۵۳۰۴۶۹
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

امیری: دولت روحانی، منادی اخلاق است

سیدرضا صالحی امیری؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزنامه ایران نوشت: از زمان آغاز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، دولت یازدهم به تشریح دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف پرداخته و با گزارش عملکرد و اعلام اعداد و ارقام در بخش‌های مختلف، وضعیت امروز کشور را در مقایسه با چهار سال قبل تبیین کرده است.

سیدرضا صالحی امیری؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزنامه ایران نوشت: از زمان آغاز تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، دولت یازدهم به تشریح دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف پرداخته و با گزارش عملکرد و اعلام اعداد و ارقام در بخش‌های مختلف، وضعیت امروز کشور را در مقایسه با چهار سال قبل تبیین کرده است.
به طور مثال در بخش کشاورزی ضمن رسیدن به تولید مطلوب در این عرصه و بهبود وضعیت کشاورزی در محصول استراتژیک گندم علاوه بر آنکه به خودکفایی رسیده‌ایم، امسال بخشی از گندم تولیدی به دست توانای کشاورزان ایرانی را صادر خواهیم کرد. در نظام سلامت با حمایت حداکثری و اجرای طرح بیمه سلامت برای ١٠ میلیون هموطن، هزینه‌های درمان را به حداقل کاهش دادیم تا به فرموده رهبر معظم انقلاب، خانواده بیمار جز درد بیماری، هزینه دیگری را متحمل نشود. در بحث حمایت از اقشار آسیب پذیر، افزایش سه تا پنج برابری مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله اقداماتی است که دولت آن را آغاز کرده است.
کارنامه دولت در سایر حوزه‌ها نیز روشن است. در حوزه نفت و گاز، افزایش برداشت گاز از میادین مشترک در جنوب کشور و برابری آن با کشور همسایه و نیز بهره‌برداری از پالایشگاه تولید بنزین با چهار میلیارد دلار سرمایه‌گذاری که منجر به خودکفایی در تولید بنزین و صادرات آن می‌شود، از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید بوده است. عرصه فرهنگ با روی کار آمدن دولت یازدهم از فضای قهر و انزوا گزینی به فضای آشتی و نشاط تبدیل شد و افزایش شمار مخاطبان حوزه فرهنگ و هنر و نیز افزایش چشمگیر تولیدات هنری اعم از کتاب، فیلم، موسیقی، تئاتر و سایر هنرها مؤید این اتفاق مهم است. در حوزه دیپلماسی و روابط سیاسی با سایر کشورها، برجام نقطه طلایی و امیدبخش دولت یازدهم به مردم عزیز بوده است و گشایش‌های پسابرجام بر هیچ کس حتی مخالفان دولت پوشیده نیست.

حوزه مسائل اجتماعی از دیگر بخش‌هایی است که دولت یازدهم با نگاه علمی و ریشه‌ای به آن در صدد آسیب شناسی و رفع آنها برآمده است و توفیقاتی در این راه یافته، به طوری که امروز در برخی بخش‌ها، کاهش میزان آسیب‌ها را شاهد هستیم. فراموش نکنیم که در دولت گذشته این آسیب‌ها کتمان می‌شد و سخن پیرامون آنها با محدودیت همراه بود.

دولت اعتقاد دارد که توسعه کشور و ایجاد اشتغال از طریق ایجاد زیرساخت‌هایی همچون جاده، راه‌آهن و بیمارستان و نیز کمک به فعالیت مجدد واحدهای تولیدی که دچار مشکل شده بودند، امکانپذیر است.
در یک کلام دولت تدبیر و امید، دولت راستگویان است و به شعارهای خود در انتخابات سال ٩٢ پایبند بوده و وفاداری به آنها را به اثبات رسانده است. بر همین اساس نقشه راه و برنامه دولت دوازدهم را هم تهیه کرده و به معرض عمومی گذاشته تا مردم با آگاهی بیشتری نسبت به اعتماد به این دولت تصمیم‌گیری کنند. در طول مناظره‌ها هم رقبا را به اعلام برنامه‌های خود در قبال وعده‌های غیر متعارف دعوت کرد.
متأسفانه جریان مخالف دولت، نه تنها وقعی به این خواسته ننهاده، بلکه با روی آوردن به روش تخریب و تهمت و افترا، برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری، اخلاق را قربانی امیال خود کرده‌اند و بی‌تردید کسانی که امروز از مرزهای اخلاقی براحتی عبور می‌کنند، فردا از منافع ملی و حقوق ملت عبور خواهند کرد. با دسترسی کامل به سوابق و رصد زندگی اعضای دولت در نهایت دو سند رو کردند که کمترین ابهامی در آن وجود نداشت.

ملت ایران بارها ثابت کرده که با آگاهی و مسئولیت‌پذیری فضا را در اختیار غوغاسالاران و فریبکاران قرار نمی‌دهد و راه پیشرفت و توسعه و تعالی کشور را بدرستی شناخته است. به همین دلیل تفکری که به آگاهی و دانایی مردم باور ندارد و می‌خواهد آنها را در بی‌خبری نگاه دارد، در برابر اراده ملت راه به جایی نخواهد برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • جواد

      مگه روزنامه ايران دولتي نيست و نبايد در حمايت از يك نامزد خاص وارد شود
      هرچند كه مي دونم پخش نمي كنيد

    • بدون نام

      راستگویان؟؟؟هـ.هـ.هه.ههه.ههههه.ههههههههههههههههههههههه.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج