معرفی کانسپت نیسان جوک e-Power هیبریدی
جوک e-Power از پیشرانهی ۳ سیلندر ۱٫۲ لیتری بنزینی که با یک ژنراتور قدرت و یک اینورتر ترکیب شده، استفاده می کند. این ترکیب مشابه قوای محرکه بکار رفته در نوت e-Power است.
جوک e-Power از پیشرانهی ۳ سیلندر ۱٫۲ لیتری بنزینی که با یک ژنراتور قدرت و یک اینورتر ترکیب شده، استفاده می کند. این ترکیب مشابه قوای محرکه بکار رفته در نوت e-Power است.
بر خلاف بیشتر خودروهای الکتریکی موجود در بازار، سیستم e-Power نیسان قادر نیست از سوکت الکتریسیته برای شارژ مجدد استفاده نماید. در عوض تنها منبع الکتریسیته خودرو پیشرانهی کوچک آن است.
بر مبنای آنچه اعلام شده، نیسان طراحی خارجی جدید و متفاوتی را برای کانسپت e-Power در نظر گرفته است. کانسپت Gripz مدل ۲۰۱۵ الهام بخش طراحی این خودرو بوده است.
خبرها حکایت از راهیابی جوک e-Power به خط تولید دارد، اما این موضوع تا کنون از سوی کمپانی نیسان تایید نشده. هر چند این مسئله تا زمانی که نسل جدید جوک روانه بازار نشود، محقق نخواهد شد.
ارسال نظر