قالیشویی بانو _استیکی
۴۷۸۷۱۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اپرا وینفری بازیگر «شرایط مهرورزی»

فیلمی که در سال ۱۹۸۳ پنج جایزه اسکار برد، حالا با حضور سازنده «پیشخدمت» روی صندلی کارگردانی بازسازی می شود.

روزنامه بانی فیلم: فیلمی که در سال ۱۹۸۳ پنج جایزه اسکار برد، حالا با حضور سازنده «پیشخدمت» روی صندلی کارگردانی بازسازی می شود.

به نقل از گاردین، قرار است فیلم درام خانوادگی برنده جایزه اسکار «شرایط مهرورزی» با نقش آفرینی اوپرا وینفری در قالب نقشی بازسازی شود که در سال ۱۹۸۳ ساخته شده بود و جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول را برای شرلی مک لین به ارمغان آورد.

با استناد به شخصی که از پروژه اطلاع دارد، استودیوی پارامونت پیکچرز این فیلم را می سازد و حقوق رسمی آن را خریداری کرده تا دنیلز بتواند فیلم را بسازد.

وینفری، ستاره فیلم «پیشخدمت»، قرار است نقش مادر خفقان آوری به نام آرورا گرین وی را بازی کند. فیلم اصلی «شرایط مهرورزی» نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد و پنج جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم سال را از آن خود کرد.

جیمز ال. بروکس سه جایزه طلایی برای تهیه کنندگی، کارگردانی و اقتباس رمان لری مک مورتی برای پرده بزرگ به دست آورد. جک نیکلسون هم جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را به خاطر ایفای نقش یک فضانورد بازنشسته که شخصیت مک لین به او علاقه مند می شود، به خود اختصاص داد.

این فیلم ۳۰ سال رابطه بین آرورا و دخترش اما (دبرا وینگر که او هم جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را گرفت) و تقلای آن ها برای پیدا کردن شجاعت و شوخ طبعی به منظور پشت سر گذراندن سختی های زندگی را به تصویر می کشد.

این نخستین همکاری این فیلمساز و بازیگر نخواهد بود. آن ها پیش از این هم در فیلم محبوب سال ۲۰۱۳ «پیشخدمت» که توسط کمپانی واینستین ساخته شده بود، با هم کار کردند. وقتی فیلم «پیشخدمت» در ماه آگوست سال ۲۰۱۳ اکران شد، شانس های زیادی برای موفقیت در اسکار داشت اما در نهایت این فیلم نتوانست نامزد دریافت جایزه شود. این فیلم که داستانش حقیقی است، با بودجه ای ۳۰ میلیون دلاری توانست در باکس آفیس جهانی ۱۷۶ میلیون دلار بفروشد.

وینفری چهره مشهور رسانه‌ای که به عنوان ثروتمندترین رنگین پوست جهان در قرن بیستم شناخته می‌شد، به تازگی ۶۳ ساله شد. وی در سال ۱۹۸۵ با بازی در «رنگ بنفش» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در نقش زنی خانه دار به نام سوفیا شناخته شد و نامزدی اسکار برای بهترین زن نقش مکمل را به دست آورد. این فیلم که اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته آلیس واکر نویسنده سیاهپوست بود، در اواخر ۲۰۰۵ در قالب نمایشی موزیکال در برادوی به روی صحنه رفت. در سال ۱۹۹۸ وینفری به عنوان تهیه کننده فیلم «محبوب» با اقتباس از رمان برنده جایزه پولیتزر تونی موریسون دیگر بانوی سیاهپوست آمریکا وارد میدان شد و در این فیلم در نقش برده‌ای به نام ست بازی کرد.

او در فیلم های متعددی بازی کرده و تولیدکننده فیلم های متعددی نیز بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج