۴۳۹۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حسن نوروزي:

بقايي و مشايي مي‌خواهند فرافكني كنند

بقايي و مشايي با نوشتن تكذيبه و شكايت مي‌خواهند فرافكني كنند و با اين اقدامات پرونده‌شان را به حاشيه ببرند/ مشايي و بقايي نبايد براي دفاع از خود و شخصيت‌شان از دولت مايه بگذارند و پشت دولت پنهان شوند.

نماينده رباط‌كريم گفت: بقايي و مشايي با نوشتن تكذيبه و شكايت مي‌خواهند فرافكني كنند و با اين اقدامات پرونده‌شان را به حاشيه ببرند.

حسن نوروزي در گفت‌و گو با ايلنا در خصوص شكايتش از مشايي و بقايي اظهار داشت: من مدارك و اسنادم را كه نزديك به صد صفحه بود به كميسيون اصل نود تحويل دادم و وقتي ماجراي شكايت من جدي شد آقايان به ياد تكذيبيه و فرافكني افتادند و ماجرا بر سر مسائل كوچك نيز نيست و پرونده‌هاي كلاني در كار است.

نوروزي با طرح اين سوال كه قبل از اينكه مداركم را ارائه دهم چرا اين دو نفر حرفي نمي‌زدند, خاطرنشان كرد: اگر اين دو نفر خود را بي‌گناه مي‌دانند, چه لزومي داشت, قبل از اينكه كميسيون اصل نود مدارك را بررسي كند, تكذيبه بدهند و با تكذيبيه از خود دفاع كنند.

وي گفت: بايد صبر مي‌كردند كه كميسيون اصل نود ، اسناد را بررسي كند و اگر اسناد مورد تاييد كمسيون اصل نود قرار گرفت سپس از خود دفاع مي‌كردند و اگرنه آن وقت بنده مقصد بودم و آنها راه‌كار ديگري درپيش مي‌گرفتند. بنابراين اين دو نفر قصد فرافكني و به حاشيه بردن پرونده شكايت را داشتند.

وي افزود: اما من با هيچ حاشيه‌سازي از شكايتم نمي‌گذرم و آنقدر مدارك و اسنادم محكمه پسند است كه آنها را به كميسيون اصل نود ارائه كرده‌ام.

اين عضو كميسيون انرژي همچنين افزود: وقتي مدارك را تحويل دادم آقايان برانگيخته شدند و الان مشغول دست و پا زدن زدن هستند اما از آنجايي كه كميسيون اصل نود موظف است هر شكايتي را در اين كميسيون بررسي كند شكايت من را هم بررسي خواهد كرد و من بسيار به آينده اين پرونده خوش‌بينم(البته كميسيون اصل نود نيز بايد بررسي‌هاي لازم را انجام دهد) چراكه خدا جاي حق نشسته است.

اين نماينده اصولگراي با تاكيد براينكه اين دو نفر را از دولت جدا مي‌دانم و شكايت من هيچ ربطي به دولت ندارد‏, ادامه داد: اين دو نفر اگرچه اكنون در دولت مشغول فعاليت هستند اما به اعتقاد من اين دو جدا از دولت هستند. مشايي و بقايي هم نبايد براي دفاع از خود و شخصيت‌شان از دولت مايه گذارند و پشت دولت پنهان شوند.
نوروزي گفت: يكي از دغدغه‌هاي من اين است كه اين دو, دولت را در كمند خود قرار داده‌اند. يعني اتهامات خود را با پنهان شدن در پشت دولت و فرافكني و همان اندك خدمات خود را جدا از دولت اعلام مي‌كنند.

نماينده رباط‌كريم همچنين در خصوص صحبت‌هاي اخير احمدي‌نژاد, در خصوص كابينه افزود: انتظار ما از احمدي‌نژاد نيز اين است كه از نهاد‌ها و دستگاه‌هاي قضايي كه با افراد متخلف برخورد مي‌كنند, ناراحت نشوند. تهديد به افشاگري براي براي دفاع از اشخاص در مقابل دستگاهي كه وظيفه‌اش برخورد با متخلفان است, شايسته نيست.

منبع: ایلنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بقايي و مشايي مي‌خواهند فرافكني كنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج