خداحافظی فوجیتسوی ژاپن با موبایل
فوریه سال ۲۰۱۶ بود که فوجیتسو واحد موبایل را جدا کرد و حالا سپتامبر با خریداران بالقوه دیدار خواهد کرد تا در مزایدهای تنگاتنگ بهترین پیشنهاد را دریافت کند و سپس تصمیم نهایی را بگیرد.

با اخراج ۱۸۰۰ نفر از قوجیتسویی ها در انگلیس، بدون اینکه ارتباطی با برگزیت داشته باشد، شاهد انقل و انتقالات دیجیتالی در کمپانی ژاپنی هستیم که ۱۵۰ هزار کارمند در جهان دارد.
فوریه سال ۲۰۱۶ بود که فوجیتسو واحد موبایل را جدا کرد و حالا سپتامبر با خریداران بالقوه دیدار خواهد کرد تا در مزایدهای تنگاتنگ بهترین پیشنهاد را دریافت کند و سپس تصمیم نهایی را بگیرد.
واحد موسوم به Ubiquitous Solutions؛ مسوول موبایل و پی سی فصل اول ۲۰۱۷ را با ۱۶.۲ درصد رشد و به ارزش ۱.۱ میلیارد پوند پشت سر گذاشت. گوشیهای سطح متوسط و گوشی هوشمند راکو-راکو بیشترین فروش بخش موبایل فوجیتسو در ژاپن را تشکیل میدهد.
ارسال نظر