۵۶۱۲۹۰
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خوزستان حال و روز خوبی ندارد

نمایندگان مردم در شورای عالی استان‌ها در تذکراتی مسائل و مشکلات استان‌های خود را تشریح کردند.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم خراسان شمالی در شورای عالی استانها در تذکری عنوان کرد: بیش از ۱۰ سال است که قرار است محور بجنورد جنگل گلستان دو بانده شود، کل این مساحت ۱۵۰ کیلومتر است و اکنون با گذشت ۱۰ سال هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: این جاده مسیر تردد زائران به مشهد مقدس است و شاهد ترافیک بیش از حد و تصادفات متعدد در این محور هستیم که امیدوارم هر چه زودتر این ۱۵۰ کیلومتر دو بانده شود.

نماینده مردم خوزستان نیز در این اجلاس در تذکری عنوان کرد: خوزستان حال و روز خوبی ندارد و هر روز شرایط ما از قبل بدتر می‌شود.

وی افزود: ریز گردها و دمای ۴۵ درجه‌ای در سایه و ۶۷ درجه‌ای در آفتاب مشکلات متعددی را برای مردم ایجاد کرده است. از سوی دیگر اشعه ماورای بنفش هم باعث مشکلات پوستی و سرطان برای مردم این منطقه شده است.

وی ادامه داد: انتظار ما از مسئولان این است که نگاه ویژه‌ای به مشکلات مردم خوزستان داشته باشند تا بخشی از این مسائل مرتفع شود.

نماینده مردم خوزستان بیان کرد: بسیاری کارمندان در استان خوزستان به دنبال انتقالی به استان‌های دیگر هستند این یعنی ترک یک سرزمین، درخواست ما این است که بخشی از ثروت این استان در همین استان هزینه شود.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها نیز با اشاره به طوفان‌های ۱۲۰ روزه که با سرعتی بیش از ۱۰۰ کیلومتر استان را در برمی گیرند، گرمای بیش از ۵۰ درجه و آلودگی بیش از ۵۰ برابر حد مجاز گفت: متأسفانه شاهد خالی شدن استان از مردم هستیم. اگر مرز سیستان خالی شود، چه کنیم؟

وی در بخشی دیگر از تذکر خود به هامون اشاره کرد و گفت: هامون خشک شده است و همین موضوع مشکلات را چند برابر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوزستان استان غارت شده س

    • بدون نام

      بخدا قسم من خودم 2ساله از خوزستان بخاطر این مشکلات بیرون اومدم در حالی که تمام دلواپسی من هنوز خوزستان هستش بخدا این حق این استان با این همه ثروت و مردم خونگرم و شریف نیست امیدوارم مسعولین کنار رسیدگی بیش از پیش به این استان که یک موهبت الهی برای ایران هستش به عزیزانمون در سیستان و بلوچستان هم رسیدگی کنن که واقعا ما خوزستانی ها درکشون میکنیم.

    • ازبهبهان

      هواخراب اما حال مردم خراب تر بابت موسسه آرمان که زندگی مردم رابه نابودی کشانده وعده های استاندار هم چیزی برای مردم نداشته ما خوزستانیها نمی دانیم از چه بنالیم خدایا فرجی کن

    • بدون نام

      خوزستان بیچاره هم شده مثل فرزند خونده ای که کل سختی های خونه رو دوشش افتاده و اخرشم از همه تو سری خورتر و بدبخت تره

    • بدون نام

      اهواز هیچ وقت حال وروز خوبی نداشته...

    • بدون نام

      یادمه 25 سال پیش وقتی یه دختر 15 ساله بودم .در سفری به هند به همراه خانواده یک آقای هندی از پدرم پرسید اهل کجای ایرانید . آن موقع آن آقای هندی که پزشک بود در تبریز زندگی میکرد . پدرم گفت خوزستان . طرف وقتی کلمه ی خوزستان را شنید رو به من کرد و پرسید دخترم میدانی خوزستان یعنی چه؟؟ من هاج و واج گفتم نه . گفت "خوز" یعنی شکر و "ستان" بعنی جایی که شکر می روید .
      از آن موقع 25 سال میگذرد . خوزستان دیگر تلخستان شده و این واقعا جای تاسف دارد.
      این همه ثروت از این استان استخراج میشود چرا باید زندگی مردمش اینگونه با فلاکت باشد . واقعا چرا ؟

    • بدون نام

      خوزستان یا اینهمه تولید ثروت داره نابود میشه تهران داره عشقشو میکنه

    • بدون نام

      بابا به خاطرخدا به مردم رحم کنیدمردم خوزستان دارندمیمیرندحداقل امبولاس هایی درخیابان هامستقرکنیداب سرددرخیابان ها توضیع دهید یا فقط حرفه اختلاص دارید وبس

    • بدون نام

      انشاا...باهمت دکترروحانی وخانم ابتکار همه چیز درست میشه.فقط چهارسال وقت نیازه. نگران نباشید.

    • بدون نام

      خوزستان دیگر شکرستان نیست بلکه تلخستان است

    • ایرانی

      ما خوزستانی ها مقصریم منطقه ویژه اقتصادی داریم که پولش رو میبرن تهران والودگیش برا ما مهندس ومدیر هاش با پرواز میرن ومیان ماهی خداتومن حقوق میگیرن بعد جونای بومی تحصیل کرده بیکار دریامون وماهی همه الوده.هیچ اعتراضی هم نمیکنبم حق مونه کسی که عرضه نداره باید تحمل گرما خاک الودگی هوا بی برقی رو تحمل کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج