فیس لیفت پژو ۳۰۸ به بازار می آید
پژو بهتازگی اقدام به انتشار تصاویر مدل فیس لیفت شدهی ۳۰۸ کرده است که بهعنوان مدل ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. از تصاویر این خودرو اینگونه به نظر میرسد که مدل ۲۰۱۸ در بخش ظاهری با تغییرات زیادی مواجه نشده است؛ اما امکانات آن نسبت به مدل فعلی که در بازار اروپا فروخته میشود، افزایش پیدا کرده است.
پژو بهتازگی اقدام به انتشار تصاویر مدل فیس لیفت شدهی ۳۰۸ کرده است که بهعنوان مدل ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. از تصاویر این خودرو اینگونه به نظر میرسد که مدل ۲۰۱۸ در بخش ظاهری با تغییرات زیادی مواجه نشده است؛ اما امکانات آن نسبت به مدل فعلی که در بازار اروپا فروخته میشود، افزایش پیدا کرده است و آپشنهای جدیدی به این خودرو اضافه شدهاند.
در بخش جلویی، این مدل کاملا نمایی آشنا دارد و طرح چراغها نیز با مدل فعلی یکسان است و تنها در داخل آنها از چراغهای روشنایی روز LED استفاده شده است. جلو پنجرهی جدیدی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که در آن بهجای خطوط افقی مدل فعلی، از طرح لانهزنبوری برای ورودی هوا استفاده شده است. در حاشیهی جلوپنجره، رنگ نقرهای دیده میشود و نماد پژو نیز در بخش میانی خودنمایی میکند.
در طرح سپر نیز تغییراتی ایجاد شده است و یک ورودی هوای مصنوعی در سپر دیده میشود که چراغ مه شکن مربع شکل را در خود جای داده است. گرچه تصاویر رسمی از عقب این خودرو منتشر نشده است؛ اما تصاویر فعلی حاکی از تغییر طرح چراغها و سپر عقب ۳۰۸ هستند.
مهمترین تغییر پژو ۳۰۸ فیس لیفت را در اضافه شدن امکانات و فناوریهای کمکی راننده در این خودرو میتوان دید؛ بهطوری که شاهد استفاده از سیستمهای کمکی مدرن مورد استفاده در کراساوور ۳۰۰۸ در این خودرو هستیم. لیست این امکانات، شامل سیستم ترمز خودکار و سیستم هشدار حرکت بین خطوط میشود. علاوه بر این، فناوری پارک خودکار پژو با نام Visopark۱ قابل سفارش خواهد بود که میتواند بدون دخالت راننده خودرو را پارک دوبل کند. سیستم ارتباطی و رسانهای این خودرو نیز سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو است.
در بخش پیشرانه شاهد استفاده از یک پیشرانهی بنزینی و دو پیشرانهی دیزلی برای پژو ۳۰۸ هستیم. نخستین پیشرانهی دیزلی با کد BlueHDi ۱۸۰ S&S شناخته میشود و بهصورت استاندارد به همراه یک جعبه دندهی ۸ سرعتهی خودکار عرضه خواهد شد که با همکاری آیسن ژاپن ساخته شده است. دیگر پیشرانهی دیزلی این خودرو BlueHDi ۱۳۰ S&S نام دارد و پیشرانهی بنزینی از نوع ۳ سیلندر خطی است که این دو پیشرانه بهصورت استاندارد به همراه جعبه دندهی شش سرعتهی دستی به بازار عرضه میشوند.
ارسال نظر