آوینا_استیکی 2
adexo3
۴۹۲۶۰۵
۵۰۹۳
۵۰۹۳
پ

پیشنهاد هیو جکمن به عنوان ولورین بعدی

جالب است بدانید هنگامی که اولین فیلم X-Men فیلمبرداریش را شروع کرد ، بازیگر نقش ولورین Dougray Scott بود که مجبور شد به خاطر تداخل برنامه ی کاریش از ادامه ی همکاری در این فیلم انصراف دهد .

وب سایت ملو نیوز: جالب است بدانید هنگامی که اولین فیلم X-Men فیلمبرداریش را شروع کرد ، بازیگر نقش ولورین Dougray Scott بود که مجبور شد به خاطر تداخل برنامه ی کاریش از ادامه ی همکاری در این فیلم انصراف دهد . بازیگران زیادی پس از آن مد نظر قرار گرفته شدند که نهایتا این نقش به هیو جکمن رسید ؛ او در آن موقع تنها در تئاتر و تلویزیون استرالیا فعالیت می کرد و در آمریکا چندان شناخته شده نبود . اما این نقش زندگی حرفه ای او را زیر و رو کرد و او را تبدیل به ستاره ای بین المللی نمود . جکمن نقش ولورین را برای ۱۷ سال متمادی و در تمامی فیلم های X-Men به روی پرده آورده است . حالا پس از نه فیلم ، او قرار است با Logan از این نقش خداحافظی کند .
پیشنهاد هیو جکمن به عنوان ولورین بعدی

طبیعیست که از زمان انتشا خبر خداحافظی او ، همه می خواهند بدانند که ولورین بعدی چه کسی خواهد بود . در مصاحبه با Now Showing ، جکمن نام بازیگری را به عنوان ولورین احتمالی بعدی فاش کرده است . او معتقد است که ستاره ی بالیوود (سینمای هند) یعنی شاهرخ خان قابلیت این را دارد که ولورین بعدی باشد . پیشنهاد او جالب است .
شاهرخ خان تقریبا صد فیلم را برای سینمای هند در کارنامه ی خود دارد و در این کشور به عنوان سلطان بالیوود شناخته می شود اما او در آمریکا به اندازه ی هند شناخته شده نیست . به عهده گرفتن نقش ولورین توسط او می تواند همان کاری را با او کند که قبلا نمونه اش را با جکمن مشاهده کردیم ، او را تبدیل به ستاره ای جهانی کند .

او در اصل سه سال از جکمن بزرگتر است ، بدان معنا که اگر او در فیلمی با این مضمون شرکت کند ، احتمالا داستان آن حول ولورین جوان نخواهد بود . به جایش ، شاید او داستان های حول Logan را ادامه دهد و تلاش ها و درگیری های لوگان را با زوال قدرت هایش به تصویر بکشد . فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که آینده چه چیزی را برای ولورین در بر دارد اما مسلم است که بازیگران زیادی مایل به عهده دار شدن این نقش کلیدی و اسطوره ای هستند . در هر صورت هیچ کس بهتر از جکمن صلاح ولورین را نمی داند پس شاید باید واقعا به سخنان او اعتماد کنیم ، هرچند که بسیار عجیب و غیرمنتظره هستند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج