۴۷۷۹۵۴
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

اخاذی عروس های قلابی از مردان دم بخت

دو زن که به بهانه ازدواج عکس های خصوصی مردان را گرفته و سپس از آنها اخاذی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: دو زن که به بهانه ازدواج عکس های خصوصی مردان را گرفته و سپس از آنها اخاذی می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

اوایل بهمن ماه امسال مردی جوان با حضوردر پلیس فتای استان خراسان رضوی، از زنی به اتهام اخاذی شکایت کرد. شاکی به افسر تحقیق گفت: چندی پیش به طور اتفاقی با زنی در یک گروه تلگرامی آشنا شدم و با هم ارتباط مان شکل گرفت. مدتی بعد به او علاقه مند شده و زمانی که متوجه شدم او نیز به من علاقه پیدا کرده،عکسهای خصوصی ام را برایش ارسال کردم. قرار بود بعد از ملاقات با خانواده اش، همراه خانواده ام به خواستگاری اش بروم.

مرد جوان ادامه داد: همان روزی که قرار بود باخانواده اش ملاقات کنم، پیام های تهدیدآمیزی برایم در تلگرام فرستاد و گفت اگر مبلغ دو میلیون تومان به او نپردازم، عکسهای خصوصی ام را در گروه های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی منتشر می کند و آبرویم را میبرد. این زن با این ترفند چند بار از من اخاذی کرد و اکنون هم از من ۲۰ میلیون تومان پول می خواهد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و بازداشت زن اخاذ ادامه داشت تا اینکه مردان دیگری هم با حضور در پلیس فتا، شکایت هایی را از زنی اخاذ، مطرح کردند.

در این مرحله از تحقیقات معلوم شد که این افراد نیز در گروه های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی با زنهایی آشنا شده و قصد ازدواج با آنها را داشته اند، غافل از اینکه این زنان پس از دریافت عکس های خصوصی شان، دست به اخاذی زده اند.

مأموران در ادامه تحقیقات از شاکیان متوجه شدند شاکیان مرد که به بهانه ازدواج فریب خورده و مورد اخاذی های میلیونی قرار گرفته اند، در دام دو زن شیاد گرفتارشده اند. جستجوها برای شناسایی این دو زن ادامه داشت تا اینکه مأموران مخفیگاه این دو را در یکی از محله های شهر مشهد به دست آوردند و با هماهنگی قضایی آنها را بازداشت کردند.

متهمان زن برای ادامه تحقیقات و بازجویی به پلیس فتای استان خراسان رضوی منتقل شدند. آنها پس از اظهارات ضد و نقیض، مدعی شدند که شاکیان دروغ میگویند. تحقیقات از متهمان زن ادامه داشت تا اینکه آنها سرانجام اعتراف کردند که به قصد یک شبه پولدار شدن مردان را فریب داده و به اخاذی های سیاه از آنها دست زده اند.

یکی از متهمان به افسر تحقیق گفت: منوهم دستم با قرار دادن عکسهای زیبای افراد دیگری روی پروفایل، در گروه های تلگرامی و دیگر شبکه های اجتماعی، مردان را شناسایی کرده و ارتباط مان با آنها شکل میگرفت و باور شان میشد که ما قصد ازدواج داریم.

وی افزود: در ادامه عکس های خصوصی آنها را به دست می آوردیم و با فریبکاری و تهدید به انتشار عکس ها در شبکه های اجتماعی، به طور سریالی مبالغی میلیونی اخاذی و سپس ارتباطمان را در شبکه های اجتماعی با آنها قطع می کردیم.

سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: تحقیقات از این دو زن برای راز گشایی از دیگر جرایم شان ادامه دارد. از افرادی که در دام آنها گرفتار شده اند، میخواهیم برای شکایت به پلیس فتای استان خراسان رضوی مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سلی

      چه زن زرنگی والا ما حق خودمون نمیتونیم بخوریم

    • مولاوردی

      دمشون گرم.این همه مردا سر زنا بلا میارن یه بارم خانوما اوردن.باید این خانوما مورد حمایت قرار بگیرن

    • بدون نام

      عکس خصوصی اقایان چطوری میتونه باشه؟؟؟؟

    • عبداله

      زنی که از تلگرام پیداکنی همینه کلاه برداری نکنه بعداز ازدواج کلاه سرت مبزاره بعدشم معلوم نیست چ عکسهای و با چ سرو وضعی اقایون فرستادن که میترسن پخش بشه لابد بدون لباس بوده

    • بدون نام

      اینجا ایران هست
      انتالیا اگه بود معنی نداشت عکسشو پخش کنه

    • مژده

      خدا نابودشون کنه فرقی نمیکنه حالا چه مرد باشه یا زن که جوانان رو فریب میده

    • روح ک ش

      آخر ما بعد۴۴سال نفهمیدیم عکس خصوصی به چی میگن؟؟

    • کویر

      عکس خصوصی اقایون دیگه نوبره

    • بدون نام

      نکنه آقایون بدون روسری بودن؟؟ خخخخخخخ
      .خدا میدونه چه عکسایی از خودشون فرستادن که قبول به دادن حق و سکوت بودن آدمای بلهوس حقشونه نقره داغ بشن . اون ازدواجی هم که گفتن همش کشک بوده فقط میخواستن به این وسیله زن رو به دام بندازن

    • بدون نام

      کویر عزیز در دام مکر وحیله زنها افتادن نوبره بجای عقلت با احساست طرف زنها رفتن نوبره دربست خودتو بزاری در راه سو استفاده از موجودیت مردیت نوبزه حرف زن را در چنین شرایطی پذیرفتن نوبره پنجاه سال هم بایک زن زندگی کنی هنوز نشناخته ها داری حالا بفرمایید در تلگرام با چند ترفند زنانه ترا مجذوب کرده تا بعدا برات نقشه بکشه اون نوبره ودر اخر هرچی پلیس میگه حواستون جمع در گروهای مجازی کی گوشش بدهکاره این نوبره ماکه حواسمون شیش دانگ در اطرافمون اما خدا نکنه قاطی مکر زنی قرار بگیریم تا نزنه زمین ول کن نیست

    • بدون نام

      والا حرف بنده خدا. کویر را جدی بگیرید!! عکس خصوصی مرد چه جوريه؟ یه کم شغاف سازی کنید،

    • بی نام

      خدای من چه بلاهای داره سراین جوان های مامیادانگارکه خداعقل ازاین جوانهاگرفته دنیاراکفروگناه گرفته .یکی به داده این جوانابرسه .ای خدا به دادمان برس همه جاراگناه برداشته .

    • بدون نام

      اقای بوالهوس انچه در خیابان پیدا شود یا در فضای مجازی همین مصیبت را ایجاد می کند درس عبرتی باشد برای بقیه عمرت که اینجوری نخوری خخخ

    • بدون نام

      خنده داره ؟اقایون ازخانم شکایت برای عکس?????

    • بدون نام

      بدون نام 16.52 جنست چیه ؟ اگر مردی که معلومه ..... اما اگر یک خانم هستی حالا چرا دنبال شفافیت عکس خصوصی اقاهه هستی بگو بابات بگه چه جوریه !!!! جدا چه نظرات سازنده دارید در ضمن از برترینها تشکر چه زود نظرات را نشر میدین

    • ساناز

      دربازجوجویی گفته شده منودستم مگه دستش جداازخودشه جلل خالق دستهایی پشت پنهان که میگه همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج