۵۷۰۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

روسیه مخالف قرار گرفتن نام سپاه در فهرست سیاه

پایگاه هافینگتون‌پست در گزارشی نوشت که روسیه با وجود همکاری با آمریکا در تحولات سوریه مخالف اعمال فشار به ایران و گنجاندن سپاه پاسداران به فهرست سازمان‎های تروریستی است.

خبرگزاری میزان: پایگاه هافینگتون‌پست در گزارشی با اشاره به توافق اخیر بین روسیه و آمریکا در زمنیه همکاری در سوریه نوشت: علی‌رغم توافق واشنگتن و مسکو برای مبارزه مشترک علیه داعش و القاعده، در زمنیه برخورد با ایران اختلاف دارند.

هافینگتون‌پست با بیان اینکه دولت ترامپ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حزب‌الله لبنان و یگان‌های مردمی حشدالشعبی عراق را به فهرست سازمان‎های ترویستی اضافه کند می‌افزاید: دولت روسیه شاید در زمینه تحولات سوریه با آمریکا همکاری کند اما مخالف اضافه‌کردن سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان به فهرست سازمانهای تروریستی است.

این پایگاه دلیل اصلی مخالفت مسکو را نقش اصلی حزب‌الله لبنان و ایران در تحولات میدانی سوریه و همچنین تقویت محور ایران، روسیه و سوریه می‌داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این آمریکای عوضی هر کس باب میلش نباشه میگه تروریسته.کثافطا

    • م الف شهرآشوب

      ارتش آمریکارا باید در لیست سیاه همکاری با تروریست قرار داد مستندات بین المللی کم نیست در این رابطه از همکا ری با طالبان در افغانستان گرفته بمباران مناطق مسکونی به نفع طالبان تا بمبارانهای عراق وسوریه به نفع داعش که بعد اعلام میکند استلاه بود دستگاه دیپلماسی با این سند ها میتواند در مجامع بین المللی مدعی تروریسم بودن ارتش آمریکا باشد

    • بدون نام

      روسیه گربه یست که برای رضای خدا موش نمیگیره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج