۵۸۹۹۴۰
۴۱ نظر
۵۰۱۱
۴۱ نظر
۵۰۱۱
پ

در مراسم معارفه مدیرکل روابط عمومی عنوان شد:

صداوسیما ۸۳.۷ درصد مخاطب دارد

رییس حوزه ریاست صداوسیما، در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی، بر اهمیت حفظ مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما و ایجاد راهبردهای نوین ارتباطی برای حضور مؤثر در فضای رسانه‌ای تأکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: رییس حوزه ریاست صداوسیما، در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل روابط عمومی، بر اهمیت حفظ مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما و ایجاد راهبردهای نوین ارتباطی برای حضور مؤثر در فضای رسانه‌ای تأکید کرد.

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، مهندس فیروزی، رئیس حوزه ریاست و مشاور اجرایی رییس سازمان، مخاطبان و مرجعیت رسانه‌ای صداوسیما را دو سرمایه اصلی رسانه ملی خواند که در کشور بر اساس آخرین نظرسنجی‌های رسمی حدود ۸۷ درصد مخاطب دارد.
صداوسیما 83.7 درصد مخاطب دارد

وی با مقایسه تعداد شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی در سال ۱۳۷۰ و اکنون گفت: امروز در عصر فراوانی رسانه‌های متعدد مجازی و غیر مجازی ما صاحب چنین سرمایه عظیمی هستیم و برای حفظ این سرمایه باید برنامه ریزی و آینده نگری داشته باشیم.

رییس حوزه ریاست صداوسیما با پیش بینی اینکه در آینده تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای به صورت پلی لیست (فهرست پخش) در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، گفت: با این دغدغه نمی‌توان از روش‌های سنتی روابط عمومی بهره برد و ناگزیر از رفتن به سوی نظام نوآوری هستیم.

وی با تأکید بر اینکه خاستگاه نظام نوآوری باید در روابط عمومی باشد، گفت: نخبگان و صاحبان اندیشه سازمان باید طرح‌ها و فکرهای جدیدشان را در روابط عمومی مطرح کنند.

فیروزی با دسته‌بندی روابط عمومی دستگاه‌ها در کشور به غیر فعال، نیمه فعال و فعال گفت: دسته چهارم روابط عمومی‌های که از آن‌ها به عنوان روابط عمومی‌های فعال یاد می کنند ضمن مرجعیت بخشیدن به آن نهاد، باعث تشخص آن می‌شوند و هم ارتباط عمیقی با مخاطبان درون و برون‌سازمانی و رسانه ها برقرار می‌کنند و از این جهت روابط عمومی سازمان صداوسیما که به تعبیری روابط عمومی نظام است باید چنین روابط عمومی باشد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های نعمتی مدیر کل پیشین روابط عمومی از رنجبران مدیر کل جدید این اداره کل به عنوان فردی رسانه‌ای و آشنا به کار یاد کرد و از او خواست با بهره‌مندی از اجماع نظر اندیشمندان و استفاده از حوزه‌های اندیشه الگوهای نوین رسانه ای را برای پیشبرد اهداف سازمان در روابط عمومی به کارگیرد.
صداوسیما 83.7 درصد مخاطب دارد

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی نیز در این نشست با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ی امروز روابط عمومی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارند، گفت: باید آرایش رسانه‌ای درستی با کمک هم تدارک ببینیم و اعتماد مخاطب را به کمک این آرایش رسانه‌ای جلب کنیم که سرمایه عظیمی است. رنجبران تأکید کرد: اعتماد مخاطب با تلاش برای جلب رضایت مخاطبان، صداقت با آن‌ها و تعامل با همکاران درون سازمان و همکاران رسانه‌ای بیرون از سازمان بدست می‌آید و من امیدوارم در این دوره تعاملی ویژه در این زمینه برقرار کنیم.

دکتر نعمتی نیز در این مراسم با بیان تغییراتی که در سه سال گذشته در ساختار نمایندگی‌های روابط عمومی در سازمان بوجود آمده ابراز امیدواری کرد با بازنگری در این ساختار و احیای جایگاه مدیران روابط عمومی در مراکز استان‌ها روابط عمومی بیش از گذشته در انجام مأموریت هایش توفیق یابد.

در این مراسم جمعی از استادان دانشگاه صداوسیما و مدیر کل اموربین‌الملل سازمان، زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا و جمعی دیگر از مدیران سازمان حضور داشتند.

همچنین به رسم یادبود هدایایی از طرف روابط عمومی‌های سیما، صدا، امور استان‌ها و کارکنان اداره کل روابط عمومی به دکترنعمتی اهدا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    ب نظر من بالای صد در صد مخاطب داره...

    پاسخ ها

    • آرش

      نظر شما هم کاملا محترم، فقط من نمیدونم بالاتر از 100% یعنی چی؟! هرچی هم گشتم معادله ریاضیشو پیدا کنم چیزی گیر نیوردم، یه کم از علمتون رو به اشتراک بگذارید و این موضوع رو روشن کنید ما بی سوادها هم بفهمیم

  • بدون نام

    پس من جز 13% هستم

  • بدون نام

    اره حتمااینقدرمخاطب داره این حرفارومیگن فکرمیکنن ماتوی سفینه دیگه زندگی میکنیم که این نظرسنجی هاباورون بشه

  • بدون نام

    چنتا برنامه خوب بود اونم تموم شد

  • بدون نام

    زرشک

  • بدون نام

  • علی حسینی

    87درصدو واقعا چطور محاسبه کردن

  • se7en

    نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه رو هم دارن تو اینستا لایو نشون میدن، همینطور پیش بریم چندسال دیگه صدا و سیما فقط باید قابلمه بفروشه!

  • بدون نام

    ایشان بجای فعل ندارد ,دارد استفاده کرده !!! یا اینکه درصد را اشتباه نوشته.!!!

  • بدون نام

    صدا و سیای کجا؟

  • آرش

    حتما اشتباه چاپیه! احتمالا منظور 7.83 درصد بوده

  • علی

    بخدا 5 سال غیر از فوتبال صدا و سیما میلی ایران و ندیدم

  • بدون نام

    آره تو راست میگی!!!!!!!!!

  • علی

    از فرهنگ جاری در نحوه زندگی و پوشش و....در جامعه مشخص است که چقدر بیننده دارد

  • بدون نام

    زرشک

  • بدون نام

    این کاملا کذب محض است . ۸۳ درصد؟!!!!!

  • بدون نام

    دروغ و فریبکاری و بازی تون رو دیگه همه میدانند ،

  • بدون نام

    جوک قرن

  • علی رضا

    یعنی برنامه هاتون اینقدر قشنگ شده که اینهمه مخاطب پیدا کردین بابا تودیگه کی هستی میلی

  • بدون نام

    کدوم آمارتوکشوردرست وواقعی بوده تااین یکی باشه!!!!

  • بدون نام

    اگه این آمار دهنده پینوکیو بود دماغش اینقدر دراز نیشد که در زمین جاش نمیشد.بابا دروغ گویی هم حدی داره درست مقابل همین رقم هم زیاده واسه تلویزیون

  • بدون نام

    مرسی،
    خندیدیم
    جالب بود

  • بدون نام

    دروغ هر چه بزرگتر باشه باورش هم بیشتره.!!!!!

  • بدون نام

    از فامیلای خودشون لابد نظر سنجی کردن....

  • بدون نام

    (با فرض اینکه یکبار در سال چشمش به تلویزیونی در جایی بخورد، شاید.)

    مردم صدا و سیما رو از خودشون نمی دونن نه قشرآزاد اندیش نه حتی مذهبی هایی مثل من چون بازیگرهایی که سریال هاشونو می دیدیم به محض مهاجرت از کشور می شن مدل و عکس های توی حمام می گیرن.
    مجری هایی که به ظاهر محجبه یا عزادار یا روزه دار یا مذهبیند ولی ...
    خب چرا باید افرادی رو ببینم که خلاف عقایدشان رفتار می کنند و دروغ می گویند ، حتی توی آمار مخاطب دادن.(صرفنظر از بسیاری زحمتکشانشان)
    (به جای اون وقتم رو صرف مطالعه می کنم)

  • بدون نام

    شاهدت کیه ؟

  • بدون نام

    اعتماد به نفسشون منو کشته!!!!!!!!!،87%؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!،،،

  • بدون نام

    من فکر میکنم باید یه دوره دیگه بره درس ریاضی رو پاس کنه

  • بدون نام

    منظورش این بوده که مااواره 87 درصد بیننده داره

  • بدون نام

    هشتادو سه درصد از ده نفر

  • مهندس

    there is but one path in the world, the path of honesty....
    البته احتمالا هر کی تلویزیون میخره را مخاطب می دونن!

  • بدون نام

    جميعا چرت و پرت نگيد
    ما هميشه تلوزيون ايران رو نگاه ميكنيم چون نميخوايم چشممون به حرام و نا محرم و گوشت خوك بيفته!!!شما دوست داري نوش جونت ما م س ل م ا ن هستيم تا كوووووووور شود هرانكه نتواند ديييييييييددد

    پاسخ ها

    • ل

      ............همینطور به عصبانیتت ادامه بده

    • بدون نام

      منم مسلمونم و به همین دلیل رسانه ای مثل صدا و سیما رو که اصالت خودش در بسیاری از زمینه ها حفظ نمیکنه رو نگاه نمیکنم.

  • بدون نام

    منظور از صدا و سیما فقط فوتبال و برنامه 90 و خندوانه و دورهمی.

  • بدون نام

    تا کی میخوان خودشون گول بزنند

  • بدون نام

    به جای اینکه خودتونو گول بزنید اول واقعیت رو بپذیرید بعد با برنامه ریزی موقعیت رو بهتر کنید چون صدا و سیما ظرفیت مخاطب بالا رو داره ولی الان از ظرفیت ها درست استفاده نمیکنه
    نمونش برنامه هایی مثل خندوانه دورهمی نود کلاه قرمزی و یا سریال هایی که مخاطب بسیار بالایی داشت مثل سریال های مدیری عطاران سهیلی زاده و...

  • 110

    آمارهای زرشکی

  • بدون نام

    مخاطب مجبوره نگاه کنه ماهواره که ممنوعه 70 درصد مردم میترسن نصب کنن بعدشم اونا مخاطب سریالان نه چیز دیگه منم نگاه میکنم ولی اصلا راضی کننده نیست مخصوصا اخبار صداوسیما که بهمه ثابت شد دروغ میگه

  • بدون نام

    ماه به ماه نگاه نميکنم ،مگه سيماي ملي برنامه هم داره که نگاه کنم

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج