دیزنی وارد رقابت مستقیم با نتفلیکس می شود
شرکت دیزنی که از غول های صنعت سرگرمی به شمار می رود قصد دارد در زمینه پخش آنلاین محتوا وارد رقابت مستقیم با نتفلیکس شود.
به این ترتیب، دیگر نمی توان انتظار داشت که محصولات شرکت دیزنی مانند گذشته، پیش از هرجای دیگر در نتفلیکس پخش شوند. نتفلیکس از این پس قادر خواهد بود تا به عنوان یک پلتفرم مانند سایر پلتفرم ها، پس از عرضه عمومی فیلم های دیزنی آنها را پخش کند و دیگر از مزیت رقابتی برخوردار نخواهد بود.
دیزنی در همین راستا خبر از راه اندازی پلتفرم پخش آنلاین خود داده و گفته این سایت از این به بعد تنها محلی است که کاربران می توانند جدیدترین محصولات شرکت های دیزنی و پیکسار را مشاهده کنند. این در حالی است که تا پیش از این، نتفلیکس به طور انحصاری حق نمایش محصولات دیزنی را در اختیار داشت.
در این میان، به نظر می رسد که دیزنی در نظر دارد تا با این تصمیم تازه خود ،سود زیادی از پخش قسمت جدیدی از سه فیلم پرطرفدار خود به دست بیاورد. این فیلم ها عبارتند از قسمت چهارم داستان اسباب بازی، قسمت جدیدی از Frozen و نسخه ای تازه از شیر شاه. این در حالی است که نتفلکیس در حال حاضر فیم های جنگ ستارگان، یافتن دوری، زوتوپیا، لیلو و استیچ، و موآنا که از محصولات دیزنی هستند را نمایش می دهد.
ارسال نظر