۴۹۹۳۶۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سریع‌ترین نمایشگر مخصوص بازی در جهان

شرکت ایسوس نمایشگر جدید Swift PG۲۵۸Q را با برند Republic of Gamers به‌طور رسمی معرفی کرد که برای بازی‌های eSports و اکشن طراحی شده‌ است.

وب سایت شبکه - بهنام علیمحمدی: شرکت ایسوس نمایشگر جدید Swift PG۲۵۸Q را با برند Republic of Gamers به‌طور رسمی معرفی کرد که برای بازی‌های eSports و اکشن طراحی شده‌ است.
سریع‌ترین نمایشگر مخصوص بازی در جهان

این نمایشگر از یک پنل ۲۴,۵ اینچی با تفکیک‌پذیری فول‌اچ‌دی و نرخ بازسازی تصویر شگفت‌انگیز 240 هرتز بهره می‌برد. این میزان از نرخ بازسازی تصویر، بالاترین رقم در میان نمایشگرهای موجود در بازار بوده و تحولی بزرگ در این زمینه محسوب می‌شود. اما فناوری G-Sync انویدیا هم به میدان آمده تا این نمایشگر را هر چه بیشتر بی‌رقیب سازد.

این فناوری باعث اجرای روان‌تر حرکت سریع‌ تصاویر و در نهایت تجربه‌ای عالی از صحنه‌های سریع و جذاب در بازی می‌شود. زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه و فناوری NVIDIA Ultra Low Motion Blur باعث پاسخگویی بسیار سریع مانیتور و عدم وجود شبح تصویر می‌شوند که به حرکت روان‌تر و عکس‌العمل سریعتر در بازی‌ها می‌انجامد. پنل نمایشگر PG258Q دارای نرخ بازسازی تصویر 240 هرتز (بدون اورکلاک و هرگونه دستکاری) است که به واسطه درگاه Display Port نمایشگر حاصل شده و این مقدار، دو برابر پنل‌های مرسوم و نسبتاً سریع 120 هرتزی است.

سریع‌ترین نمایشگر مخصوص بازی در جهان

در نتیجه، تصاویر با نرمی هرچه تمام‌تر و بدون لگ و تارشدگی نمایش داده می‌شوند. این ویژگی باعث برتری گیمرها در بازی‌های شوتر اول شخص، ریسینگ، استراتژیک و ورزشی خواهد شد. این نمایشگر طراحی خشن و در عین حال زیبایی دارد. شدت روشنایی لوگو ROG زیر پایه مانیتور به راحتی قابل تغییر است و طراحی Frameless پنل باعث شده تا این مانیتور برای چینش‌های چندگانه هم مناسب باشد.

علاوه بر فناوری GamePlus ایسوس، بکارگیری فناوری GameVisual می‌تواند امکان تنظیم ۶ جلوه مختلف را برای بازی‌ها و موقعیت‌های گوناگون ارائه کند. همچنین این نمایشگر با کیت ۳D Vision ۲ انویدیا هم کاملا سازگار است. با استفاده از این کیت می‌توان به دنیای سه‌بعدی بازی‌ها و فیلم‌ها وارد شد. تنها چیزی که لازم دارید یک کارت گرافیک انویدیا و عینک‌های سه بعدی است. البته فناوری ۳D LightBoost انویدیا هم جلوه‌های سه‌بعدی شفاف‌تر، غنی‌تر و مهیج‌تر را بدون افزایش مصرف انرژی، فراهم می‌آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج