۵۸۷۹۵۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست تسهیل در ثبت‌ نام دانش‌ آموزان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست با حذف کاغذبازی، روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را در سال تحصیلی جدید تسهیل کند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست با حذف کاغذبازی، روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس را در سال تحصیلی جدید تسهیل کند.

سیده فاطمه ذوالقدر اظهار کرد: با شروع فصل مدارس، اولیای دانش‌آموزان مشکلات زیادی برای ثبت نام فرزندان خود پیدا می‌کنند. ما از وزیر آموزش و پرورش درخواست داریم توجه جدی به این موضوع داشته باشند و نظارت کند که شاهد بروز مشکلات نباشیم.

وی با تاکید بر ضرورت حذف کاغذ بازی‌های اضافی در جریان ثبت‌نام دانش‌آموزان، افزود: متاسفانه برخی مدارس دولتی هم هزینه‌های زیادی را از خانواده‌ها دریافت می‌کنند و حتی در برخی موارد دیده می‌شود که سهمیه دانش آموزان در مدارس به فروش می‌رسد.

این نماینده مجلس در پایان از وزیر آموزش و پرورش خواست در انتصابات خود نسبت به حضور مدیران ارشد توانمند، جوانان و زنان که دارای دغدغه آموزشی، پرورشی و فرهنگی بوده وبه فکر رفع مسائل و مشکلات حقیقیی پیشروی این وزارت‌خانه هستند اهتمام جدی داشته باشد و همچنین نسبت به ارتقاء سطح زندگی ومعیشت کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش داخل و خارج از کشور اقدام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • یک معلم

      بشین سر جات بابا ، فقط نشستید و حرف میزنید و از هیچ چی خبر ندارید ، به شما چه ربطی داره؟ در مورد سازمانهای دیگر هم جرات داری حرف بزنی؟ آموزش و پرورش بی صاحبه که هر کسی هرچی دلش میخواد میگه ... ثبت نام یه روند قانونی داره ، نه کاغذ بازی

    • کارشناس ثبت نام

      پاسخ به يک معلم
      اين روند قانونى نيست

    • بدون نام

      آقا معلم محترم
      اولا شما که وظیفه تعلیم وتربیت دانش آموزان برعهده دارید ازشما اینجور حرف زدن و بی احترامی بعیده
      دوما شما خودت معلم هستی و هیچ دغدغه ایی برای ثبت نام فرزندانت نداری و اگر خوب به اطرافت نگاه بندازی خواهی دید که والدین برای ثبت نام فرزندانشون با چه مشکلاتی روبرو هستند و یکی از مشکلات هزینه گزاف ثبت نام هست
      لطفا یه نگاهی به دور وبرت بینداز آقای معلم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج