۴۹۳۸۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داوود احمدی‌نژاد:

مشایی نامزد انتخابات نمی شود

داوود احمدی‌نژاد برادر رئیس جمهور گفت: مشایی به دنبال ورود به انتخابات ریاست جمهوری نیست زیرا می‌داند در انتخابات رای نمی‌آورد.

خبرگزاری فارس: داوود احمدی‌نژاد برادر رئیس جمهور گفت: مشایی به دنبال ورود به انتخابات ریاست جمهوری نیست زیرا می‌داند در انتخابات رای نمی‌آورد.

داوود احمدی‌نژاد در جلسه پرسش و پاسخ بصیرتی «گذر از فتنه و انحراف در انتخابات ۹۲» كه در رشت برگزارشد با بیان اینكه مقام معظم رهبری در نامه به رئیس جمهور مبنی بر به‌كار نگرفتن مشایی در پست معاون اولی او را رد صلاحیت كرده است، اظهار كرد: شورای نگهبان برای پست بالاتر مشایی را تایید صلاحیت نمی‌كند و جریان انحرافی به دنبال شیطنت است.

وی عزت دنیا و آخرت را سربازی در ركاب ولایت دانست و تصریح كرد: جریان انحرافی به دنبال ورود به انتخابات نیست و اگر اینگونه بود قبل از فرا رسیدن انتخابات كشور را رها نمی‌كردند و اقتصاد را به نابودی نمی‌كشاندند.

برادر رئیس جمهورجایگاه ولایت را حق خواند و افزود: با جانبداری از احمدی‌نژاد دنیا و آخرت خود را فنا نمی‌كنم و ولایت را به او ترجیح می‌دهم.

ناتوانی اوباما از توافق با ایران

با تبدیل شدن مذاكرات هسته ای ایران به پروسه ای پیچیده و طولانی مدت و پابرجا بودن شكاف دیدگاه ها و انتظارات میان طرفین، روز به روز این سوال به طور جدی تری مطرح می شود كه چرا غرب و به طور خاص آمریكا نتوانسته با ایران به توافق برسد. نشریه «كریستین ساینس مانیتور» دیدگاه برخی كارشناسان در این زمینه را بازتاب داده است.

نشریه آمریكایی «كریستین ساینس مانیتور» در مطلبی به آسیب شناسی روند مذاكرات هسته ای با ایران پرداخته و می نویسد تلاش دولت اوباما در مقابل برنامه هسته ای ایران، به طور خاص بر ابزارهای تنبیهی متمركز شده و تلاش دیپلماتیك زیادی در این عرصه انجام نمی گیرد. به همین دلیل، منتقدان معتقدند ممكن است این رویكرد دولت آمریكا اصل مذاكرات را به مخاطره بیندازد.

«اسكات پترسون»، تحلیلگر این نشریه اشاره می كند دولت اوباما مجموعه ای از تحریم های شدید را علیه بانك مركزی و بخش نفتی ایران اعمال كرده و هدفش، فشار بر ایران به منظور رها كردن برنامه هسته ای این كشور بوده است.

«جان لیمبرت»، معاون وزارت خارجه آمریكا در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ كه در جریان تسخیر سفارت آمریكا پس از انقلاب اسلامی مدتی به عنوان گروگان در ایران حضور داشته، می افزاید:«با وجود تأكید بر دیپلماسی با ایران، این كار سخت است. هیچ كس نمی داند چطور این كار را انجام دهد و هر بار كه ما آن را امتحان می كنیم، شكست می خوریم و هر بار كه شكست می خوریم، كار را رها كرده و مشغول انجام آن چیزی می شویم كه بهتر بلدیم».

مخالفت با تكثر نامزدها

غلامعلی حدادعادل در حاشیه كنگره كانون دانشگاهیان ایران اسلامی در دانشگاه تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤالی راجع به تكثر نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: ما با تكثر و تعدد نامزدها مخالفیم. البته مردم باید قدرت انتخاب داشته باشند ولی ما باید بدانیم نباید كاری كرد كه رای اصولگرایان شكسته شود و اصولگرایان به حاشیه رانده شوند و به دورانی برگردیم كه همه می‌دانیم چه دورانی بود.

وی ادامه داد: ما در ائتلاف سه‌گانه شركت كردیم و رسما اعلام كردیم قصد ما از این ائتلاف این است كه دو نفر از سه نفر كنار بكشند و توجه به این یك اصل است؛ از این رو باید توجه داشت آیا این ائتلاف ضررش بیشتر از این است كه یك فرد اصولگرا حاكم نباشد.

اعتراف به انزوای رژیم صهیونیستی

كارشناس صهیونیست مسائل راهبردی در روزنامه یدیعوت آحارنوت، با ابراز ناامیدی از روند تحولات منطقه و ناتوانی این رژیم در جلوگیری از پیشرفت های هسته ای جمهوری اسلامی، تاكید كرد: در حمله به ایران هسته ای تنها هستیم و آمریكا باوجود همۀ وعده هایی كه می دهد، عملا هیچ گزینه ای بر ضد ایران روی 'میز' ندارد.

به گزارش پایگاه خبری شبكه العالم، ایتان هابر، تحلیلگر روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در یادداشتی كه دیروز (پنج شنبه) در این روزنامه منتشر شد، نوشت:اگر در همین لحظه، هواپیماهای آمریكایی بخواهند به تاسیسات هسته ای ایران حمله كنند؛ باز هم بهتر است اعتراف كنیم كه ما دراین جنگ تقریبا' تنها هستیم.

این روزنامه نگار صهیونیست در ادامه آورده است: آمریكا فقط برای تامین منافع خود وارد جنگ می شود و در شرایط فعلی آمریكا كه این كشور از جنگ های خود عقب نشینی كرده است، به خاطر قدس وارد جنگ نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج