵۸۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

نامه فرانسیسکو اول خطاب به مسلمانان

پاپ فرانسیسکو اول به رسم همیشگی کلیسای واتیکان نامه‌ای برای مسلمانان به مناسبت ماه رمضان نامه‌ای نوشت و خواستار احترام دوجانبه هواداران هر دو مذهب به یکدیگر شد.

خبرگزاری تسنیم: پاپ فرانسیسکو اول به رسم همیشگی کلیسای واتیکان نامه‌ای برای مسلمانان به مناسبت ماه رمضان نامه‌ای نوشت و خواستار احترام دوجانبه هواداران هر دو مذهب به یکدیگر شد.

پایگاه خبری اسپانیایی زبان«آمریکا اینفوبائه» گزارش داد؛ پاپ فرانسیسکو اول به رسم همیشگی کلیسای واتیکان نامه‌ای برای مسلمانان به مناسبت ماه رمضان نوشت و خواستار احترام دوجانبه هواداران هر دو مذهب به یکدیگر شد.

وی در این نامه از مسلمانان خواسته است تا از انتقادات بی جا و افترا به مسیحیان جلوگیری کنند. وی همچنین خاطر نشان کرده است از پیروان دین کاتولیک خواسته است تا به آرمان ها و اعتقادات مسلمانان احترام بگذارند.

در بخشی از این نامه چنین آمده است: امسال تصمیم گرفتم خود به صورت شخصی این نامه را بنویسم و ماه روزه و عبادت را به مسلمانان تبریک بگویم و از شما بخواهم تا همانگونه که من از پیروان مسیحیت خواسته ام تا به آرمان ها و اعتقادات شما احترام بگذارند شما نیز متقابلاَ به اعتقادات ما احترام بگذارید.از شما می خواهم تا اطلاعات خود در خصوص تمامی ادیان را افزایش دهید.

هر ساله کلیسای واتیکان به منظور تبریک ماه رمضان برای مسلمانان پیام تبریک ارسال می‌کند اما امسال پاپ جدید خود به صورت شحصی این نامه را نگاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      چه قدر زود نامه رو فرستاد ، صبر می کرد یه چند روز دیگه هم می گذشت .

    • طُرفه

      فعلاً بیشتر مذاهب شما به ما توهین میکنند جناب پااااااااااپ !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج