۵۷۱۱۵
۱۳ نظر
۵۰۳۱
۱۳ نظر
۵۰۳۱
پ

تائید اعدام متجاوزان به کودکان در بهارستان

حکم اعدام و قصاص دو پسر جنایتکار که پس از ربودن پسر بچه ها آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و به قتل می رساندند از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

خبرگزاری مهر: حکم اعدام و قصاص دو پسر جنایتکار که پس از ربودن پسر بچه ها آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و به قتل می رساندند از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

منصور و مرتضی متهم هستند ۲۹ دی ماه و پنجم بهمن ماه دو کودک به نام های امیر علی و امیرمهدی را در شهر بهارستان ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

رسیدگی به این پرونده از ۲۹ دی‌ ماه سال گذشته همزمان با ناپدید شدن پسربچه ای به نام امیرمهدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این در حالی بود که چندی بعد در پنجم بهمن ماه امسال نیز مفقودشدن کودکی دیگر به نام امیرعلی به پلیس گزارش شد.پس از چند روز جسد امیرمهدی کشف شد و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم ویژه‌اي برای شناسایی متهم یا متهمان این پرونده تشکیل شد.

تائید اعدام متجاوزان به کودکان در بهارستان

در ادامه نام دو نفر به اسامی مرتضی و منصور که دارای سوابق متعددي از جمله آزار و اذیت جنسی نیز بودند مورد توجه پلیس قرار گرفت.این افراد در سطح شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان اقدام به اعمال مجرمانه می‌کردند. تلاش برای یافتن سرنخی از سرنوشت کودک دوم نیز ادامه داشت تا این‌که بر اساس گزارشهای محلی عنوان شد که بوی تعفنی از یکی از محلات بهارستان به مشام می‌رسد.

سرانجام جسد متلاشی‌شده کودک دوم زیر پل ریل راه‌آهن کشف شد. جسد متلاشی شده این کودک در دالانی تنگ کشف شد و این در حالی بود که ماموران و اقوام این کودک بار‌ها این محل را مورد جست‌وجو قرار داده بودند، اما سرانجام بوی تعفن این کودک راز جنایت دوم را فاش کرد.دو مرد تبهکار در بازجویی ها به قتل اعتراف کردند و مدعی شدند قربانیان را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و به قتل رسانده اند. آنها با هم قرار گذاشته بودند که هفته ای یک کودک را به قتل برسانند.

تائید اعدام متجاوزان به کودکان در بهارستان

با تکمیل تحقیقات بازپرس شهر بهارستان برای دو مرد جنایتکار به اتهام قتل و ربودن کودکان کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد.

دو مرد تبهکار در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران به صورت غیرعلنی محاکمه شدند. در این جلسه اولیای دم قربانیان خواستار قصاص دو مرد تبهکار شدند.

سپس منصور و مرتضی که قبل از شروع دادگاه منکر اتهامات خود بودند به تشریح جنایتشان پرداختند. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه وارد شور شده و رای خود را صادر کردند.

قضات دادگاه در رای خود هر کدام از متهمان را به دو بار قصاص، یک بار اعدام در ملاءعام و زندان و شلاق محکوم کردند.

با اعتراض متهمان به حکم مجازاتشان ، پرونده برای تائید حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد. قضات دیوان عالی کشور هم به صورت ویژه به این پرونده رسیدگی کرده و امروز حکم اعدام و قصاص دو پسر جنایتکار تائید شد.

همزمان با تائید حکم اعدام شمارش معکوس برای اجرا حکم آغاز شده و دو مرد شیطان صفت به زودی در ملاءعام اعدام می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مادر

      بی رحم ها آخه چه طوری تونستید این کارو بکنید؟ چقدر این بچه ها معصوم بودند. هر روز صبح که دخترم سوار سرویس میشه تا بره مهدکودک تا ظهر که برگرده هر لحظه نگرانشم. خدا به پدر و مادر این دوتا طفل معصوم صبر بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که خونه تشریف دارید چرا بچتون رو گذاشتنید مهد کودک؟! این اصلا افتخار نیست که بچه بی دلیل بخواد بره مهد! مادر مهربان!

      • مادر

        من شاغلم از کجا فهمیدی خونه هستم؟ اولا به شما ربطی نداره کاربرجان، ثانیا دختر من از مهدکودک میره خونه ی مادربزرگش به من زنگ می زنن می گن رسیده.
        متاسفم برای خودم که باید به آدمی مثل تو جواب پس بدم.

      • نازگل

        به توچه ربطی داره کاربر؟
        از این گذشته، اتفاقا بچه باید بره مهدکودک تا برای رفتن به مدرسه آماده بشه و اجتماعی بار بیاد.
        یعنی چی که بچه همه وقتشو با مامانش بگذرونه؟ باید ارتباط با دیگران رو هم یاد بگیره.
        مادر بیچاره هم صبح ها یه استراحتی بکنه.

      • ldlel

        البته با این وضع سخت اقتصادی مسلما زن وم رد باید با هم کار کنن تا نون شبشون دربیاد
        ولی بنده خدا اون بچه ای که تو مهد کودک بزرگ بشه
        ولی خانم ها باور کنید هیچ جایی مثل شما نمیتونه بچه ها رو تربیت کنه

      • بدون نام

        کاربر فضول !!!

    • مهدی پ

      انگیزشون چی بوده از این کار؟

    • بدون نام

      نمیدونم چرا یه قانونه محکمی واسه این کثافت کاریهای اجتماعی نمیذارن که این آشغالا دیگه جرات نکنن غلط زیادی بکنن.قوه قضایی جوابگو باشه لطفا

    • samira

      الهی خداوند صبر بده به مادر و پدر این فرشته های ناز . آخه چرا انقدر مردم کثیف و سنگ دل شدن اگر هرکس که از این کارای کثیف میکنه اعدام بشه کسی جرات همچین کاری نداره هرچند که اعدام برای اینا کمه باید زجر کش بشن .

    • dalton

      با كمال ميل حاضرم طناب دار رو گردن اين دو بياندازم و از ته دل به صندلي زير پاهاشون لگد بزنم يك سيگار روشن كنم و در كمال خونسردي مرگشون رو تماشا كنم .لعنت خدا بر ذات كثيفشان.

    • یاور

      آخه نامردها باسوزوندن دل یک پدرومادر وانجام چنین عمل وقیحی چی رومیخواید ثابت کنید آفرین بردستگاه قضاکه دراین موارد محکم عمل می کنه

    • مملي

      اگه توي متن دقت كرده باشين نوشته كه سابقه آزار و اذيت كودكان رو داشتن. آيا اين درستشه كه اينايي كه به اين صورت سابقه دارن راحت و بدون هيچ دردسري آزادانه توي شهر تاب بخورن؟ و به خودشون اجازه بدن كه باز هم به اين كارشون ادامه بدن؟ اگه همون دفعه اولي كه دستگير مي‌شن باهاشون برخورد درست و حسابي بشه ديگه جرأت نمي كنن همچين غلطايي بكنن.

    • بدون نام

      اکثر جنایت ها و از جمله همین مورد توسط افرادی با سابقه چنین اعمالی انجام میگیرد. آیا نباید افراد بد سابقه به شکلی توسط افراد ذیصلاح تحت نظر باشند؟ حتما باید خون و آبروی چند بی گناه بریزد تا اقدام جدی انجام گیرد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج