۴۸۲۲۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

دنیس راس مدعی شد:

با حمله به سوریه از ایران زهر چشم بگیرید!

دنیس راس مشاورسابق دولت اوباما در منطقه خاورمیانه مدعی شد که باید برای زهر چشم گرفتن از ایران در برنامه هسته ای و اثبات این مساله که آمریکا حاضر به کار بردن همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی برای برخورد با مساله هسته ای ایران است، ایالات متحده آمریکا در مورد سوریه جدی تر عمل کند و اگر لازم باشد در این کشور به مداخله نظامی دست بزند.

عصر ایران: دنیس راس مشاورسابق دولت اوباما در منطقه خاورمیانه مدعی شد که باید برای زهر چشم گرفتن از ایران در برنامه هسته ای و اثبات این مساله که آمریکا حاضر به کار بردن همه گزینه ها از جمله گزینه نظامی برای برخورد با مساله هسته ای ایران است، ایالات متحده آمریکا در مورد سوریه جدی تر عمل کند و اگر لازم باشد در این کشور به مداخله نظامی دست بزند!

لس آنجلس تایمز نوشت، راس با اشاره به اینکه مساله سوریه ارتباط عمیقی با ایران دارد، افزود:" آنچه در سوریه می گذرد با ایران ارتباط عمیقی دارد.

راس افزود:" انتظار ما از ایران آن است که رفتار خود را نه تنها در موضوع سوریه بلکه در مساله هسته ای تغییر دهد و یکی از مشکلاتی که ما در این زمینه داریم این است که ایران باور ندارد که آمریکا ممکن است از نیروی نظامی ( در موضوع سوریه یا مساله هسته ای ایران) استفاده کند."

این دیپلمات سابق آمریکایی در ادامه افزود:" نکته جالب در اینجا این مساله است که اگر می خواهیم دیپلماسی موفقی داشته باشیم، آنها باید به عزم ما برای استفاده از نیروی نظامی در صورت لزوم باور داشته باشند.

از نظر من تعلل آمریکا در بحران سوریه این پیش فرض را ایجاد کرده که آمریکا قادر یا مایل به استفاده از نیروی نظامی نیست."

راس افزود:" اگر ما در مورد سوریه جدی تر وارد عمل شویم به نظر من محاسبات ایران در مورد موضوع هسته ای را تحت تاثیر (و تغییر) قرار خواهیم داد !
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • احمد

      "تعلل آمریکا در بحران سوریه این پیش فرض را ایجاد کرده که آمریکا قادر یا مایل به استفاده از نیروی نظامی نیست."
      آمریکا مایل هست ولی جراتشو نداره، جناب دنیس راس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الا کلی گروه تو سوریه وجود داره که تفنگ به دستن مثل عراق نیست که اگه بعضی از گروهاشون بخوان با امریکا بجنگن حتما امریکی تلفاته زیادی میده تو نیروهاش میده این خیلی واضحه

    • بدون نام

      مرگ بر آمريكا
      احمد اطلاعاتت خوبه مرسي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج