۵۳۴۳۴۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ترکیه، بار دیگر آمریکا را متهم کرد

مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه بار دیگر دولت آمریکا را به حمایت از حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) و یگان‌های مدافع خلق سوریه(ی.پ.گ) متهم کرد و گفت: از نظر ترکیه این گروه ها تروریستی هستند و حمایت از آنها باید متوقف شود.

خبرگزاری ایرنا: مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه بار دیگر دولت آمریکا را به حمایت از حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) و یگان‌های مدافع خلق سوریه(ی.پ.گ) متهم کرد و گفت: از نظر ترکیه این گروه ها تروریستی هستند و حمایت از آنها باید متوقف شود.

چاووش اوغلو روز پنجشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان.تی.وی ترکیه گفت: برت مک گروک نماینده ویژه آمریکا در مبارزه با داعش با صراحت از پ.ک.ک و ی.پ.گ حمایت می کند و تغییر این شخص نیز مفید خواهد بود.

وی با اشاره به همراهی نکردن آمریکا از سوی ترکیه در عملیات علیه داعش برای آزادسازی رقه در کنار گروه های تروریستی دیگر اضافه کرد: در جایی که یگان‌های مدافع خلق سوریه(ی.پ.گ) حضور داشته باشند، حتی اگر تحت نام نیروهای دموکراتیک باشد و بیشتر اعضای آن را اعراب تشکیل دهند، ترکیه حاضر نخواهد شد.

وی بیان کرد: در دیدار رئیس جمهوری ترکیه از آمریکا نیز این موضوع به صراحت به آنها گفته و تاکید شد که ترکیه با یگان‌های مدافع خلق سوریه(ی.پ.گ) مبارزه کرده و مطابق قوانین تعامل عمل خواهد کرد و طرف آمریکایی نیز در این مورد سخنی منفی نگفته و واکنشی نیز نشان نداده و قابل درک دانست.

وی همچنین گفت: مقامات آمریکایی نیز اعلام کردند که اجازه ایجاد تهدیدی برای ترکیه از سوی هیچ گروه و عنصری حتی یگان‌های مدافع خلق سوریه(ی.پ.گ) را نخواهند داد.

وی اظهار کرد: آمریکا برای مبارزه با داعش از جمله عملیات برای آزادسازی رقه خواهان همکاری ترکیه است ولی ما برای انجام این همکاری شروط و شرایطی داریم و از ابتدا اعلام کرده ایم که باید با گروه های سالم و غیرتروریستی و با استراتژی های درست و نتیجه بخش با داعش مبارزه کنیم.

وی افزود: در دیدار با مقامات آمریکایی این موضوع را متذکر شدم امروز ما پیشنهادات متعادل و مستند به واقعیت ارائه می دهیم و برنامه مخفی هم نداریم و مطمئن هستم که در صورت گوش ندادن به توصیه های ما ، آمریکایی ها در آینده پشیمان خواهند شد.

چاووش اوغلو همچنین گفت: تصمیم احتمالی آلمان برای خروج از پایگاه نظامی اینجرلیک در جنوب ترکیه به خود آنها مربوط است و ترکیه برای ماندن آنها التماس نخواهد کرد.

وی بیان کرد: ترکیه بنا به درخواست آلمان در ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش برای آنها جا باز کرد، اما نباید انتظار داشت که همه چیز طبق خواست آنها باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج