بیانیه اسنپ در مورد حادثه اخیر
در روزهاي گذشته، در برخی رسانه ها و شبکه هاي اجتماعی اخباري مبنی بر رسیدگی به ادعاي مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تأسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ این سامانه می داند.
با سلام
در پاسخ به خبر منتشره با کد ۶۰۹۲۸۸ در آن رسانه، مورخ ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ، با عنوان مقتضی است، بیانیه زیر جهت تنویر افکار عمومی در همان رسانه درج گردد.
با تشکر از همکاري و همیاري آن رسانه محترم.
در روزهاي گذشته، در برخی رسانهها و شبکههاي اجتماعی اخباري مبنی بر رسیدگی به ادعاي مورد آزار قرار گرفتن یکی از کاربران مسافر این شرکت منتشر شده است. اسنپ ضمن ابراز تأسف از این خبر ناگوار، خود را ملزم به ارائه توضیحاتی به شهروندان عزیز و خانواده بزرگ این سامانه می داند.
متهم پرونده در زمان وقوع حادثه، کاربر راننده فعال در سامانه اسنپ نبوده است. با این وجود اسنپ پس از اطلاع از شروع رسیدگی به ادعاي فوق و از ابتداي امر، همراه با مقام محترم رسیدگیکننده و به صورت داوطلبانه، به قصد تسریع روند دستگیري متهم اقدام کرده است.
با دستگیري این فرد، این پرونده همچنان مفتوح بوده و از سوي مقامات مسئول در حال بررسی بیشتر جهت روشن شدن ابعاد و زوایاي آن است.
از سوي دیگر، اسنپ مدتی قبل با متهم پرونده به دلیل برخورد و ظاهر نامناسب، قطع همکاري نموده اما این شخص با سوءاستفاده و ارائه مدارك شخصی دیگر، توانسته مجدداً و این بار با هویت شخصی جدید به سامانه اسنپ دسترسی پیدا کند.
اسنپ در سه سال گذشته، بیش از 100 میلیون سفر را در صحت و امنیت کامل به انجام رسانده است. با این حال این شرکت نسبت به هرگونه اتفاق ناگوار احتمالی حساسیت داشته و به دقت آن را بررسی و براي جلوگیري از تکرار آن تلاش میکند.
امنیت و رضایت کاربران مسافر، از اولویتهاي اصلی اسنپ است. در همین راستا سامانه اسنپ از ابتداي فعالیت خود، اقدام به بررسی سوابق و سوء پیشینه داوطلبان کار در این مجموعه پرداخته است.
ارسال نظر