۴۳۷۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جزییات افزايش ۳۱ درصدي قيمت بليت قطار

وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌که افزايش ۳۱ درصدي نرخ بليت قطار تنها به شرکت رجاء مربوط مي‌شود و ديگر شرکت‌ها اجازه افزايش ندارند، اعلام کرد: کنسرسيوم ايراني از کار در قطعات دو و سه آزادراه تهران - شمال کنار کشيد.

روزنامه ابتکار: وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌که افزايش ۳۱ درصدي نرخ بليت قطار تنها به شرکت رجاء مربوط مي‌شود و ديگر شرکت‌ها اجازه افزايش ندارند، اعلام کرد: کنسرسيوم ايراني از کار در قطعات دو و سه آزادراه تهران - شمال کنار کشيد.

جزئيات افزايش ۳۱ درصدي قيمت بليت قطار در آستانه عيد

وزير راه و شهرسازي در حاشيه مراسم افتتاح تقاطع غير همسطح خاورشهر با محور امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران درباره افزايش ۳۱ درصدي نرخ بليت‌هاي شرکت مسافري رجاء گفت: شرکت مسافري رجاء پس از واگذاري به تامين اجتماعي به عنوان يک شرکت خصوصي ريلي شناخته مي‌شود و بايد قيمت بليت آن به قيمت ديگر شرکت‌هاي خصوصي نزديک شود.

نيکزاد تاکيد کرد: افزايش ۳۰ درصدي نرخ بليت رجاء فقط مربوط به اين شرکت است و ديگر شرکت‌ها اجازه افزايش قيمت بليت را ندارند.وزير راه و شهرسازي با يادآوري افزايش ۲۰ درصدي نرخ بليت اتوبوس براي ايام نوروز و بازگشت نرخ آن پس از تعطيلات نوروز، تاکيد کرد: مراقب هستيم نرخ بليت هواپيما افزايش نيابد همچنان که نرخ حمل و نقل دريايي هم افزايش نخواهد يافت.

در همين خصوص مديرعامل شرکت قطارهاي مسافري رجا در خصوص افزايش قيمت بليت قطارهاي اين شرکت در نوروز، اظهار داشت: در سال جاري همه شرکتهاي مسافري افزايش قابل توجهي در قيمتها داشتند و بنا به درخواست رجا، اين افزايش قيمت براي قطارهاي مسافري اين شرکت هم به راه آهن پيشنهاد شد.

وي افزود: درخواست شرکت رجا افزايش ۴۲ درصدي قيمت بليت بود که البته اين نرخ هم نمي‌تواند همه هزينه‌هاي شرکت را پوشش دهد و براي پوشش تمامي هزينه‌ها بايد افزايش ۴۹ درصدي را داشته باشيم اما پيشنهاد ما همان ۴۲ درصد به راه آهن بود.بختياري با بيان اينکه شرکت راه آهن در نهايت با افزايش ۳۱ درصدي قيمت موافقت کرد، گفت: مطرح کرديم که در مراحل بعدي هزينه‌هاي شرکت از طريق يارانه دولتي تامين شود تا نسبت هزينه و خدمات شرکت با يکديگر متناسب باشند.

کنسرسيوم بخش خصوصي کنار کشيد

وي درباره وضعيت آزادراه تهران - شمال نيز گفت: از زمان حضور من در دولت، از بخش خصوصي خواستيم با تشکيل کنسرسيوم براي انجام قطعات دو و سه آزادراه تهران - شمال وارد شوند اما دوستان در بنياد مستضعفان پيشنهاد تشکيل کنسرسيوم و فعاليت خود در قطعه يک و چهار را نپذيرفتند؛ بنابراين کنسرسيوم عقب کشيد.

نيکزاد با تاکيد بر اين‌که بنياد مستضعفان شريک وزارت راه و شهرسازي در ساخت آزادراه تهران - شمال است، گفت: بنياد بايد ساخت قطعه دو و سه را انجام مي‌داد؛ اگر پول ندارد، اعلام کند و عقب بکشد اما نه کنار مي‌رود و نه اعلام مي‌کند پول ندارد.به گفته وي کنسرسيومي که براي حضور در قطعات دو و سه آزادراه تهران - شمال اعلام آمادگي کرده بود، از شرکت‌هايي بود که در زمينه ساخت آزادراه در کشور تجربه داشتند.

من اگر جاي بنياد بودم، آزادراه تهران - شمال را مي‌ساختم

وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌که من اگر جاي بنياد بودم ساخت اين پروژه را انجام مي‌دادم، گفت: در حال حاضر قطعات دو و سه آزادراه تهران شمال فعال نيست.به گفته نيکزاد، قطعه چهار آزادراه تهران - شمال از مرزن‌آباد به چالوس براي عيد ۹۲ افتتاح مي‌شود.

۲ افتتاح بزرگ مسکن مهر تا پايان سال

به گزارش ايسنا، وي با اشاره به دو افتتاح بزرگ مسکن مهر تا پايان سال در کشور، گفت: ساخت چهار ميليون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر در برنامه قرار دارد که تاکنون دو ميليون و ۱۰۰ هزار واحد آن افتتاح شده و تا پايان سال نيز تعداد واحدهاي افتتاح شده مسکن مهر امسال به يک ميليون و ۵۰۰ هزار واحد مي‌رسد و در شش ماهه‌ي ابتداي سال ۹۲ نيز ۸۹۰ هزار واحد ديگر به بهره‌برداري خواهد رسيد.

نيکزاد درباره سرمايه هزينه شده براي ساخت تقاطع خاورشهر با محور امام رضا(ع)، اظهار کرد: اعتبار اين طرح با تملک اراضي اطراف و هزينه عمراني ۱۸۰ ميليارد ريال شد که با کمک شهرداري‌ها تامين شد.وزير راه و شهرسازي به تحويل سند قراردادي ۸۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جديد پرديس اشاره کرد و گفت: اين واحدها در حال حاضر به مرحله سقف رسيده‌اند و در تلاش هستيم زودتر از زمان موعود آنها را واگذار کنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج