۴۷۶۸۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تربیت ۲۰۰ هزار دانش آموز حافظ قرآن در کشور

قائم‌مقام سازمان دانش‌آ‌موزی با بیان اینکه طرح تربیت دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم سراسر کشور در آینده‌ای نزدیک در سامانه‌های اطلاع‌رسانی این سازمان ابلاغ خواهد شد، افزود: نقطه شروع ما در این زمینه، تربیت ۲۰۰ هزار حافظ قرآن است.

خبرگزاری فارس: محمود علیگو قائم‌مقام سازمان دانش‌آ‌موزی کشور در نشست مشترک با مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما خود را موظف به فعالیت در حوزه قرآنی می‌دانیم، اظهار داشت: تحقق خواسته‌های رهبر معظم انقلاب در جهت تربیت حافظان قرآن، جزء برنامه‌های آتی سازمان دانش‌آموزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح تربیت دانش‌آموزان حافظ قرآن کریم سراسر کشور در آینده‌ای نزدیک در سامانه‌های اطلاع‌رسانی این سازمان ابلاغ خواهد شد، افزود: نقطه شروع ما در این زمینه تربیت ۲۰۰ هزار حافظ قرآن و در ادامه هدایت دانش‌آموزان سراسر کشور در این مسیر است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی ادامه داد: مسئله نماز، نماد تشکیلاتی اسلام است و در این راستا آمادگی داریم با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ نماز در بین دانش‌آموزان، کتاب «آداب‌الصلوة» حضرت امام خمینی (ره) را به ادبیات دانش‌آموزی تبدیل و در بین آنها توزیع کنیم.

علیگو با بیان اینکه با توجه به تأثیرگذاری نسل دانش‌آموز بر خانواده‌ها، ما به دنبال طرحی هستیم که دانش‌آموزان به والدین خود قرآن آموزش دهند، خاطر نشان کرد: آموزش مفاهیم قرآن کریم برای نمایندگان مجلس دانش‌آموزی در دستور کار نشست آتی این مجلس است.

محمدرضا مسیب زاده، مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش، نیز ضمن استقبال از طرح‌ها و ایده‌های قائم مقام سازمان دانش‌آموزی اظهار داشت: سرمایه‌های اصلی آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند و ما به صورت ویژه از این طرح‌ها و ایده‌ها استقبال خواهیم کرد و آمادگی هر گونه همکاری با این سازمان را داریم.

در پایان این نشست مصوب شد تا تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در راستای توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی منعقد شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج