۴۵۶۴۶۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

ورود چند فروند هواپیمای نو به ایران در آینده نزدیک

یک مقام آگاه با بیان این که عقد قراردادهای خرید هواپیما با شرکت های بوئینگ و ایرباس موفقیت بزرگی است و برخی در صدد تخریب این موفقیت ها در حوزه صنعت هوانوردی ایران هستند، گفت: در آینده نزدیک شاهد ورود چند هواپیمای جدید ایرباس به کشور خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام آگاه با بیان این که عقد قراردادهای خرید هواپیما با شرکت های بوئینگ و ایرباس موفقیت بزرگی است و برخی در صدد تخریب این موفقیت ها در حوزه صنعت هوانوردی ایران هستند، گفت: در آینده نزدیک شاهد ورود چند هواپیمای جدید ایرباس به کشور خواهیم بود.
این مقام آگاه که خواست نامش اعلام نشود ضمن تکذیب خبر منتشره هواپیماهای مرجوعی و تحویل آن به ایران، اظهارداشت: شرکت های سازنده هواپیما همانند خودروسازان همواره چند فروند هواپیمای بیشتری تولید می کنند تا در زمان مناسب به مشتریان خود تحویل دهند و ایرباس نیز طبق قراردادی که منعقد شده تعدادی از این هواپیماها را تا پایان سال به ایران تحویل خواهد داد.
وی با بیان اینکه در صنعت هوانوردی عده ای علاقمند به خرید هواپیماهای نو نیستند، افزود: هواپیماهایی که قرار است به ایران تحویل شود، تمام تست ها و پروازهای آزمایشی خود را پشت سر گذاشته اند و بدون شک نخستین سرویس مسافری خود را در ایران انجام خواهند داد.
در روزهای اخیر برخی سایت های خبری داخلی مدعی شده اند دو فروند هواپیمایی که ایرباس در نظر دارد به ایران تحویل دهد، مرجوعی اسپانیایی ها است که آن را به ایرباس پس فرستاده اند و قرار شده این دو هواپیما به ایران تحویل شود.
پیش از این اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در اموربین الملل گفته بود، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما) تا پایان امسال هشت فروند هواپیمای جدید ایرباس و ATR تحویل می گیرد.
«براساس قراردادی که با شرکت ایرباس امضا شد، این شرکت تا پایان امسال یک فروند هواپیمای ۳۲۱ و دو فروند هواپیمای ۳۳۰ دوربرد به ایران ایر تحویل می دهد.»
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل یادآور شده بود، براساس مذاکرات قبلی با نمایندگان شرکت هواپیماسازی ATR خرید ۲۰ فروند هواپیما از این شرکت قطعی شده است، اما ایران ایر می تواند ۲۰ فروند هواپیمای دیگر از این شرکت زیر مجموعه ایرباس خریداری کند.

فخریه کاشان درباره تامین مالی خرید این هواپیماها یادآورشد: براساس قراردادی که امضا شده، ایران ایر ۱۵ درصد منابع مالی این هواپیماها را تامین و ۸۵ درصد دیگر منابع مالی از طریق فایناس خارجی تامین خواهد شد و با توجه به تمایل شرکت های خارجی مشکلی در تامین منابع مالی این قراردادها نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا راه آهن دخلی تقویت نمی شود تا محتاج هواپیماهای بی کیفیت نباشیم

    • Sara

      بهتره در مورد واژه بی کیفیت کمی تحقیق و تفحص بفرمایید اقای بدون نام
      ما برای تجهیز خطوط ریلی و واگن ها هم بی نیاز به تجهیزات اروپایی ها نیستیم

    • امیرو

      بی کیفیت خوب اومدی,تپولوف با کیفیت,هواپیما مثل راه آهن ضروری,هزارتا پزشک استاد پروازی کشور داره که با اینا جابه جا میشن

    • بدون نام

      تشکرواقعاعالیه بعضیاهرکاری کنی اخرشم ناراضین

    • دلسوز

      اگه عنایت بفرمایید هواپیپاهای برگشتی کشورهای دیگه مثل اسپانیا که تایید نکرده بودند به ایران نفرستند وحنجره مون را پاره کنیم هواپیما خری دیم

    • بدون نام

      دلسوز۱۶۳۵ این چه حرفیه میزنیددرست نیست بخدازحمات زیادی کشیده شده تاایناخریداری شده نزن این حرفورفیق بده ناسپاسی ادم نبایدناسپاسی کنه دربرابر زحمات دیگران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج