راه اندازی سامانه آنلاین شکایت از پیامک های مزاحم
محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: پیامکهای تبلیغاتی مزاحم، آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنلهای ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامکها از طریق شماره های عادی و شخصی فزونی یافته است.
محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: پیامکهای تبلیغاتی مزاحم، آرامش حریم خصوصی مردم را به هم ریخته است. پس از ساماندهی پنلهای ارسال انبوه از طریق سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، اکنون ارسال این پیامکها از طریق شماره های عادی و شخصی فزونی یافته است.
وی گفت: صاحبان کسب و کار باید به حریم خصوصی مردم احترام بگذارند و متوجه این موضوع باشند که این نوع تبلیغات اثر عکس دارد.
وزیر ارتباطات تاکید کرد: وزارت ارتباطات نیز برای این نیاز مشروع کسب و کارها باید با همکاری مرکز ملی فضای مجازی راهکاری اندیشه کند.
جهرمی خاطرنشان کرد: به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شد که با تمام توان جلوی مزاحمت برای مردم را بگیرد و راهکاری نیز برای کسب و کارها که نیازمند بهره گیری از این فضا هستند را بیابد.
وی افزود: بزودی سامانه ای برای دریافت گزارشهای آنلاین شکایات مزاحمتها و توقف سریع آنها راه خواهیم انداخت.
نظر کاربران
متاسفانه تلفن های ثابت هم دچار این مشگل شده انشالله جناب آقای وزیر این مشگل را حل خواهند فرمود سپاسگزارم
بخدا اذیتمون میکنند امیدوارم اقای وزیر کاری کنند