۵۴۳۵۷
۱۶ نظر
۵۰۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
پ

پايان شوم عشق مرد ۴۷ ساله به دختر جوان

ماجراي عشق مرد ۴۷ ساله به دختر بيست ساله در حالي پاياني خونين به خود گرفت كه قضات شعبه ۱۳ ديوانعالي كشور حكم قصاص مرد قاتل را تاييد كردند. رضا كه شهريور ماه ۵ سال پيش دختر مورد علاقه‌اش را كه از خودش بيست و هفت سال كوچك‌تر بود به قتل رساند به زودي پاي چوبه‌دار قرار خواهد گرفت.

روزنامه اعتماد: ماجراي عشق مرد ۴۷ ساله به دختر بيست ساله در حالي پاياني خونين به خود گرفت كه قضات شعبه ۱۳ ديوانعالي كشور حكم قصاص مرد قاتل را تاييد كردند. رضا كه شهريور ماه ۵ سال پيش دختر مورد علاقه‌اش را كه از خودش بيست و هفت سال كوچك‌تر بود به قتل رساند به زودي پاي چوبه‌دار قرار خواهد گرفت.

ماجراي قتل سمانه بيست ساله به ساعت ۷ بعد از ظهر روز چهارم شهريور ماه سال ۸۷ باز مي‌گردد. زماني كه ماموران كلانتري ۱۲۸ تهران نو طي يك تماس تلفني از وقوع قتلي در خيابان زاهد‌گيلاني در دوشان تپه با خبر شدند با اعلام موضوع به بازپرس كشيك قتل تيمي از عوامل تشخيص هويت و اكيپ حفظ صحنه وارد عمل شدند. در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد دختر جواني حدودا بيست ساله به حالت دراز كش كنار تخت خواب خود در خانه افتاده است و چند قطره خون نيز در كنار جسد او مشاهد مي‌شود. در بازرسي از جسد مشخص شد شياري روي گردن متوفي وجود دارد كه نشان مي‌دهد وي با طناب خفه شده است.

پس از آنكه بررسي‌هاي اوليه از جسد و محل قتل صورت گرفت به دستور بازپرس اصغر‌زاده رييس وقت شعبه دوم بازپرسي دادسراي جنايي تهران پرونده جهت رسيدگي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقيقات ماموران از خانواده مقتول سرنخي را به دست كارآگاهان داد كه گره اين معماي جنايي را براي آنها گشود. خانواده سمانه به ماموران گفتند كه دخترشان با مردي به نام رضا در ارتباط است و قرار است كه با هم ازدواج كنند اما از زماني كه سمانه كشته شده است رضا هم ديگر سر و كله‌اش پيدا نيست.

با به دست آمدن اين سرنخ ماموران دستگيري رضا را در دستور كار خود قرار دادند و در نهايت سه روز پس از وقوع قتل موفق شدند او را دستگير كنند.

رضا پس از دستگيري به قتل سمانه اعتراف كرد. او در جريان بازجويي‌ها گفت: زماني كه با سمانه آشنا شدم او فقط ۱۵ سال سن داشت. من خيلي به او علاقه داشتم و مي‌خواستيم كه با هم ازدواج كنيم. اما بعدا موضوعاتي پيش آمد كه من تحمل آنها را نداشتم. او در ادامه گفت: سمانه چندين بار با من درد‌ دل كرده بود و گفته بود كه شوهر خواهر‌هايش او را مورد اذيت و آزار قرار داده بودند. بعد از چند وقتي كه كار‌هاي سمانه را زير نظر داشتم متوجه شدم او با پسر‌هاي ديگري هم در ارتباط است. او كار‌هاي خلاف عفت مي‌كرد و زماني هم كه به او اعتراض مي‌كردم با مادرش عليه من دست به يكي مي‌كردند و با من بحث و جدل مي‌كردند.

رضا درباره روز جنايت نيز گفت: ديگر طاقتم طاق شده بود با همه اين مسائل باز هم سمانه را دوست داشتم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما او نه با من ازدواج مي‌كرد و نه دست از اين كارهاي خودش بر مي‌داشت.

من هم تصميم گرفتم او را بكشم تا از اين درد و ناراحتي راحت شوم.

آن روز زماني كه خانواده سمانه در خانه نبودند نزد او رفتم و باز هم با هم درگير شديم من هم طناب رخت را برداشتم و آن را دور گردنش پيچيدم آنقدر فشار دادم كه سمانه آرام شد. بعد از آن هم طناب را داخل سطل زباله انداختم.

پس از تكميل تحقيقات اين پرونده با صدور كيفر خواستي به شعبه ۱۱۳ دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد تا براي جلسه محاكمه تعيين وقت شود.

جلسه رسيدگي به اين پرونده ششم مهر ماه سال ۹۰ در شعبه ۱۱۳ به رياست قاضي محمد سلطان همتيار برگزار شد و قضات دادگاه پس از شور راي به قصاص رضا دادند.

اين حكم هفته گذشته توسط قضات شعبه ۱۳ ديوانعالي كشور تاييد شد و براي اجراي احكام به واحد مربوطه دادسراي جنايي تهران فرستاده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      ههههههههههه چه بانمک الهی parvin هم همینجوری شه

      پاسخ ها

      • محمد

        پروین نه فعلاکه sheida هست

      • بدون نام

        پروین یا شیدا؟البته فرقی نمیکنه.

    • ندا

      وحشتناکه...توصیه میکنم این مریم خانم حتما برن پیش یه روانشناس.

      پاسخ ها

      • مریم سراوانی

        فیکری کنم دیروزی بود دقیقی یادم نمیاد رفتم پیشی رواپیزیشکی یکم با من مصاحبه نمود بعد گفت می خوام برم دم پنجره یکم هوا بخورم رفت نزدیکی پنجره ولی یهو خودوشو پرت کرد اونور. خوکیشی فیکری کنم کرد منم یکم نشستم تا بلکو بیاید ولی نیامد رفتم دیگه وقتی ندارم برم بگردم ببینم میتونم بازم اونجا رو پیدایی کنم ببینم چی شده یا نه؟؟؟؟

      • بدون نام

        به نظرم این سراوانی باید افغانی باشه . لهجه اش مثل افغانی هاست

      • کاربر2

        کاربرجون به افغانیاتوهین نکن به هرحال آدمن دیگه

      • بدون نام

        اینکه میگم طرف لهججه اش افغانیه توهینه ؟؟؟؟ شما اگه به من بگی ایرانی به من توهین کردی ؟؟؟ من که فکر نمیکنم .

    • بحیرا

      از دوستان معذرت میخوام ها. ولی بعضی از این مردا دیوانه ان.
      سمانه که کس و کارش نبوده - به تو چه که با کی میگرده.
      مردک احمق!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجبا!!!
        میخواسته باهاش ازدواج کنه فکر کنم...
        رو هوا که تصمیمشو نباید میگرفته!!! می بایست دختر رو میشناخته و در مورد خانواده یا دوستای اون خانم میفهمیده یا نه؟؟

        البته اصلا موافق قتل نیستم.. جدا می شده و می رفته ..

      • بحیرا

        بابا جان از یه جوون چه انتظاری داره؟؟؟؟؟
        از قدیم گفتن کبوتر با کبوتر باز با باز.دختره جای نوه اش بوده!

    • سمیه

      بنظر من به مرده ربطی نداشته سمانه با کی میگرده....خودشو بدبخت کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پاسخ بالا!!

    • jamshid

      گوش کردن به ندای نفس اماره وخواسته های شیطان کار درستی نیست وعاقبتی بهتر ازاین هم ندارد .درنهایت اگه شما اورا ناپاک والوده دیدی چرا خودت از این الودگی دوری نکردی وحق نداشتی جانی را بگیری انهم به دلایل واهی.

    • حدیث

      اینکه...اصلا ب من چ....

    • استار

      فاصله سني زياد، سن كم دختر و افكار بچه‌گانه، پختگي مرد و سن بالا، آزارو اذيت شوهرخواهرها، انتخاب نادست از سوي هر دو نفر،دوستي با بقيه پسرها چون سن مرد بالا بوده و طبيعيتا نيازهاي ظاهري دختر رو برآورده نميكرده، همه و همه دست به دست هم دادن و به قتل يه انسان منجر شدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج