۴۹۸۸۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آمادگی پلیس برای برگزاری انتخابات شورا

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای برگزاری انتخابات شوراها در کمال نظم و امنیت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: چند وظیفه در این انتخابات داریم که مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی، تامین امنیت انتخابات است که در این راستا تمام یگان های پلیس با تمام توان و ظرفیت آمادگی لازم در این زمینه را دارا هستند تا این ماموریت همچون سنوات گذشته بی طرفانه و در عین حال مقتدرانه برگزار شود.
وی در مورد استعلامات شرکت کنندگان در این انتخابات، گفت: یکی از ماموریت های ما، شناسایی افرادی است که قصد شرکت در انتخابات را دارند، چون هنوز این افراد مشخص نشده اند اما با این حال پلیس اشراف به فضای عمومی دارد.
شرفی تاکید کرد: از هم اکنون پلیس آمادگی کامل را داشته و به تمام رده ها اعلام کرده تا در حوزه سرزمینی خود پایش لازم را داشته باشند.
وی افزود: همچنین تاکید شده تا هر فردی که قصد شرکت در انتخابات شوراها را دارد از هم اکنون وضعیت وی مورد مطالعه قرار گیرد براین اساس آمادگی لازم در پلیس برای انجام استعلام از آن ها وجود دارد تا به صورت مستند این استعلامات در اختیار مراجع قرار گیرد.
سیدرمضان شجاعی کیاسری رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور پیش از این اعلام کرده بود به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر تمام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر از ۲۴ اسفندماه ۹۵ با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.
علی اصغر احمدی رییس ستاد انتخابات کشور نیز پیش از این از برگزاری الکترونیکی انتخابات شوراها در شهرهایی که ۷ یا ۹ نفر عضو شورا دارند بصورت الکترونیکی خبر داد.
ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند ماه سال جاری آغاز و در ششم فروردین سال بعد، پایان می پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج