۵۲۷۵۵۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کتاب شکست کلینتون سریال تلویزیونی می شود

سونی پیکچرز می خواهد داستان مغلوب شدن شوک آور نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را به سبک یک تراژدی یونانی روی آنتن ببرد.

روزنامه بانی فیلم: سونی پیکچرز می خواهد داستان مغلوب شدن شوک آور نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ را به سبک یک تراژدی یونانی روی آنتن ببرد.
کتاب شکست کلینتون سریال تلویزیونی می شود

به نقل از هالیوود ریپورتر، دو ماه بعد از اینکه شبکه اچ بی او دستور ساخت یک مینی سریال در مورد پیروزی سورپرایزکننده پرزیدنت دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را داد، استودیوی ترای استار متعلق به سونی پیکچرز تلویژن می خواهد نورافکن را روی شکست حیرت انگیز هیلاری کلینتون بیندازد.

ترای استار تلویژن حقوق رسمی «خردشده» را خریداری کرده، کتابی نوشته جاناتان الن و آمی پارنز روزنامه نگار در مورد شکست شوک آور کلینتون. این استودیو می خواهد «خردشده» را در قالب یک سریال لیمیتد بسازد؛ در حال حاضر هیچ شبکه ای به این پروژه متصل نیست. منابع آگاه به هالیوود ریپورتر می گویند ترای استار می خواهد از شبکه های کابلی درجه یک از جمله اچ بی او، شوتایم و استارز و همچنین سرویس های استریمینگ مثل نت فلیکس، آمازون و هولو استفاده کند.

کمپانی دیویس انترتینمنت متعلق به جان دیویس و جان فاکس مسئولیت تهیه کنندگی «خردشده» را بر عهده خواهد داشت. از جمله پروژه های پیشین این دو نفر می توان به «لیست سیاه» شبکه ان بی سی، «پشت خطوط دشمن» شبکه فاکس و کمدی «استارت آپ» با نقش آفرینی زک برَف از شبکه ای بی سی اشاره کرد. هنوز نویسنده ای برای اقتباس تلویزیونی «خردشده» برای تلویزیون معرفی نشده است.

منابع می گویند در حالیکه این کتاب که در لیست پرفروش های نیویورک تایمز هم بود در این مسئله به اکتشاف می پردازد که چطور کلینتون رقابت ریاست جمهوری را به ترامپ که مجری سابق برنامه های واقع گرای تلویزیونی بود باخت، نسخه تلویزیونی آن می خواهد این داستان را در قالب یک تراژدی یونانی به تصویر بکشد و به این سوال پاسخ بدهد که چه اتفاق هایی افتاد که در نهایت منجر به شکست او شد.

نسخه تلویزیونی «خردشده» دو ماه پس از این از راه می رسد که اچ بی او اعلام کرد می خواهد اقتباسی تلویزیونی از کتاب مارک هالپرین و جان هایلمان در مورد پیروزی ۲۰۱۶ ترامپ بسازد که قرار است این کتاب به زودی توسط پنگوئین پرِس منتشر شود. اچ بی او با جی روچ همکاری می کند تا این کتاب را سریال کند که به این ترتیب نویسندگان «تغییر بازی» را با این کارگردان پرکار دوباره همکار می کند.

هنوز مشخص نیست کدام یک از کسانی که در انتخابات سال ۲۰۱۶ نقش داشتند در مینی سریال اچ بی او حضور خواهند داشت، البته می توان با اطمینان گفت که ترامپ و کلینتون در مرکز ماجرا قرار می گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج