۵۶۲۷۰۲
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

دختربچه ای که با نقاشی‌هایش صدها دلار درآمد دارد

کاساندرا جی در سن دو سالگی مثل بسیاری از هم‌سالانش شروع به نقاشی کرد. بعد از گذشت سه سال نقاشی‌های استثنایی این دختربچه استرالیایی به قیمت چند صد دلار به فروش می‌روند.

روزنامه بانی فیلم: کاساندرا جی در سن دو سالگی مثل بسیاری از هم‌سالانش شروع به نقاشی کرد. بعد از گذشت سه سال نقاشی‌های استثنایی این دختربچه استرالیایی به قیمت چند صد دلار به فروش می‌روند.
به گزارش دویچه وله،کسی جی (Cassie Gee) دختر ۵ ساله استرالیایی علاقه زیادی به نقاشی دارد. شاید با شنیدن این جمله فکر کنید، این که چیز مهمی نیست؛ بیشتر دختربچه‌های ۵ ساله به نقاشی علاقه دارند و وقتشان را صرف کشیدن شکلک و مناظر و آدم‌های مختلف می‌کنند و از این نظر کسی هم مثل اغلب هم‌سن و سالان‌اش است.
دختربچه ای که با نقاشی‌هایش صدها دلار درآمد دارد
اما چیزی که کسی را از دیگر دختربچه‌های ۵ ساله متمایز می‌کند، درآمدی است که او از نقاشی‌هایش به دست می‌آورد. کسی که نام کاملش کاساندرا است، تا کنون ۲۰۰ نقاشی به ارزش صدها دلار فروخته است.
او نقاشی را از سن ۳ سالگی شروع کرد و به گفته مادرش عمدتا با رنگ آکریلیک ترکیب شده با آب روی بوم کار می‌کند. البته تجربیاتی هم در زمینه کار با رِزین و جوهر داشته است.
سبک کار کاساندرا به این ترتیب است که رنگ‌ها را با کمک انگشتانش یا استفاده از چنگال یا سیخ کباب روی بوم ترکیب می‌کند.
کاساندرا بخشی از درآمد حاصل از فروش نقاشی‌هایش را به سازمان‌های خیریه از جمله سازمان‌های حمایت از زنان بی‌خانمان و بیماران می‌بخشد. مادر کاساندرا به سایت "هافینگتون پست" گفته است که نقاشی‌های دخترش درست روحیه شاد و سرخوش او را بازتاب می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • reza

      بینظیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • سلی

      خدایی عالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج