۶۱۰۵۹۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ترامپ در پی تروریستی اعلام کردن سپاه

روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد: رئیس‌جمهور آمریکا به جای وضع مجدد تحریم‌ها علیه ایران که می‌تواند توافق هسته‌ای را به خطر بیندازد قصد دارد اقدامات جدیدی علیه این کشور از جمله تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران به کار گیرد.

خبرگزاری ایسنا به نوشته روزنامه فایننشال تایمز: روزنامه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه گزارش داد: رئیس‌جمهور آمریکا به جای وضع مجدد تحریم‌ها علیه ایران که می‌تواند توافق هسته‌ای را به خطر بیندازد قصد دارد اقدامات جدیدی علیه این کشور از جمله تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران به کار گیرد.

انتظار می‌رود که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا هفته آینده به عنوان بخشی از راهبرد سخت‌گیرانه خود علیه جمهوری اسلامی، نیروی ویژه سپاه پاسداران در این کشور را به عنوان یک سازمان تروریستی اعلام کند.

یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت که رئیس‌جمهور ترامپ که انتظار می‌رود هفته آینده پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید نکند، به دنبال وضع مجدد تحریم‌های گسترده که اجرای توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ را به خطر خواهد انداخت نیست.

به گفته یک منبع آگاه، اما انتظار این است که دونالد ترامپ اقدامات جدیدی علیه ایران اعلام کند، از جمله چشم‌انداز تحریم‌های هدفمند مضاعف، تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به کارگیری موضع سخت‌گیرانه‌تر در قبال آنچه واشنگتن حضور نیابتی ایران در سوریه،‌ عراق و یمن می‌خواند.

این منبع آگاه افزود: این یک راهبرد یکپارچه در قبال ایران است که روی خنثی کردن و عقب راندن فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و جهان تمرکز دارد.

یک فرد مطلع از این راهبرد جدید گفت که این شامل افزایش اقدام محرمانه علیه ایران و آنچه نیروهای نیابتی این کشور خوانده می‌شود است.

رئیس‌جمهور آمریکا که بارها توافق هسته‌ای را مورد انتقاد قرار داده، گفته است که می‌خواهد در ۱۵ اکتبر در گزارش خود به کنگره عدم پایبندی ایران به توافق را اعلام کند. چنین کاری سرنوشت توافق را به کنگره خواهد سپرد که ۶۰ روز فرصت خواهد داشت درباره وضع مجدد تحریم‌های مرتبط هسته‌ای علیه ایران تصمیم‌گیری کند. حتی اگر کنگره این کار را انجام ندهد، احتمال دارد دست به اتخاذ اقدامات تنبیهی بیش‌تر علیه ایران بزند.

اگرچه تنها رهبری کنگره است که می‌تواند ابتکار عمل وضع مجدد تحریم‌ها را در دست بگیرد، تمرکز ناگهانی روی ایران ممکن است جنگ‌طلبان آمریکایی از جمله تام کاتن سناتور جمهوری‌خواه را ترغیب به ارائه قانونی جدید علیه ایران خارج از توافق هسته‌ای کند. دولت علاوه بر این امیدوار است که بتواند قانون کنونی را که از رئیس‌جمهور می‌خواهد هر ۹۰ روز یک بار پایبندی ایران را تایید کند، طولانی‌تر کرده یا آن را اصلاح کند، اما مشاوران کنگره می‌گویند که آنها هنوز منتظرند ببینند آیا ترامپ تصمیم‌گیری را به قانونگذاران خواهد سپرد یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

    • بدون نام

      در خصوص ترامپ باید گفت احمق و کودنی که نمیفهمه چکار میکنه , مرتیکه عیاش فاسد که صرفا همه چی رو در دنیای عیاشی میبینه

    • بدون نام

      روحانی ببین چه گلی روی سر مردم زدی.مذاکره بلد نیستی بگو بلد نیستم.

    • بدون نام

      ترامپ فقط تهدید میکنه که جلب توجه کنه و خودش را بزرگ نشون بده. اینا همش تهدید های توخالی هست. نه میتونه سپاه را وارد لیست سیاه کنه و نه اینکه برجام را تایید نکنه. اینا فقط شعار هست که میده . حرف هاش همش دروغه. اینا خیلی وقته از قدرت و پیشرفت ایران ترسیدن. میبینن که با وجود حمایت از داعش نتونستن هیچ پیروزی ای بدست بیارن. حالا دارن عقده هاشون را خالی می کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج