۵۱۰۵۵۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تحقیق و تفحص از وزارت بهداشت رد شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از رد ۳ طرح تحقیق و تفحص از حوزه سلامت درکمیسیون متبوع خود خبرداد.

خبرگزاری تسنیم: محمد نعیم امینی فرد سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگویی درتشریح نشست عصرامروز ( یکشنبه ۲۰ فروردین) این اظهار داشت: در این جلسه ۳ تقاضای تحقیق و تفحص درحوزه سلامت یعنی تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و توزیع منابع درحوزه سلامت، عملکرد سازمان غذا و دارو و نحوه اجرای طرح نظام سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قرار بر این بود تا هر ۳ تقاضای تحقیق و تفحص دریک قالب مورد بررسی قرار گیرد، ادامه داد: البته کمیته های تخصصی برای بررسی این تحقیق و تفحص ها تشکیل و جلسات پی درپی با طراحان تحقیق و تفحص کننده و مسئولان ذی ربط برگزار شد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس تصریح کرد: در آخرین جلسه کمیسیون بهداشت در سال گذشته نیز درباره اعمال ماده ۲۳۶ در این طرح نیز رای گیری صورت گرفت که اعضا به آن رای مخالف دادند این ماده بدان معنا است که بعد از تصویب تفحص در مجلس موضوع به قوه قضاییه ارجاع شود. البته در جلسه امروز نیز در رای کمیسیون تشکیک ایجاد شد لذا مجددا رای گیری صورت گرفت و باز هم اعضای کمیسیون به اعمال ماده ۲۳۶ رای موافق ندادند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: در نهایت نیز در رای‌گیری کلی اعضای کمیسیون به عدم ضرورت تفحص در این سه مورد درباره وزارت بهداشت رای مثبت دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج